Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb hem..
    Nieuwe plaat was er nog niet.. Hopelijk morgen (gisterenmiddag aangevraagd). De oude platen dus maar een wasbeurt gegeven vanmiddag en dan den auto gaan halen. Eerste indruk is enorm positief. Ik kom van een 15,5j oude Peugeot 306XNd met (toen) 70pk en ondertussen 314044km, nu een Astra GTC 1.6 met 115pk. Het verschil is voelbaar.

Volgens de verkoper hoef ik hem niet specifiek in te rijden en na 1500km eens eventjes binnenspringen voor kleine checkup.. Daarstraks even foto's gaan nemen aan't vliegveld van Brasschaat en daar het gaspedaal eens ingeduwd.. Je zit toch snel aan die 50km/u hoor, dat zal wennen worden tov de Peugeot.

Nieuw topic in 'Mijn Duitse wagen' komt eraan, eerst even de 91 foto's bekijken en uitzoeken.

Comment

• Veel plezier ermee Ik zag al foto's in je topic, knap!!

Comment

• Bedankt

Nog niet veel km's gedaan vandaag.. Er stonden er 8 op toen ik hem ging afhalen, nu een 35 denk ik.
        Morgen nog een dagje verlof, even langs het werk rijden om te gaan showen en dan wat gaan rondrijden. Al weet ik nog niet naar waar.

Comment

• Maakt niet uit ook hé.
          Ik zou naar de zee gaan, 't is schoon weer.

Comment

• Naar waar maakt idd weinig uit, als het maar een leuk ritje is..
            En de zee is idd geen slecht idee, ff iets gaan drinken en wat uitwaaien en terug naar huis.

Comment

• Sorry ik kan nie mee
              Ik moet werken

Comment

• Jammer

Alleen is maar alleen hé.. Toen'k tegen mijn ma zei dat ik misschien naar de zee ging rijden stelde ze meteen voor om dat zondag te doen.. 'k kan natuurlijk ook 2x gaan.

Comment

• Sorry maar dan kannek ook nie
                  Zondag moeten we gaan eten bij mijn ouders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bibi Bekijk Berichten
                    Jammer

Alleen is maar alleen hé.. Toen'k tegen mijn ma zei dat ik misschien naar de zee ging rijden stelde ze meteen voor om dat zondag te doen.. 'k kan natuurlijk ook 2x gaan.
                    ik ga morgen mijne st ook eens naar tzeetse jagen samen met mijn dochtertje Ik pijs dat het nieuwpoort zal worden... ver genoeg ;-)

Comment

• Nieuwpoort = verse pannekoeken in het Boothuis langs de dijk !!

Comment

• het was Oostende en was friskes aan de vis

Comment

• Ik ben vandaag maar in de buurt van Brasschaat gebleven (Merksem/Schoten/Wuustwezel eens gaan 'verkennen"), ik kon pas in de namiddag vertrekken en ik had geen zin om in de avondspits te zitten onderweg terug naar huis.

Comment

• Ik rij al 2 dagen rond met een splinternieuwe Agila 1.3Cdti ecoflex als vervangwagen.

Wat een funbakje! Trekt de stenen uit de grond zo fel en hevig !
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Opel "Vectra C"

Winnebago "Vectra"

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Op 44" verschillende Opels te zien
                                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Heeft er iemand een handleiding om een koplampunit van een Corsa C te vervangen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                                    Heeft er iemand een handleiding om een koplampunit van een Corsa C te vervangen?
                                    Схемы, руководства по ремонту для смартфонов, материнских плат, ноутбуков и другой электроники

Comment

• Nieuwe Zaf, vorige week op de E40

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Ferme spot, komt dik in orde met de Zafira. Maar ik dacht dat er al officiële foto's de ronde deden?

Comment

• Veilige Vectra

Oorspronkelijk geplaatst door Hulpdienstenforumvlaanderen "Firefighter"
                                          Lichtgewond na zware crash

De 34-jarige M.D. uit Sint-Gillis heeft een nominatie beet voor de grootste gelukzak van de maand na het ongeval dat hij woensdagavond op de E40 in Loppem meemaakte. De Nederlandstalige Brusselaar reed iets na 22 uur richting binnenland toen hij plots vanaf de linkerkant van de snelweg over drie rijvakken de grasberm inreed. Na een serieuze smak tegen de bedding van een droge sloot ging zijn Opel Vectra Break aan het rollen. In enkele seconden tijd vernielde de wagen daarbij acht betonnen paaltjes. Terwijl de wagen over de kop ging, reed op het middelste rijvak een Mercedes met vijf Duitse toeristen. Hun wagen werd vooraan beschadigd door de rondvliegende steenbrokken van de verbrijzelde paaltjes. Na nog enkele bomen te hebben geraakt, kwam het wrak van M.D. tot stilstand in een wirwar van bomen, struiken, paaltjes en prikkeldraad.

De MUG-dienst en de brandweerkorpsen van Brugge en Torhout snelden ter plaatse. Ze konden echter hun ogen niet geloven toen ze zagen dat de man slechts lichtgewond was. Hij had wat bloed aan zijn gezicht, maar stond alweer rechtop. De man werd naar een Brugs ziekenhuis gebracht, waar hij diezelfde avond nog verhoord werd door de wegpolitie. Hij verklaarde dat hij van de weg afraakte in een moment van verstrooidheid. De betonnen paaltjes met prikkeldraad naast de E40 staan er overigens niet voor niets. In het verleden werden er al meermaals everzwijnen gespot. Hopelijk houden de dieren zich de eerstvolgende dagen afzijdig van het geraas van de snelweg.

Comment

Working...
                                          X