Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moet geweldig zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
      Moet geweldig zijn
      Denk ik ook wel. Vooral op een zonnige dag als vandaag.. of bij onweer!
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
        Ik heb er nog maar ééntje zien rijden met zo'n panoramische voorruit.

Een vraagje, zo'n 1.7 diesel met 100pk; hoeveel koppel hebben die?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
          Staat ook al snel bij een Ford dealer.
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
            Ik heb er nog maar ééntje zien rijden met zo'n panoramische voorruit.

Een vraagje, zo'n 1.7 diesel met 100pk; hoeveel koppel hebben die?
            240 Nm bij 2300 tpm
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              Vandaag nog een Vectra gezien in Misty Morning... en gij waard het niet
              De Leuvense politie heeft 2 anonieme Vectra's in misty morning, vierdeursen.
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                idd, wel leuk de leuvense flikken nemen altijd auto's in kleuren die je niet vaak ziet, daardoor herken ik ze altijd Die flitsmondeo heeft ook zo'n kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                  Staat ook al snel bij een Ford dealer.
                  Sinds vorig jaar veranderde Opel René (Vilvoorde) in een garage van Kroymans, sindsdien verdelen ze er zowel Opel als Ford.
                  Last edited by Bart_6; 15/10/2007, 14:51. Reden: Vilvoorde aangevuld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    ola!

Gaan we eens voor flik spelen, Kristof?

we huren twee flikkenkostuums, en gij pakt uwen Vectra mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                      ola!

Gaan we eens voor flik spelen, Kristof?

we huren twee flikkenkostuums, en gij pakt uwen Vectra mee
                      Ik zie jullie er al staan.
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• de Corsa van mijn grootmoeder.

Ze rijd er het laatste jaar niet meer mee, de wagen staat gedurende die tijd al bij mijn pa thuis.

De auto is zo'n 11-12jaar oud denk ik, maar weet het niet zeker..

29 266 km heeft hij nu, niet echt een veelrijder dus, en nu word hij soms een gekeerd op den hof, mijn pa rijd er soms eens mee naar den bakker, maar aangezien hij net als mij bijna 2.meter is, past zo'n corsa niet echt.
                        Hij doet nu dus ook niet echt veel km's

Comment

• enkle foto's

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Sorry voor de slechte foto's

*Slechte camera...
                                  *Heel vuile wagen

Is al meer dan 2jaar nie gewassen denk ik.

Comment

• Anderhalve week geleden is mijn Astra terug op groot onderhoud geweest en als kadootje heb ik 1 jaar ofwel 30.000 km gratis pechverhelping gekregen... .

Cool hé...

De volgende keer dat ie een groot onderhoud zal krijgen, zal het eerste cijfertje op m'n kilometerteller veranderd zijn . Nog 18.900 km en de 200.000 km is bereikt .
                                    BMW F30 316d Sportline - '13
                                    BMW Z3 1.8 -- '97
                                    --------------------------------------------------------------
                                    2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                                    2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk Berichten
                                      Anderhalve week geleden is mijn Astra terug op groot onderhoud geweest en als kadootje heb ik 1 jaar ofwel 30.000 km gratis pechverhelping gekregen... .

Cool hé...

De volgende keer dat ie een groot onderhoud zal krijgen, zal het eerste cijfertje op m'n kilometerteller veranderd zijn . Nog 18.900 km en de 200.000 km is bereikt .

Bij mij gaat dat eerste cijfertje ook verspringen binnenkort, zit nu aan een 182 XXX KM

Comment

• Weet er iemand of je op een CD70 radio/nav een externe ingang hebt achteraan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                          de Corsa van mijn grootmoeder.

Ze rijd er het laatste jaar niet meer mee, de wagen staat gedurende die tijd al bij mijn pa thuis.

De auto is zo'n 11-12jaar oud denk ik, maar weet het niet zeker..

29 266 km heeft hij nu, niet echt een veelrijder dus, en nu word hij soms een gekeerd op den hof, mijn pa rijd er soms eens mee naar den bakker, maar aangezien hij net als mij bijna 2.meter is, past zo'n corsa niet echt.
                                          Hij doet nu dus ook niet echt veel km's
                                          Eentje van voor '96. Als dat ooit verkocht wordt weet dan eens te zeggen hoeveel.

Comment

Working...
                                          X