Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb een Astra Sports Tourer (facelift) met Bluetooth hands free optie. Mijn iPhone 4S synchroniseerde mijn contacten probleemloos (iOS7), niet zo met m'n huidige Motorola Moto G (Android KitKat).
Pairen is geen probleem, mijn contacten worden gewoon niet gesynct (telefoonboek in de auto is dus leeg).
Iemand dit al voorgehad met een Android foon ?
Is wellicht geen probleem met de auto gezien de iPhone probleemloos werkte, maar toch maar eens vragen hier...
Je bent niet de enige.
Ik heb een Nexus 5 en die heeft dat probleem ook. Ik kan zelfs niet opnemen met mijn stuur. Als ik echter opneem met de telefoon, dan wordt wel alles correct via de auto gedaan.
Ik denk dat het een probleem is met de recente versies van Android, waarbij ze wel het één en ander hebben veranderd.
Ik ga ook eens moeten zoeken naar een oplossing. Als jij er een hebt, mag je het mij wel laten weten!
Spijtig vind ik het zeker wel...
Zit hier veel kennis in dit topic? Want ik zie hier een tijdschrift over een Bitter Omega met 3,9 liter en 210 pk te koop staan.
Maar kan er verder op internet weinig over vinden. Weet iemand meer?
Zit hier veel kennis in dit topic? Want ik zie hier een tijdschrift over een Bitter Omega met 3,9 liter en 210 pk te koop staan.
Maar kan er verder op internet weinig over vinden. Weet iemand meer? http://www.autotest-versand.de/beric...inbericht=4340
Als je op de website van Opel een wagen samenstelt dan krijg je de catalogusprijs - een korting als resultaat.
Kan iemand mij zeggen of er al dan niet bovenop deze "standaard" korting nog een korting onderhandelbaar is in de garage wanneer je om een offerte gaat?
2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment