Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zag gisteren voor het eerst een vauhall arena, wist hemaal niet dat de vorige traffic ook al onder opel/vauxhall badge verkocht werd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autokanaal.be
      Opel toont op het Autosalon van Frankfurt een gloednieuwe, batterijaangedreven elektrische auto.

De nog naamloze creatie, een tandem-tweezitter, rijdt 100 kilometer voor de prijs van één euro, maakt Opel zich sterk.
      "Het wagentje heeft een derde van het gewicht van een moderne kleine auto en een topsnelheid van 120 km/u. Jongeren vanaf zestien jaar zouden kunnen rijden in een versie met een begrensde topsnelheid van 45 km/u", klinkt het bij de Duitsers.
      Volgens Opel heeft de wagen "productiepotentieel".
      Bron : http://www.autokanaal.be/auto/opel/a...er-100-km.aspx
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• weet er iemand welk systeem van kaarten er in een 2001 Zafira z'n ingebouwde gps zitten?
        Is dat DVD, CD, ... ?

En indien DVD/CD, wat is de truuk om "backups" te branden?

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
          weet er iemand welk systeem van kaarten er in een 2001 Zafira z'n ingebouwde gps zitten?
          Is dat DVD, CD, ... ?

En indien DVD/CD, wat is de truuk om "backups" te branden?
          2001 lijkt me te vroeg voor DVD, is CD, deze vallen zelfs gwn te kopieren...

Comment

• en welk systeem zou dat zijn, maw, "voor iemand die zijn originelen kwijt is", hoe zoek je naar de juiste iso-bestanden?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
              en welk systeem zou dat zijn, maw, "voor iemand die zijn originelen kwijt is", hoe zoek je naar de juiste iso-bestanden?
              Welke radio zit erin ?
              CD 70 ?
              DVD 90 ?
              Nog een andere ?

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                  Welke radio zit erin ?
                  CD 70 ?
                  DVD 90 ?
                  Nog een andere ?
                  vraag heb ik gesteld aan eigenares, normaal morgen of maandag antwoord.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Aangezien ik op zoek ben naar een hot-hatch heb ik de 25ste november een afspraak om een proefrit te doen met de opel corsa opc. Ben benieuwd. Verslagje komt er zowieso in het topic testverslagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                      Aangezien ik op zoek ben naar een hot-hatch heb ik de 25ste november een afspraak om een proefrit te doen met de opel corsa opc. Ben benieuwd. Verslagje komt er zowieso in het topic testverslagen
                      zal ongetwijfeld wel goed rijden => een kleine wagen met +- 200 pk aan boord

mocht je een aankoop overwegen, sta dan effe stil bij de optie OPC Nurburgring pack

2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                        zal ongetwijfeld wel goed rijden => een kleine wagen met +- 200 pk aan boord

mocht je een aankoop overwegen, sta dan effe stil bij de optie OPC Nurburgring pack

http://www.opel.be/showroom/files/pd...opc_prices.pdf
                        Goed rijden zal die zeker doen, maar aangezien ik momenteel twijfen tussen de corsa opc, ibiza cupra en de renault clio rs, moet ik ze maar eens gereden hebben om er zelf een eigen mening achter te vinden.
                        Want hoeveel je testverslagen van deze 3 ook leest, de ene vindt het een negatief punt, waar de andere het een groot positief punt vindt. Dat pack is inderdaad wel de moeite, maar het gaat sowieso een occasie worden Dus dan zal dat niet van toepassing zijn vrees ik.

Comment

• zowel cupra als opc maken gebruik van een turbomotor terwijl de clio een atmosferischemotor is.

in mijn opinie kan je geen 'foute' keuze maken bij het aanschaffen van één van deze 3 wagens... enkel persoonlijke voorkeur zal de doorslag geven

hou ons op de hoogte
                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• +1..Yep, zo simpel is dat.

Comment

• Ier al mijn Opelkes in Volgorde da ik ze gehad heb

Opel Corsa A 1.3S (198

Astra F 1.7D (1994)

Astra F2 1.7DTI (1995)
                              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Astra F2 1.8i (1997)

Astra H twintop 1.6twinport (2007)

Corsa D OPC-line 1.7cdti (200
                                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Astra H GTC 1.7cdti (2009)

Astra H GTC 1.7cdti (2010)

Astra j Sports Tourer (2011) Huidige wagen
                                  Last edited by Volvo_Bjorn; 11/11/2011, 22:03.

Comment

• Mijn huidige oldtimer is ne Monza A 3.0E met 265GTRAG uit 1980 bangelijk beest!!! Helaas staat hij nu ff stil voor een harttransplantatie daar de vorige motor het op de snelweg begeven heeft. (Vorige eerste eigenaar had het arme beest warm gereden na een gesprongen darm en er zat al een tik in de motor)

Comment

• @Brecht
                                      Bekijk zeker eens dit filmpje!
                                      Last edited by Koenigsegg ccxr; 12/11/2011, 18:06.
                                      porsche 4ever
                                      '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Waar jij nog bij afkomt Toch bedankt!

Comment

Working...
                                        X