Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Derde hit als je intypt vectra bbs le mans

Maaar, ik vind snowflakes veeel vetter op een Vectra C Caravan

Comment

• Heeft er iemand ervaring met de 1.7cdti met 125 pk(6-bak) van Opel? Ik vind het precies nogal moeilijk deze motor vlot op lage toeren te rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
        Heeft er iemand ervaring met de 1.7cdti met 125 pk(6-bak) van Opel? Ik vind het precies nogal moeilijk deze motor vlot op lage toeren te rijden...
        Ik heb al verschillende keren de 1.9 CDTI 110kW gereden met 6-bak en in die kar vind ik ook dat hij niet al te vlot is in lage toeren. Ik denk dat de gear ratios niet zo doordacht zijn. Want bvb. 90 in 6de is echt op het randje omdat hij dan tegen +/- 1400 rpm draait.

Comment

• Bij de onze kan je nog net 70 in 6de rijden(1300 toeren ongeveer), maar je moet wel niet verwachten dat je in 6de aan die snelheid vlot kan versnellen, daarvoor ga je beter naar 5de. Vandaag heb ik er echt voor de eerste keer een deftige rit mee gemaakt, en het begint allemaal wat natuurlijker aan te voelen.

Comment

• Driver-W, over welke auto heb jij het?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
              Driver-W, over welke auto heb jij het?
              Opel Astra H break 1.7cdti(125 pk dus )

Comment

• Wegens geen antwoord in mijn eigen topic hier nog eens proberen

Oorspronkelijk geplaatst door George
                Gisteren plots melding op het scherm 'controleer dimlicht rechts'.
                Inderdaad, dat ding brandt niet meer.
                Deze morgen geknoei om dat lampje eruit te halen, moet blijkbaar via de wielkast.
                Daar is de handleiding aan te pas gekomen
                Ik krijg dat lampje eruit en de gloeidraad is nog intact, WTF

En nu? Toch een nieuw erin duwen of is er een ander, electronisch probleem?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                  Wegens geen antwoord in mijn eigen topic hier nog eens proberen
                  Kan electronisch zijn... Heb ik ook al voorgehad, paar dagen later was de melding weg... Tam zijn heeft nog zo zijn voordelen

Comment

• Er steekt een nieuw lampke in ondertussen. Marcheert terug nu.
                    Lampke was blijkbaar toch doorgebrand maar bij al de lampkes die ik vroeger heb vervangen was de gloeidraad toen verdampt/weggesmolten whatever. Deze keer niet, vandaar de verwarring.

Wel een bijkomend probleem, toegang is via de wielkast en daar steekt een plastieken deksel om te beschermen tegen water dat van de wielen komt. Nu blijkbaar heb ik dat deksel niet of onvoldoende stevig terug ingeklikt en ben ik het kwijtgespeeld onderweg....

Tam zijn heeft dus soms ook nadelen.
                    Ben dus op zoek naar een total loss Astra H of Zafira B om zo'n deksel te recupereren.
                    Of een parking waar veel Opels komen

Comment

• m'n laatste Astra GSI 16V van '95 , met de dikke150ps motor , 2 jaar veel plezier mee gehad ...

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                        m'n laatste Astra GSI 16V van '95 , met de dikke150ps motor , 2 jaar veel plezier mee gehad ...

Zeker dat het een GSI is?

Ik zou eerder zeggen dat het een 1.4 16V met 90pk standaard is...

Comment

m'n laatste Astra GSI 16V van '95 , met de dikke150ps motor , 2 jaar veel plezier mee gehad ...

als dat een gsi is dan hebben ze u goed bij u kloten gehad bij de verkoop.

Comment

• bij die laatste gsi's was de koetswerkkit toch verdwenen

mooi onderdog

Comment

• Idd Bobo
                              De laatste GSI astra F's zagen er niet anders uit dan de gemiddelde 1.7D Geweldig leuk !
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                Idd Bobo
                                De laatste GSI astra F's zagen er niet anders uit dan de gemiddelde 1.7D Geweldig leuk !
                                Nooot!!!! Liever een GSi outfit = NIce!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                  als dat een gsi is dan hebben ze u goed bij u kloten gehad bij de verkoop.
                                  allez , ge kent uw Opel's goed ...
                                  TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• erg eigelijk

Comment

allez , ge kent uw Opel's goed ...
                                      toch wel maar de laatste werden niet als gsi verkocht .weliswaar met dezelfde motor maar niet als gsi.
                                      en laat ons eerlijk zijn een gsi zonder koetswerkkit is geen gsi.

ps:laat ons zeggen dat jij je opels ook niet bijster kent want de gsi motor had standaard 156 pk.
                                      Last edited by ; 16/05/2010, 16:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        erg eigelijk
                                        "eigenlijk"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                          toch wel maar de laatste werden niet als gsi verkocht .weliswaar met dezelfde motor maar niet als gsi.
                                          en laat ons eerlijk zijn een gsi zonder koetswerkkit is geen gsi.

ps:laat ons zeggen dat jij je opels ook niet bijster kent want de gsi motor had standaard 156 pk.
                                          de kadett pre-katalisator had 156 pk, vanaf de kat was dat nog 150

en die gsi zag er niet meer uit als gsi, maar het bleef wel astra gsi, die je dan welleiswaar als break en alles kon kopen

Comment

Working...
                                          X