Gebouwd door Pietro Frua.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ongelooflijk dikke auto's
als boer zet ik mijn klak af, vgl 300sel/diplomat
http://www.auto-motor-und-sport.de/fahrberichte/mercedes-300-sel-w-109-opel-diplomat-v8-9554457.htmlDeutsche Perfektion gegen American Way of Drive. Zwei Achtzylinder-Kulturen treffen aufeinander – Technik im Mercedes 300 SEL 3.5 versus Hubraum im Opel Diplomat V8. Auf einmal wird klar, dass wir den Opel Diplomat lange verkannt haben.
die verzonken wissers die foto's ook
diplomat lwb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenMooie kleurencombinatie, zeker weten !
Proficiat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenMooie kleurencombinatie, zeker weten !
Proficiat.
Al zou ik er nu ook al héél tevreden mee zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk BerichtenInderdaad sjieke combinatie, automaat had 'm voor mij af gemaakt.
Al zou ik er nu ook al héél tevreden mee zijn!
Maar thx aan iedereen, ik ben echt wel in de wolkenLast edited by Kaneda; 28/08/2016, 23:26.Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
Hallo,
Ik ben lid geworden van dit forum omdat ik meer en meer intresse begin te krijgen in de werking van mijn auto.
Op het moment zit ik met het volgende probleem. Ik heb 10 oktober een 2de hands Opel astra sports tourer 2011 1.7 gekocht.
80 000 km staat op de teller.
Als de motor aan het opwarmen is zit ik met dit rare geluid.
Deze astra op YouTube maakt excact het zelfde vreemde geluid.
Ik heb nog garantie op de wagen maar heb geen idee hoe ik dit aan de garage moet uitleggen buiten het filmpje van YouTube te laten horen.
Ik hoop dat hier iemand enige idee heeft wat dit kan zijn.
YouTube link.
Alvast bedankt!
Comment
Comment