Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
    How mr Kzie da nu zelf pas.

De Antara is geloof ik ook niet echt een succes
    Terecht. Interieur is serieuze rommel en de afwerking leek mij op 't eerste zicht opel-onwaardig.

Comment

• en prijzig vind ik

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik heb overlaatst vernomen dat de verkoop van de Antara niet goed zou lopen. Qua afwerking heb ik geen idee, maar ik vind de Captiva die voor 98% hetzelfde is als de Antara stukken knapper.
        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• ik vind de nieuwere generatie opelradios veel minder goed dan de oude hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
            Ik heb overlaatst vernomen dat de verkoop van de Antara niet goed zou lopen. Qua afwerking heb ik geen idee, maar ik vind de Captiva die voor 98% hetzelfde is als de Antara stukken knapper.
            second that!
            En voor dat geld zou ik wel een of andere Hyundai plenty-loaded SUV durven overwegen.

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            ik vind de nieuwere generatie opelradios veel minder goed dan de oude hoor
            nog minder

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
              Ik heb overlaatst vernomen dat de verkoop van de Antara niet goed zou lopen. Qua afwerking heb ik geen idee, maar ik vind de Captiva die voor 98% hetzelfde is als de Antara stukken knapper.
              Ik heb vorige week eens in ééntje plaats genomen. Interieur is veel te smal en de afwerking is heel pover. Uiterlijk is het kontje van de Captiva het mooist.
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• zijn der hier die met een nieuwe corsa rijden?
                zo ja geef eens aan met welke motor.
                ik overweeg om de 1.3 cdti te bestellen van 75 pk.
                hij zou toch maar als 2-de wagen dienen naast de zafira.
                maar die 1.3 is echt zuinig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  ik vind de nieuwere generatie opelradios veel minder goed dan de oude hoor
                  bwaa, ben toch content van men cd 30 hoor superieure bass !
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                    zijn der hier die met een nieuwe corsa rijden?
                    zo ja geef eens aan met welke motor.
                    ik overweeg om de 1.3 cdti te bestellen van 75 pk.
                    hij zou toch maar als 2-de wagen dienen naast de zafira.
                    maar die 1.3 is echt zuinig
                    Heb al testgereden met de 75PK en da ging ferm vlot vooruit! Erg vinnig en meer dan voldoende trekkracht
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                      Ik heb vorige week eens in ééntje plaats genomen. Interieur is veel te smal en de afwerking is heel pover. Uiterlijk is het kontje van de Captiva het mooist.
                      De Antara is voor mij geen opel, maar weer de zoveelste koreaan.
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Ik zat onlangs in een Vectra van 1999 en het geluidssysteem dat daarin zat!! Zo'n goeie klank! Beter dan in men M5 zelfs! die bass kwam er beter uit! Is dit standaard of hoe zit dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                          Ik zat onlangs in een Vectra van 1999 en het geluidssysteem dat daarin zat!! Zo'n goeie klank! Beter dan in men M5 zelfs! die bass kwam er beter uit! Is dit standaard of hoe zit dat?
                          ik kan niet geloven dat dat standaard is. Heb hier trouwens nog twee vectra-speakers liggen van zo een model; kartonnen dingen ofzo

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                            Heb al testgereden met de 75PK en da ging ferm vlot vooruit! Erg vinnig en meer dan voldoende trekkracht
                            twijfel toch om de 90 pk te nemen omwille van de 6-bak

Comment

• Tja, een 6-bak is maar interessant om op de autostrades te bollen hé....
                              Als ge meer stadskilometers maalt heeft dat toch geen nut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                De Antara is voor mij geen opel, maar weer de zoveelste koreaan.

Vind de Antara ook niet echt dat. De Captiva is qua uiterlijk veel mooier. Zelfs die 2de uitlaat is bij de Captiva standaard en laten ze bij Opel gewoon vallen ... Binnenin is het vrij krap. Heb er vorige week 2 uur in rondgereden en zat steeds met m'n rechterbeen tegen de middenconsole te duwen. Ferm vervelend. Heb hem dan ook maar direct teruggebracht. Niets voor mij. Ook de prestaties zijn niet echt super. Tussen 120 en 140km/u kun je bijna uitstappen en zelf gaan bijduwen ... Ligt waarschijnlijk aan de automaat maar voor die prijs vind ik dit niet kunnen.

Heb dan ook een Vectra break besteld en geen Antara.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                  Tja, een 6-bak is maar interessant om op de autostrades te bollen hé....
                                  Als ge meer stadskilometers maalt heeft dat toch geen nut.
                                  vanaf 110 kan je die al in 6-de zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
                                    Vind de Antara ook niet echt dat. De Captiva is qua uiterlijk veel mooier. Zelfs die 2de uitlaat is bij de Captiva standaard en laten ze bij Opel gewoon vallen ... Binnenin is het vrij krap. Heb er vorige week 2 uur in rondgereden en zat steeds met m'n rechterbeen tegen de middenconsole te duwen. Ferm vervelend. Heb hem dan ook maar direct teruggebracht. Niets voor mij. Ook de prestaties zijn niet echt super. Tussen 120 en 140km/u kun je bijna uitstappen en zelf gaan bijduwen ... Ligt waarschijnlijk aan de automaat maar voor die prijs vind ik dit niet kunnen.

Heb dan ook een Vectra break besteld en geen Antara.

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je aankoop.
                                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Binnenkort is het zomer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                        vanaf 110 kan je die al in 6-de zetten
                                        ik zette m'n galaxy al aan 80/u in 6e (115pk vw-motor, by the way)

Met de laguna van m'n schoonpa lukte dat zeker niet.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• dan zal die galaxy wel meer toeren maken bij 120

onlangs met een opel gt gereden. was niet echt onder de indruk

Comment

Working...
                                          X