Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenDe Zafira staat hier terug voor de deur.
Maar ik rij liever met mijn Peugooke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenProbeer maar eens met die van mijn vriendin, dat lukt zelfs amper als het gesneeuwd is, handrem van mijn klote2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
Comment
-
kadett gsi time attackBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenkadett gsi time attack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk BerichtenIk ook meestal, omdat je zo meer je remballans naar voor krijgt. Zo kun je tamelijk sportief rijden met een FWD. Khad graag eens goed in de ankers gegaan om te zien wat het ding werkelijk kon tijdens het remmen, maar de verkoper zat naast me. Die hield ook de snelheid nauwgezet in het oog .
Meestal als ik een testrit ga doen laat ik op voorhand aan de verkoper weten dat ik de wagen ook echt wil testen, wat hij kan, wat hij niet kan. Ben zo met een Saab 9-3 cabrio eens de autostrade op gegaan. Effe tot 180 pere en dan maar loslaten Had hem wel gevraagd of er flitspalen stonden, hij antwoordde me droogweg, nee, duw maar ff op dat gaspedaal
Comment
-
Ik snap dat echt niet, 5000eur kosten aan een ordinaire Zafira om er een tweedehandsdieseltje in te leggen. En dan nog geen tussenkomst van Opel...... Gewoon verschrikkelijk. Voor 5000eur koop je al bijna een nieuwe auto.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenIk snap dat echt niet, 5000eur kosten aan een ordinaire Zafira om er een tweedehandsdieseltje in te leggen. En dan nog geen tussenkomst van Opel...... Gewoon verschrikkelijk. Voor 5000eur koop je al bijna een nieuwe auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenIk snap dat echt niet, 5000eur kosten aan een ordinaire Zafira om er een tweedehandsdieseltje in te leggen. En dan nog geen tussenkomst van Opel...... Gewoon verschrikkelijk. Voor 5000eur koop je al bijna een nieuwe auto.
een rover kopen die geen fluit meer waard is tot daar aan toe.maar meer dan één kopen gaat er bij mij niet in.
Comment
Comment