Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Comment

• zo kwam je er af en toe wel eens tegen eind jaren 80

Comment

• 't kan natuurlijk wel wat, ahum, beter..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
            zo kwam je er af en toe wel eens tegen eind jaren 80

Mattig.

Comment

• Die vind ik een beetje te zie de gsi liever standaard
              http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
              http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
              http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Last edited by ; 03/05/2016, 13:18.

Comment

• Comment

• Amai, lelijk in dat kleur

Comment

• Comment

• Dikke middenvinger richting Nick Reilly. Je had in 2010 beter een fabriek in Engeland gesloten in plaats van Opel Antwerpen. Liever een gunstig gelegen fabriek met winstcijfers van 11.910.000,00€ van het laatste jaar (2009) sluiten om een fabriek in je eigen Engeland open te houden.
                              Daarmee zie je dat patriotisme tegen je kan keren.

Last edited by McClane; 29/07/2016, 12:07.
                              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• zalig zo die vitrines zonder de kopsteunen

Comment

• Deze gezien in het zwarte woud , en rijd nog

Comment

• Allereerste reactie hier dus ik moet alle onderwerpen nog een beetje leren kennen

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe (occassie) auto voor mij,
                                      en mijn oog is gevallen op de Opel Astra van 2012 (benzine).
                                      Iemand hier ervaring mee en eventuele positieve en negatieve punten?

Dank bij voorbaat.

Comment

• Er zijn verschillende topics over Astra's.
                                        Deze eens doornemen zal je al voor een stuk helpen.
                                        Kijk bij Mijn Duitse wagen.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Opel Admiral tourer

Comment

Working...
                                          X