Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De Leuvense politie heeft 2 anonieme Vectra's in misty morning, vierdeursen.
idd, wel leuk de leuvense flikken nemen altijd auto's in kleuren die je niet vaak ziet, daardoor herken ik ze altijd Die flitsmondeo heeft ook zo'n kleur.
Ze rijd er het laatste jaar niet meer mee, de wagen staat gedurende die tijd al bij mijn pa thuis.
De auto is zo'n 11-12jaar oud denk ik, maar weet het niet zeker..
29 266 km heeft hij nu, niet echt een veelrijder dus, en nu word hij soms een gekeerd op den hof, mijn pa rijd er soms eens mee naar den bakker, maar aangezien hij net als mij bijna 2.meter is, past zo'n corsa niet echt.
Hij doet nu dus ook niet echt veel km's
Anderhalve week geleden is mijn Astra terug op groot onderhoud geweest en als kadootje heb ik 1 jaar ofwel 30.000 km gratis pechverhelping gekregen... .
Cool hé...
De volgende keer dat ie een groot onderhoud zal krijgen, zal het eerste cijfertje op m'n kilometerteller veranderd zijn . Nog 18.900 km en de 200.000 km is bereikt .
Anderhalve week geleden is mijn Astra terug op groot onderhoud geweest en als kadootje heb ik 1 jaar ofwel 30.000 km gratis pechverhelping gekregen... .
Cool hé...
De volgende keer dat ie een groot onderhoud zal krijgen, zal het eerste cijfertje op m'n kilometerteller veranderd zijn . Nog 18.900 km en de 200.000 km is bereikt .
Bij mij gaat dat eerste cijfertje ook verspringen binnenkort, zit nu aan een 182 XXX KM
Ze rijd er het laatste jaar niet meer mee, de wagen staat gedurende die tijd al bij mijn pa thuis.
De auto is zo'n 11-12jaar oud denk ik, maar weet het niet zeker..
29 266 km heeft hij nu, niet echt een veelrijder dus, en nu word hij soms een gekeerd op den hof, mijn pa rijd er soms eens mee naar den bakker, maar aangezien hij net als mij bijna 2.meter is, past zo'n corsa niet echt.
Hij doet nu dus ook niet echt veel km's
Eentje van voor '96. Als dat ooit verkocht wordt weet dan eens te zeggen hoeveel.
Comment