Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijn er nog foto's ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
      Eh?

Is er een facelift voor de Astra of zo?

Geen vooruitgang imho
      het zijn de achterlichten van de GOLF Variant
      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Amai, de auto was weer goed smerig gisteren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
          Binnenkort is het zomer.

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
          En of het zomer was. Vandaag heel de dag met deze onderweg geweest. Dank U Opel.

Foto's volgen nog wel.

Hier staan al twee roadbooks gepubliceerd.
          De mijne zal één der dagen wel online zijn.
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            Opelfreak kwijlt alles onder als em dat ziet
            Héél just! Ik vind dat de mooiste astra H variant

Sedan 4-ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
              Eh?

Is er een facelift voor de Astra of zo?

Geen vooruitgang imho
              Ieder zijn smaak natuurlijk, maar voor mijn part mogen ze de GTC het stort op smijten en deze gaan produceren!
              Zoveel meer karakter dan de GTC!
              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                ik kan je geen ongelijk geven.
                Moest em toch naar België komen, iemand geintresseerd in ne vectra '06?

Nee, toch maar lekker houden, em is nu just goed ingereden
                www.opelklassiek.be

Comment

• Moest ik de Vectra nu niet hebben, en een jonge tweedehands zoeken, zou het naast een vectra C, ook goed deze kunnen geweest zijn;

Staat trouwens te koop op kapaza en doet Opelfreakske zijn hart nog steeds sneller slaan

www.opelklassiek.be

Comment

• Elegance

Met deze 16 inch velgen( ja het zijn velgen! ) en mooie kleur is dit voor mij een droomwagen.
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Blijft ook een topfavoriet bij de jongere garde Opels:
                      De Astra G, vooral de laatste uitloopmodellen zoals de N'joy.
                      Blijf ik prachtige wagens vinden

www.opelklassiek.be

Comment

• geef mij dan maar liever zo een Omega. Die Astra's ben ik zo beu als wat. Ze kunnen me langs geen kanten boeien, of het nu de 1.7 of de 2.0 diesel is. Ik rijd er echt niet graag mee.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Heb al gezocht met de zoekfunctie, maar niets erover gevonden.

Weet iemand hier al iets meer over de nieuwe Opel Signum?

Als ik google, dan zeggen sommige bronnen dat er in 2009 een nieuw model komt, anderen zeggen dat de Vectra nu het grootste model van Opel zal worden en dat de Signum geschrapt zal worden?

Kan iemand me helpen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage Bekijk Berichten
                            Heb al gezocht met de zoekfunctie, maar niets erover gevonden.

Weet iemand hier al iets meer over de nieuwe Opel Signum?

Als ik google, dan zeggen sommige bronnen dat er in 2009 een nieuw model komt, anderen zeggen dat de Vectra nu het grootste model van Opel zal worden en dat de Signum geschrapt zal worden?

Kan iemand me helpen?
                            De Vectra zal waarschijnlijk Insignia worden genoemd en zal de grootste uit de Opelstal zijn. Of er van de Insignia een Signum variant wordt afgeleid is mij niet geweten.

Opel Vectra (2008 - 2009) heet Insignia
                            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                              De Vectra zal waarschijnlijk Insignia worden genoemd en zal de grootste uit de Opelstal zijn. Of er van de Insignia een Signum variant wordt afgeleid is mij niet geweten.

Opel Vectra (2008 - 2009) heet Insignia

Hoe zit het eigenlijk met een nieuwe omega? Paar jaar terug was daar toch sprake van.

Comment

• zo wil ik mijn Omega

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                  Moest ik de Vectra nu niet hebben, en een jonge tweedehands zoeken, zou het naast een vectra C, ook goed deze kunnen geweest zijn;

Staat trouwens te koop op kapaza en doet Opelfreakske zijn hart nog steeds sneller slaan

Mag nog steeds gezien worden, dan liefst in break-uitvoering Executive met de 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                    Mag nog steeds gezien worden, dan liefst in break-uitvoering Executive met de 2.5

rijdt schitterend, zo'n 2.5 dti, zeker als ie wat opgekietelt is

Comment

• Is dat het ge-down-tunede BMW blok van 150pk ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                        Is dat het ge-down-tunede BMW blok van 150pk ?
                                        Idd, 2.5 Bmw blok met 150PK
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                          geef mij dan maar liever zo een Omega. Die Astra's ben ik zo beu als wat. Ze kunnen me langs geen kanten boeien, of het nu de 1.7 of de 2.0 diesel is. Ik rijd er echt niet graag mee.
                                          Ik vind dat nog een auto waar het 'opelgevoel' van afdruipt Bij de nieuwere modellen is dat niet meer Dynamischer noemen ze dat Zonde...
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X