Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier mijn opeltje

Hier mijn opeltje

Comment

• Is er een Opellover die m'n ruiten wil tinten achteraan voor een eerlijke prijs? 't Is een Astra J tourer, de achterruit mag later...Ik woon in Erpe.

Comment

• Comment

• nog nooit gezien deze kleur op een OPC, vind het wel nog geslaagd

Comment

• Heb een Astra Sports Tourer (facelift) met Bluetooth hands free optie.
            Mijn iPhone 4S synchroniseerde mijn contacten probleemloos (iOS7), niet zo met m'n huidige Motorola Moto G (Android KitKat).

Pairen is geen probleem, mijn contacten worden gewoon niet gesynct (telefoonboek in de auto is dus leeg).

Iemand dit al voorgehad met een Android foon ?
            Is wellicht geen probleem met de auto gezien de iPhone probleemloos werkte, maar toch maar eens vragen hier...
            Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Comment

• Je bent niet de enige.
              Ik heb een Nexus 5 en die heeft dat probleem ook. Ik kan zelfs niet opnemen met mijn stuur. Als ik echter opneem met de telefoon, dan wordt wel alles correct via de auto gedaan.
              Ik denk dat het een probleem is met de recente versies van Android, waarbij ze wel het één en ander hebben veranderd.
              Ik ga ook eens moeten zoeken naar een oplossing. Als jij er een hebt, mag je het mij wel laten weten!
              Spijtig vind ik het zeker wel...

Comment

• Zit hier veel kennis in dit topic? Want ik zie hier een tijdschrift over een Bitter Omega met 3,9 liter en 210 pk te koop staan.
                Maar kan er verder op internet weinig over vinden. Weet iemand meer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten
                  Zit hier veel kennis in dit topic? Want ik zie hier een tijdschrift over een Bitter Omega met 3,9 liter en 210 pk te koop staan.
                  Maar kan er verder op internet weinig over vinden. Weet iemand meer?
                  http://www.autotest-versand.de/beric...inbericht=4340
                  Zal een Lotus Omega zijn.

Comment

• Welnee! Die heeft immers een 3,6 liter motor. En veel meer peekaas.

Maar ik heb iets gevonden, het schijnt een Mantzel 3,9 liter te zijn.

Nu nog foto's van de Omega met dat blok opscharrelen.

Comment

• Opel Astra OPC by poolhaas1, on Flickr
                      Opel Insignia by poolhaas1, on Flickr

Comment

• Comment

• Comment

• Knap.

Comment

• Als je op de website van Opel een wagen samenstelt dan krijg je de catalogusprijs - een korting als resultaat.
                              Kan iemand mij zeggen of er al dan niet bovenop deze "standaard" korting nog een korting onderhandelbaar is in de garage wanneer je om een offerte gaat?
                              2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                              2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                              2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                              2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Rond deze tijd van het jaar... 20 jaar oud geworden ondertussen!

Opel Tigra (S93)

Kan het zelf nog niet voorstellen moet ik zeggen, maar binnen vijf jaar kan ik met de mijne zijn eerste stapjes op de oldtimertreffens gaan zetten

Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Gisteren een Insignia 2.0T 250 4X4 gezien
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Tegenwoordig is de onderhoudsinterval 30 000/2 jaar bij de Duitse merken enkel bij Opel geloof ik is dit 30 000/1 jaar!
                                      Wie kent de reden hiervoor?
                                      2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                      2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                      2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                      2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Ze hebben geld nodig.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                        X