Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Opel toont op het Autosalon van Frankfurt een gloednieuwe, batterijaangedreven elektrische auto.
De nog naamloze creatie, een tandem-tweezitter, rijdt 100 kilometer voor de prijs van één euro, maakt Opel zich sterk.
"Het wagentje heeft een derde van het gewicht van een moderne kleine auto en een topsnelheid van 120 km/u. Jongeren vanaf zestien jaar zouden kunnen rijden in een versie met een begrensde topsnelheid van 45 km/u", klinkt het bij de Duitsers.
Volgens Opel heeft de wagen "productiepotentieel".
Aangezien ik op zoek ben naar een hot-hatch heb ik de 25ste november een afspraak om een proefrit te doen met de opel corsa opc. Ben benieuwd. Verslagje komt er zowieso in het topic testverslagen
Aangezien ik op zoek ben naar een hot-hatch heb ik de 25ste november een afspraak om een proefrit te doen met de opel corsa opc. Ben benieuwd. Verslagje komt er zowieso in het topic testverslagen
zal ongetwijfeld wel goed rijden => een kleine wagen met +- 200 pk aan boord
mocht je een aankoop overwegen, sta dan effe stil bij de optie OPC Nurburgring pack
Goed rijden zal die zeker doen, maar aangezien ik momenteel twijfen tussen de corsa opc, ibiza cupra en de renault clio rs, moet ik ze maar eens gereden hebben om er zelf een eigen mening achter te vinden.
Want hoeveel je testverslagen van deze 3 ook leest, de ene vindt het een negatief punt, waar de andere het een groot positief punt vindt. Dat pack is inderdaad wel de moeite, maar het gaat sowieso een occasie worden Dus dan zal dat niet van toepassing zijn vrees ik.
Mijn huidige oldtimer is ne Monza A 3.0E met 265GTRAG uit 1980 bangelijk beest!!! Helaas staat hij nu ff stil voor een harttransplantatie daar de vorige motor het op de snelweg begeven heeft. (Vorige eerste eigenaar had het arme beest warm gereden na een gesprongen darm en er zat al een tik in de motor)
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
In het rood kan ik deze ook wel smaken!
Al vind ik hem zwart ook mooi staan.
Dat blauw is net iets té...
Qua prijs vind ik ze ook wel goed meevallen, zeker wat je er voor terug krijgt!
Comment