Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Te koop wegens firmawagen
Mr Tariq die ik vanavond ontmoette wou er nog 7k voor geven 'comme elle est'
Wij zouden er toch graag nog iets meer voor krijgen, 8k ofzo.
Comment
-
Vanmiddag eens gaan informeren naar een Astra GTC bij Gman Brasschaat... Stonden er 2 in de showroom, zwarte en witte, beide verkocht. Enkel wat foto's gemaakt van de witte, die kleur staat hem goed i.c.m. de donkere velgen, imo:
Nu ik hem hier met OPC kit heb gezien wil ik hem eigenlijk niet meer zonder... Enkel de kleur twijfel ik nog over.
Spijtig genoeg geen benzine's meer in voorraad en de stock site van Opel is blijkbaar slecht onderhouden, meeste wagens die daar staan zijn al verkocht. (De site updaten ze 1x om de 2-3 maanden volgens de verkoper.)
(foto's komen van de iPhone 4 trouwens, fototoestel thuis vergeten )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bibi Bekijk Berichten(foto's komen van de iPhone 4 trouwens, fototoestel thuis vergeten )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenCrappy foto's... Je had je beter een Nokia N8 gekocht...
Comment
-
Ik had er 2 uitgekozen via de stocklijst op de Opel website.. Wit & Technical Grey. Beide kleuren stonden in de toonzaal (TG wel op de Meriva, maargoed). Wit zag er echt knap uit op de GTC, maar aangezien die al verkocht was ben ik dus weer even 'terug naar af'. Mijn 1ste keuze zou een zwarte zijn, maar die vond ik op de stocklijst al niet meer terug met parkeersensoren..
Comment
-
Het moet geen nieuwe zijn, al heeft dat i.v.m. garantie toch wel de voorkeur.. 2dehands bij een handelaar heb ik overwogen, deze voldoet bijna volledig aan mijn voorwaarden, tot ik dit las. En moest er iets mis zijn waarvoor ik hem onder garantie moet binnenbrengen, is dit voor mij 1u15 rijden. Particulier heb ik dan weer totaal geen garantie.
Maar beide mogelijkheden worden nog steeds bekeken..
Comment
-
Vanmorgen de mama (die beter overweg kan met Frans) maar even laten bellen met een dealer in Wavre, waar ze nog 3 zwarte 1.6'en hadden staan, met nog 1 onderweg. Goed nieuws dus, maar nu nog proberen om die wagen naar Brasschaat te krijgen zodat ik hem via mijn dealer kan aankopen. (kwestie van garantie enzo, telkens binnenbrengen in Wavre is niet zo ideaal )
Net bij ING gaan horen voor financiering en verzekering en nog eens langs GMAN geweest... Verkoper heeft gebeld met de dealer in Wavre en die beweerde dat er een optie was genomen op de wagen en dat we best na't weekend nog eens informeren of hij beschikbaar is. Die probeert hem natuurlijk liever zelf te verkopen dan hem af te staan aan een andere dealer, zeker als ze al vanuit Antwerpen beginnen te bellen om te vragen of ze er nog hebben.
Nog even afwachten dus, maandag weet ik hopelijk meer. Verkoper ging proberen om hogerop via zijn baas iets te weten te komen. Eventueel zal het een zwarte 1.7 CDTi worden, die heeft GMAN nog wel in stock. (zegt'ie vandaag pas )
Met parkeersensoren zijn ze overigens nergens meer verkrijgbaar, dus het zal zowiezo 1tje zonder worden. Alarm had ik ook nog graag gehad, maar dat zal dus beide achteraf geplaatst moeten worden.. Ik zal tegen dan wel eens rondkijken naar adresjes, GMAN raadde ARC aan in Deurne, maar toen ik de prijzen overliep met de verkoper van GMAN zei die dat ik waarschijnlijk bij hen goedkoper af zou zijn. Maargoed, 'k heb al een idee met welke kosten ik rekening moet gaan houden achteraf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bibi Bekijk BerichtenVanmiddag eens gaan informeren naar een Astra GTC bij Gman Brasschaat... Stonden er 2 in de showroom, zwarte en witte, beide verkocht. Enkel wat foto's gemaakt van de witte, die kleur staat hem goed i.c.m. de donkere velgen, imo:
Nu ik hem hier met OPC kit heb gezien wil ik hem eigenlijk niet meer zonder... Enkel de kleur twijfel ik nog over.
Spijtig genoeg geen benzine's meer in voorraad en de stock site van Opel is blijkbaar slecht onderhouden, meeste wagens die daar staan zijn al verkocht. (De site updaten ze 1x om de 2-3 maanden volgens de verkoper.)
(foto's komen van de iPhone 4 trouwens, fototoestel thuis vergeten )
Persoonlijk zou ik ook niet zonder die OPC kit kunnen, echt mooi. Heb bij Opel Antwerpen gewerkt en heb veel van dat schoons gezien, vooral de witte versies met zwarte 19inch velgen waren echte snoepjes.
Vind ze mooier als mijn BMW maar de dieselmotorisatie van Opel vind ik veel te zwak, spijtig, vandaar mijn andere keuze.
Comment
-
Lijkt een beetje op mijn Tigra-aankoop van meer dan 10 jaar geleden. Toen waren er ook minder dan 5 wagens nog in stock in gans de Belgique (productie was al enkele maanden gestaakt)
Leuk hoor, je hoeft niet altijd voor het nieuwste van het nieuwste te gaan. Zo'n einde-reeks, ik vind dat nog altijd perfect, verzorg hem goed
Comment
-
@Hozee: Ik heb hier een offerte liggen van GMAN voor een GTC 1.7CDTi (110pk), alle stockwagens beschikken over dezelfde opties (met hier en daar uitzonderingen als parkeersensoren, al zijn die bijna allemaal al verkocht), dus ik typ even over:
* Sport Chassis Pack incl ESP Plus en Sport Switch
* Alpha/Marrocana charcoal intereur.
* Seat Comfort Pack 1 (6 regelbare functies en lendensteun voor bestuurderszetel)
* Visual Pack (Donker getinte ruiten, zwarte stijlen, spoiler onder voor en achterbumper OPC-line, zijdrempelprofielen, dakspoiler en specifieke grille.
* 17" titanium 10-spaaks velgen (de donkere op de foto)
* Volwaardig reservewiel
Totaalprijs incl kortingen en overnamepremie komt op 17 018,00€, de benzine komt op 15 028,00€.
Dus voor zover ik het begrijp heeft die enkel de voor en achterbumper van de OPC-kit en een iets kleinere spoiler. 2 foto'tjes van de zwarte (gisteren nog genomen, moest er weer even naartoe i.v.m. die dealer in Wavre):
Geen idee of die spoiler uit het OPC pakket komt, vond hem wel iets te groot voor de GTC, de witte is, denk ik, de uitvoering die je nu nog op de stockwagens terug kan vinden. Geen van beide had de OPC-line badge aan de deur trouwens, dus geen 'echte' OPC kit. Voorbumper van de zwarte is ook anders dan die op de witte, maar die is wel mooi.
@Tigra: Het nieuwste van het nieuwste is niet altijd het beste natuurlijk, en op de einde-reeks modellen krijg je een mooie korting, wat ook wel leuk is. Hem goed verzorgen ga ik zeker doen, maar eerst proberen om hem te pakken te krijgen. Het is spannend afwachten tot maandag.
Comment
-
Volgens mij lijkt het op die zwarte geen origineel spoilerpakket van Opel te zijn.
Hier een voorbeeld van de originele opc-line pakket:
Verder heb je ook een OPC line zoals je vorige foto's van die witte maar welke juiste optie dat is kan ik je niet vertellen, het is wel de mooiere versie met dezelfde bumpers en achterspoiler zoals de echte OPC.
Comment
-
Ik heb die OPC kit gezien op de witte denk ik, al is het moeilijk te vergelijken met mijn foto's.. Voorbumper lijkt wel anders dan die op mijn foto's, dus geen idee. Die zwarte was misschien een G2 2dehands, ik heb er niet naar geïnformeerd omdat de verkoper meteen zei dat ze beide al verkocht waren.
*zucht* Nog 2 dagen.. Als die dealer in Wavre hem niet wil 'afstaan' aan GMAN Brasschaat dan moet ik gaan overwegen of ik hem daar dan ga kopen of niet, het is wel ver voor onderhoud en reparaties te laten doen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDie eerste witte op deze pagina heeft OPC bumpers (buiten de achterbumper)
Die tweede heeft OPC line bumpers
Is ook te zien omdat er geen onderstuk is opgeplakt zoals bij de OPC-line uitvoering.
Comment
-
Ik heb een enorm slecht voorgevoel voor morgen.. Die dealer gaat die 1.6 benzine niet willen afgeven.
Dus ben ik al enkele dagen opzoek naar een alternatief, eventjes een Ford Fiesta Sport overwogen, nog steeds eigenlijk, al zou ik die eerst even moeten gaan testrijden. Maar ik heb die 1.7CDTi offerte hier nog liggen en die is nog geldig tot 31/01. Indien ik dus nog nipt van de salonkorting wil profiteren zal ik dus snel moeten beslissen.
Dit weekend nog wat besprekingen gelezen van de 1.7CDTi, schijnt een beetje een turbogat te hebben, maar ik kom van een 1900 diesel (zonder turbo) met, 15j geleden, +-66pk. Het zal dus zowiezo al wel een verbetering zijn, want die Peugeot is al wat paardjes verloren onderweg tijdens die 15j volgens mij.
Wat zouden jullie doen?
* Astra GTC Sport (Black Sapphire - 1.6 Benzine - 115pk) -- 15018,00€
* Astra GTC Sport (Technical Grey - 1.7 CDTi (DPF) - 110pk) -- 17018,00€
BIV en verkeersbelasting is identiek hetzelfde, verzekering zou 70€ omhoog gaan volgens mijn simulatie en lening zal me zo'n 30€ meer kosten per maand, wat nog aanvaardbaar is. Dus daar moet ik het alleszinds niet voor doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bibi Bekijk BerichtenVanmorgen de mama (die beter overweg kan met Frans) maar even laten bellen met een dealer in Wavre, waar ze nog 3 zwarte 1.6'en hadden staan, met nog 1 onderweg. Goed nieuws dus, maar nu nog proberen om die wagen naar Brasschaat te krijgen zodat ik hem via mijn dealer kan aankopen. (kwestie van garantie enzo, telkens binnenbrengen in Wavre is niet zo ideaal )
Net bij ING gaan horen voor financiering en verzekering en nog eens langs GMAN geweest... Verkoper heeft gebeld met de dealer in Wavre en die beweerde dat er een optie was genomen op de wagen en dat we best na't weekend nog eens informeren of hij beschikbaar is. Die probeert hem natuurlijk liever zelf te verkopen dan hem af te staan aan een andere dealer, zeker als ze al vanuit Antwerpen beginnen te bellen om te vragen of ze er nog hebben.
Nog even afwachten dus, maandag weet ik hopelijk meer. Verkoper ging proberen om hogerop via zijn baas iets te weten te komen. Eventueel zal het een zwarte 1.7 CDTi worden, die heeft GMAN nog wel in stock. (zegt'ie vandaag pas )
Met parkeersensoren zijn ze overigens nergens meer verkrijgbaar, dus het zal zowiezo 1tje zonder worden. Alarm had ik ook nog graag gehad, maar dat zal dus beide achteraf geplaatst moeten worden.. Ik zal tegen dan wel eens rondkijken naar adresjes, GMAN raadde ARC aan in Deurne, maar toen ik de prijzen overliep met de verkoper van GMAN zei die dat ik waarschijnlijk bij hen goedkoper af zou zijn. Maargoed, 'k heb al een idee met welke kosten ik rekening moet gaan houden achteraf.
Alarm wordt iets lastiger. Daar kan je voor Lucas Car Sound opteren op de Bredabaan in Merksem. Zeer bereidwillige patron en de Fons werkt daar al 25 jaar. Ervaring zat dus. En je kan daar ook al eens iets aan vragen.
Comment
Comment