Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wij Zafira B en Astra G, mijn ouders Zafira B. 2 broers, geen Opels. 10 nonkels , 1 Astra G 3d. Een hoop neven en nichten, 1 Astra G 3d en van veel weet ik eigenlijk niet met wat ze rijden om eerlijk te zijn.
Langs vaders kant: Niks Opel
Langs moeders kant:
Moeder - Corsa C 1.3cdti
Bomma - Astra F 1.4
Nonkel - Vectra B 2.0Dti en tot voor kort mijn tante met een corsa B, maar dat is nu Pug 206CC geworden
Gelukkig krikt den deze het aantal op met 4 extra Opels
Wij Zafira B en Astra G, mijn ouders Zafira B. 2 broers, geen Opels. 10 nonkels , 1 Astra G 3d. Een hoop neven en nichten, 1 Astra G 3d en van veel weet ik eigenlijk niet met wat ze rijden om eerlijk te zijn.
Mijn ouders rijden momenteel tijdelijk met een Kia Rio naar aanleiding van een ongeval...
't eigenlijk andersom hoor. Mijne pa heeft een wagen aangereden die klaar stond om ergens linksaf te draaien. Zich nog naar rechts gegooid maar hem toch nog net geraakt (een pre-FL Vectra GTS dan nog).
Ik ben ermee naar Vanneste gereden om een bestek te laten opmaken voor de verzekering (omnium) maar ik heb de Zaf daar moeten achterlaten wegens te gevaarlijk op de baan (ophanging geraakt).
Ligt de opel site bij jullie ook plat?
Ik probeer al van gisteren naar de mini site van de Astra te gaan, maar dat lukt precies niet.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Wat zou dat zijn bij collectief ontslag??? Als je in de nabije toekomst nog een wagen met personeelskorting wil kopen zou ik niet te lang wachten. Nu zou ik als constructeur deze korting (zoals deze nu bestaat) nog steeds voorzien aan het ontslagen personeel. Dat is toch het minste wat ze kunnen doen.
Maar nieuwe bazen, nieuwe wetten.
Hoe zit dat met de CAO e.d.?
Wat zou dat zijn bij collectief ontslag??? Als je in de nabije toekomst nog een wagen met personeelskorting wil kopen zou ik niet te lang wachten. Nu zou ik als constructeur deze korting (zoals deze nu bestaat) nog steeds voorzien aan het ontslagen personeel. Dat is toch het minste wat ze kunnen doen.
Maar nieuwe bazen, nieuwe wetten.
Hoe zit dat met de CAO e.d.?
Ik wil binnen 2j een Astra kopen, wij hebben altijd rechthebbende korting gekregen, dus bij ons in het gezin werkt niemand bij Opel.
We zullen zien wat de toekomst brengt hé, het was altijd mooi meegenomen.
Comment