Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
De nieuwe 1.6 diesel zal beschikbaar worden met een vermogen van 100 tot 180 pk
Tevens krijgt de 140 pk sterke 1.4 benzine een overboost functie die gedurende 20 sec. van 200 naar 220 Nm gaat
Comment
-
Beste Opel lovers
ik rijd met een Opel Astra H GTC van 2005 en zou graag volgende OPC velgen willen aanschaffen : http://upload.wikimedia.org/wikipedi...ng_Edition.JPG
Heb dus wat rondgezocht naar de officiële naam + de maten van deze velgen en kom uit op :
opel opc bicolor
steek 5x100
ET waarde 43
8x19 h2
Ik vermoed dat het over nummer 10 gaat wanneer je klikt op volgende link http://opeloem.com/opel/astra_h_2004...ng_contd_.html
Kan iemand mij bevestigen dat deze zullen passen op een niet-OPC Astra H GTC ?
Ik denk dat de gepaste maat van velg de volgende is voor de GTC (de mijne staat momenteel in de garage voor reparatie en kan dus moeilijk kijken naar de papieren ..)
steek 5x110
naafgat 65.1
ET waarde 35
montage bout: 12x1,50
Deze is toch anders dan de gevonden maat dus twijfel ik of deze wel passen..
Alvast bedankt
Comment
-
Ik heb de velgen gevonden op deze Engelse website. http://marehay.vxrshop.co.uk/index.p...roducts_id=247
Hier spreekt men van : 8J x 19, 10 Spokes Ident H3
Comment
-
Bron : Het Laatste Nieuws
Oorspronkelijk geplaatst door HLN.BEGewezen topman van Volkswagen moet Opel redden
De bij Volkswagen in ongenade gevallen Duitse manager Karl-Thomas Neumann, is door General Motors aangezocht om het verlieslijdende dochterbedrijf Opel te redden. Dat schrijft de krant Financial Times Deutschland.
De 51-jarige Neumann zal volgens de krant vanaf de zomer van 2013 in het hoofdkantoor van Opel in Rüsselsheim als de nieuwe CEO aan de slag gaan. Opel wil het nieuws evenwel nog niet bevestigen. Neumann is de voormalige topman van de activiteiten van VW in China. Ook gaf hij eerder al leiding aan de Duitse bandenfabrikant Continental.
Opel is zwaar verlieslatend door de crisis op de Europese automarkt. GM maakte woensdag nog bekend 2.600 banen te gaan schrappen in Europa. Het Amerikaanse autoconcern verwacht voor heel 2012 een operationeel verlies in Europa van 1,5 tot 1,8 miljard dollar. Sinds de vorige topman Karl-Friedrich Stracke in juli was opgestapt, vervult Thomas Sedran de rol van CEO ad interim bij Opel.Last edited by McClane; 02/11/2012, 21:51.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn Bekijk BerichtenBeste Opel lovers
ik rijd met een Opel Astra H GTC van 2005 en zou graag volgende OPC velgen willen aanschaffen : http://upload.wikimedia.org/wikipedi...ng_Edition.JPG
Heb dus wat rondgezocht naar de officiële naam + de maten van deze velgen en kom uit op :
opel opc bicolor
steek 5x100
ET waarde 43
8x19 h2
Ik vermoed dat het over nummer 10 gaat wanneer je klikt op volgende link http://opeloem.com/opel/astra_h_2004...ng_contd_.html
Kan iemand mij bevestigen dat deze zullen passen op een niet-OPC Astra H GTC ?
Ik denk dat de gepaste maat van velg de volgende is voor de GTC (de mijne staat momenteel in de garage voor reparatie en kan dus moeilijk kijken naar de papieren ..)
steek 5x110
naafgat 65.1
ET waarde 35
montage bout: 12x1,50
Deze is toch anders dan de gevonden maat dus twijfel ik of deze wel passen..
Alvast bedankt
Maarheu.., voor zover ik weet klopt die 5x100 niet. 5 Gaats is altijd 110, 4 gaats 100.
De ET waarde kan een beetje verschillen naargelang de velgbreedte en model velg. De naafdiameter is 65,1 voor 5x110 en 4x100 is 56,5.
Astra G heeft 49 als ET en de Astra H 35.
Astra J is een heel ander verhaal maar dat is niet terzake.
Comment
-
aan de calibra liefhebbers
hier staat een opt eerste zicht zeer mooi te maken calibra 2.016V turbo te koop en als die maart niet verkocht is zou die afgebroken worden.
als ik het geld had kocht ik hem zelf maar dat heb ik ni.
dus aub iemand red deze wagen.
Comment
-
Hier de verkoopscijfers van januari 2013 met een + van 24% van Opel tov januari 2012
Een positieve noot om het jaar mee te beginnen, dat vinden we terug in de verkoopscijfers van januari 2013. 2012 was een slecht jaar in de autoverkoop en dat tracht men zo snel mogelijk uit te wissen. In totaal werden in januari van dit jaar 50.684 nieuwe auto's ingeschreven, waarvan Renault de beste van de klas was.
Comment
-
Luchtvering onder een "Vivaro" doet wonderen.
Comment
-
Om bij de actualiteit te blijven
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk BerichtenWordt dit het vlaggeschip van opel?De Omega,op basis van de Cadillac Xts...??
ze zouden beter deze verkopen.
Vermomde Ampera
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenLaat maar
ze zouden beter deze verkopen.
Vermomde Ampera
Tijd brengt raad........
6,1 l/100km
Comment
Comment