Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb overlaatst vernomen dat de verkoop van de Antara niet goed zou lopen. Qua afwerking heb ik geen idee, maar ik vind de Captiva die voor 98% hetzelfde is als de Antara stukken knapper.
Ik heb overlaatst vernomen dat de verkoop van de Antara niet goed zou lopen. Qua afwerking heb ik geen idee, maar ik vind de Captiva die voor 98% hetzelfde is als de Antara stukken knapper.
second that!
En voor dat geld zou ik wel een of andere Hyundai plenty-loaded SUV durven overwegen.
Ik heb vorige week eens in ééntje plaats genomen. Interieur is veel te smal en de afwerking is heel pover. Uiterlijk is het kontje van de Captiva het mooist.
zijn der hier die met een nieuwe corsa rijden?
zo ja geef eens aan met welke motor.
ik overweeg om de 1.3 cdti te bestellen van 75 pk.
hij zou toch maar als 2-de wagen dienen naast de zafira.
maar die 1.3 is echt zuinig
zijn der hier die met een nieuwe corsa rijden?
zo ja geef eens aan met welke motor.
ik overweeg om de 1.3 cdti te bestellen van 75 pk.
hij zou toch maar als 2-de wagen dienen naast de zafira.
maar die 1.3 is echt zuinig
Heb al testgereden met de 75PK en da ging ferm vlot vooruit! Erg vinnig en meer dan voldoende trekkracht
Ik heb vorige week eens in ééntje plaats genomen. Interieur is veel te smal en de afwerking is heel pover. Uiterlijk is het kontje van de Captiva het mooist.
De Antara is voor mij geen opel, maar weer de zoveelste koreaan.
Ik zat onlangs in een Vectra van 1999 en het geluidssysteem dat daarin zat!! Zo'n goeie klank! Beter dan in men M5 zelfs! die bass kwam er beter uit! Is dit standaard of hoe zit dat?
Ik zat onlangs in een Vectra van 1999 en het geluidssysteem dat daarin zat!! Zo'n goeie klank! Beter dan in men M5 zelfs! die bass kwam er beter uit! Is dit standaard of hoe zit dat?
ik kan niet geloven dat dat standaard is. Heb hier trouwens nog twee vectra-speakers liggen van zo een model; kartonnen dingen ofzo
De Antara is voor mij geen opel, maar weer de zoveelste koreaan.
Vind de Antara ook niet echt dat. De Captiva is qua uiterlijk veel mooier. Zelfs die 2de uitlaat is bij de Captiva standaard en laten ze bij Opel gewoon vallen ... Binnenin is het vrij krap. Heb er vorige week 2 uur in rondgereden en zat steeds met m'n rechterbeen tegen de middenconsole te duwen. Ferm vervelend. Heb hem dan ook maar direct teruggebracht. Niets voor mij. Ook de prestaties zijn niet echt super. Tussen 120 en 140km/u kun je bijna uitstappen en zelf gaan bijduwen ... Ligt waarschijnlijk aan de automaat maar voor die prijs vind ik dit niet kunnen.
Heb dan ook een Vectra break besteld en geen Antara.
Vind de Antara ook niet echt dat. De Captiva is qua uiterlijk veel mooier. Zelfs die 2de uitlaat is bij de Captiva standaard en laten ze bij Opel gewoon vallen ... Binnenin is het vrij krap. Heb er vorige week 2 uur in rondgereden en zat steeds met m'n rechterbeen tegen de middenconsole te duwen. Ferm vervelend. Heb hem dan ook maar direct teruggebracht. Niets voor mij. Ook de prestaties zijn niet echt super. Tussen 120 en 140km/u kun je bijna uitstappen en zelf gaan bijduwen ... Ligt waarschijnlijk aan de automaat maar voor die prijs vind ik dit niet kunnen.
Heb dan ook een Vectra break besteld en geen Antara.
Welkom op het forum en gefeliciteerd met je aankoop.
Comment