Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• met uw 200 of ewa meer nm's moet je toch perfect rond de 1300 toeren kunnen lopen ?

just van de keuring terug, voor een vriendin, stond er een prachtige uni-blauwe monza te wachten om gekeurd te worden, een fl 2.5e...zalig, en zijn driver was echt lyrisch over die auto

Comment

• Weet er toevalling niemand wanneer er een nieuw model van de vivaro uitkomt?

Comment

• Weet iemand met welke motors de Astra coupe van 2 gen's terug leverbaar was?

Comment

• Af en toe brandt dit lampke, en ook de onderhoudsindicator licht soms op. Volgens OH boekje is dit oliedruk dacht ik. Blijven negeren of toch eens naar laten kijken?
          Auto is vorige maand ofzo op onderhoud geweest en sindsdien is dit zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
            Af en toe brandt dit lampke, en ook de onderhoudsindicator licht soms op. Volgens OH boekje is dit oliedruk dacht ik. Blijven negeren of toch eens naar laten kijken?
            Auto is vorige maand ofzo op onderhoud geweest en sindsdien is dit zo.

Volgens mijn boekje is dat 't lampje van 't oliepeil. Kijk eens na of je niet moet bijvullen? Dat was bij mij toch altijd de oplossing.

Comment

• Oliepeil is een rood lampke dacht ik en ziet er wel ongeveer hetzelfde uit.
              Maar ik zal het peil eens checken, kan nooit kwaad hé. Had daar zelf nog niet eens aan gedacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                Weet iemand met welke motors de Astra coupe van 2 gen's terug leverbaar was?

1.6 16v 100PK
                1.8 16v 115Pk en later 125Pk
                2.2 16v 147 Pk
                2.0Turbo 190PK
                2.2Dti 125Pk

De 1.6 en de 1.8 125 pk zijn er pas eind 2002/begin 2003 ingekomen
                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                  Weet er toevalling niemand wanneer er een nieuw model van de vivaro uitkomt?
                  Zou gelijk met de Renault Trafic moeten zijn denk ik, ook daar is nog niks van bekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                    Volgens mijn boekje is dat 't lampje van 't oliepeil. Kijk eens na of je niet moet bijvullen? Dat was bij mij toch altijd de oplossing.
                    Een half literke olie erbij en tzou moeten opgelost zijn.

Er stond ook een foutcode in van de gloeikaarsen.
                    Blijkbaar is er één of meerdere op zijn laatste pootjes aan het lopen.
                    Ze hebben er niet verder naar gekeken omdat het met dit mooie weer niet zo'n haast loopt om deze te vervangen. Tenzij ik binnenkort startproblemen krijg ofzo.

Wat kost zoiets? Moeilijk om te vervangen?
                    Heb echt geen idee.....

Comment

• Nu ik u tellerpartij zie, mis jij soms ook niet een temperatuurmeter?

Comment

• nee nooit
                        Een moderne auto heeft daar geen nood aan volgens mij.

En zo'n ding meet toch enkel maar de temperatuur van het koelwater terwijl de olietemperatuur zoveel belangrijker is.

Comment

• De Astra GSI komt terug. Waarschijnlijk met een 2.0 Turbo (220 pk) onder de kap.
                          Bron: http://www.autoweek.nl/autonieuws/14...e-heftig-vindt

Zijn voorgangers:
                          Astra F GSI (2.0i 16V 150 pk)

Kadett E GSI

Comment

• Vandaag voor het eerst 2 Astra H 4 deurs modellen gezien!
                            Ook niet mis!

Comment

• Comment

• Da's die van de New Kids

Comment

• Weet er iemand wat het Edition 100-pakket inhoudt op een Opel Astra van 2007? Ik heb al wat gezocht op internet, maar vind er precies niet zo veel over...

Comment

• Voor al jullie TCT's hier:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Gij spoor ni jong!!!

Wel véééét

Comment

• Een van de dikste Opels ooit imo

Senator

Comment

• Heeft er iemand een foto van een Vectra break ('05) met BBS LM's?
                                          Liefst een zwarte.

Thanks!

Comment

Working...
                                          X