Oorspronkelijk geplaatst door nickotje
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenOe de gewoon OPC is dan met een centrale uitlaat?
Corsa Nurburgring Edition = 2 ronde uitlaten, aan elke kant een =
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
Is dat met die nieuwe uitlaat ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenVet geluid Nickotje !
Is dat met die nieuwe uitlaat ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenDat is hem inderdaad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenWereld van verschil ! Ferm !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenIn het echt is't nog 10 keer beter! Meetingske in den Anac
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenNicko werk jij in de haven? Ik werk op de PSA Churchillterminal en telkens ik op patrouille ben zie ik een groen monstertje rijden of geparkeerd staan bij één of ander firma...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenIk werk daar in de buurt idd, aan de overkant van de baan naast de containers waar vroeger alle exportauto's stonden. Zit jij in dat klein controlekot bij de gate in juist voor de oprit vd kaai?
Comment
-
Zie die kilometers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenZie die kilometers
http://home.mobile.de/JETCARS#des_176766236
Comment
-
Iemand die weet hoe het juist met opel-familiekorting (ambassadorkorting) zit? Vroeger was het een percentage op de nieuwprijs, maar dat is in 2013 aangepast.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenIemand die weet hoe het juist met opel-familiekorting (ambassadorkorting) zit? Vroeger was het een percentage op de nieuwprijs, maar dat is in 2013 aangepast.
Komt nagenoeg overeen uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenAl dezelfde kortingen als een particulier + een extra vast bedrag.
Komt nagenoeg overeen uit.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
Comment