Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op VTM nieuws : iemand kreeg maar liefst 12 000 euro korting (werknemer Opel) op een Vectra GTS en daarbovenop nog eens 9000 euro voor een Astra break voor de dochter
Op VTM nieuws : iemand kreeg maar liefst 12 000 euro korting (werknemer Opel) op een Vectra GTS en daarbovenop nog eens 9000 euro voor een Astra break voor de dochter
Nu is het mijn beurt om graaf te doen... Mijn Signum kost normaal 34.000 euro, maar omdat mijn vader op opel belgium heeft gewerkt(heeft gouden handdruk genomen) betaal ik hem maar, en let nu goed op 18.000 euro . Komt neer op 450 euro per maand met volledige omnium inbegrepen. check forum -> mijn auto -> 2007 Opel Signum Cosmo 1.9cdti
ey ffkes iets anders, kent der iemand een opelclub waardak kik met mijne signum welkom ben? Ik zoek zo'n gezelig clubke da af en toe is gaat rijden of meetings houdt
Heb het ook gezien, maar ik had nu persoonlijk wel een ander modelleke gekozen voor mijn dochter
ey ffkes iets anders, kent der iemand een opelclub waardak kik met mijne signum welkom ben? Ik zoek zo'n gezelig clubke da af en toe is gaat rijden of meetings houdt
Er bestaat een apart opel forum, er is ook een astrafriends forum, er is een Vectra C forum...
Klemtoon ligt overal wel een beetje op tuning, ook voor meetings enzo...
tuning is momenteel nog ni aan de orde voor menne signum
Alhoewel dak wel intresse heb in de oxigen chrystal chromé (19" of 20") velgen.
En vanaf dat ze op ouderdom komt krijgt ze ne volledige kit van irmscher, maar wel nen voorbumper van opc
Er bestaat een apart opel forum, er is ook een astrafriends forum, er is een Vectra C forum...
Klemtoon ligt overal wel een beetje op tuning, ook voor meetings enzo...
tuning is momenteel nog ni aan de orde voor menne signum
Alhoewel dak wel intresse heb in de oxigen chrystal chromé (19" of 20") velgen.
En vanaf dat ze op ouderdom komt krijgt ze ne volledige kit van irmscher, maar wel nen voorbumper van opc
Comment