Zijn er nog foto's ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenEh?
Is er een facelift voor de Astra of zo?
Geen vooruitgang imhoMERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenBinnenkort is het zomer.
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenEn of het zomer was. Vandaag heel de dag met deze onderweg geweest. Dank U Opel.
Foto's volgen nog wel.
Hier staan al twee roadbooks gepubliceerd.
De mijne zal één der dagen wel online zijn.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenOpelfreak kwijlt alles onder als em dat ziet
Sedan 4-ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenEh?
Is er een facelift voor de Astra of zo?
Geen vooruitgang imho
Zoveel meer karakter dan de GTC!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenik kan je geen ongelijk geven.
Nee, toch maar lekker houden, em is nu just goed ingereden
Comment
-
Moest ik de Vectra nu niet hebben, en een jonge tweedehands zoeken, zou het naast een vectra C, ook goed deze kunnen geweest zijn;
Staat trouwens te koop op kapaza en doet Opelfreakske zijn hart nog steeds sneller slaan
Comment
-
Elegance
Met deze 16 inch velgen( ja het zijn velgen! ) en mooie kleur is dit voor mij een droomwagen.
Comment
-
Blijft ook een topfavoriet bij de jongere garde Opels:
De Astra G, vooral de laatste uitloopmodellen zoals de N'joy.
Blijf ik prachtige wagens vinden
Comment
-
geef mij dan maar liever zo een Omega. Die Astra's ben ik zo beu als wat. Ze kunnen me langs geen kanten boeien, of het nu de 1.7 of de 2.0 diesel is. Ik rijd er echt niet graag mee.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Heb al gezocht met de zoekfunctie, maar niets erover gevonden.
Weet iemand hier al iets meer over de nieuwe Opel Signum?
Als ik google, dan zeggen sommige bronnen dat er in 2009 een nieuw model komt, anderen zeggen dat de Vectra nu het grootste model van Opel zal worden en dat de Signum geschrapt zal worden?
Kan iemand me helpen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage Bekijk BerichtenHeb al gezocht met de zoekfunctie, maar niets erover gevonden.
Weet iemand hier al iets meer over de nieuwe Opel Signum?
Als ik google, dan zeggen sommige bronnen dat er in 2009 een nieuw model komt, anderen zeggen dat de Vectra nu het grootste model van Opel zal worden en dat de Signum geschrapt zal worden?
Kan iemand me helpen?
Opel Vectra (2008 - 2009) heet Insignia1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenDe Vectra zal waarschijnlijk Insignia worden genoemd en zal de grootste uit de Opelstal zijn. Of er van de Insignia een Signum variant wordt afgeleid is mij niet geweten.
Opel Vectra (2008 - 2009) heet Insignia
Hoe zit het eigenlijk met een nieuwe omega? Paar jaar terug was daar toch sprake van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenMoest ik de Vectra nu niet hebben, en een jonge tweedehands zoeken, zou het naast een vectra C, ook goed deze kunnen geweest zijn;
Staat trouwens te koop op kapaza en doet Opelfreakske zijn hart nog steeds sneller slaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenMag nog steeds gezien worden, dan liefst in break-uitvoering Executive met de 2.5
rijdt schitterend, zo'n 2.5 dti, zeker als ie wat opgekietelt is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenIs dat het ge-down-tunede BMW blok van 150pk ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtengeef mij dan maar liever zo een Omega. Die Astra's ben ik zo beu als wat. Ze kunnen me langs geen kanten boeien, of het nu de 1.7 of de 2.0 diesel is. Ik rijd er echt niet graag mee.
Comment
Comment