Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ook meestal, omdat je zo meer je remballans naar voor krijgt. Zo kun je tamelijk sportief rijden met een FWD. Khad graag eens goed in de ankers gegaan om te zien wat het ding werkelijk kon tijdens het remmen, maar de verkoper zat naast me. Die hield ook de snelheid nauwgezet in het oog .
Meestal als ik een testrit ga doen laat ik op voorhand aan de verkoper weten dat ik de wagen ook echt wil testen, wat hij kan, wat hij niet kan. Ben zo met een Saab 9-3 cabrio eens de autostrade op gegaan. Effe tot 180 pere en dan maar loslaten Had hem wel gevraagd of er flitspalen stonden, hij antwoordde me droogweg, nee, duw maar ff op dat gaspedaal
Ik snap dat echt niet, 5000eur kosten aan een ordinaire Zafira om er een tweedehandsdieseltje in te leggen. En dan nog geen tussenkomst van Opel...... Gewoon verschrikkelijk. Voor 5000eur koop je al bijna een nieuwe auto.
Ik snap dat echt niet, 5000eur kosten aan een ordinaire Zafira om er een tweedehandsdieseltje in te leggen. En dan nog geen tussenkomst van Opel...... Gewoon verschrikkelijk. Voor 5000eur koop je al bijna een nieuwe auto.
wij snappen u ook allemaal niet...
een rover kopen die geen fluit meer waard is tot daar aan toe.maar meer dan één kopen gaat er bij mij niet in.
Comment