Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
    is er soms geen Zafiraforum ik heb al eens internet afgedweild en kan niets vinden
    ik denk dat ge met uw zafira beter een algemeen opel forum neemt, en anders hier bij opel lovers zult ge ook wel terecht kunnen

Comment

is er soms geen Zafiraforum ik heb al eens internet afgedweild en kan niets vinden
      We richten er gewoon 1 op !! We zijn al met ons twee

Comment

• ik spam mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          Heb het ook gezien, maar ik had nu persoonlijk wel een ander modelleke gekozen voor mijn dochter

De papa heeft da slim gezien hé Heeft em ne showbak en ne werkbak

Nee, als het toch een astra moet zijn, dan ook een break graag, op tweede plaats een 5-deurs en als het echt moet een GTC
          www.opelklassiek.be

Comment

• Heb al een paar keer met de deze meegereden
            Eigenlijk best een vrij leuke auto! Je hebt ruimte zat, het gaat vlot vooruit (zeker de 1.7cdti 100PK) en het ziet er naar mijn mening niet slecht uit! Enkel die hoge vooruit.

Voor de rest een héél leuke allemansvriend voor een leuke prijs.

www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• Arizona

www.opelklassiek.be

Comment

• In Metro en Magma Red wel het mooist vind ik

Moet wel 2 deuren achteraan hebben, dit is naar mijn mening lelijk.
                  Die 2 deuren zijn een optie van 135euro.
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Ik heb er ooit es eentje samengesteld in de Opel Car Configurator, kon niet echt overtuigen.
                    Op de parking aan het werk staat er ook eentje, met Bumba zonneschermen en 2 verschillende wieldoppen rechts, echt marginaal.
                    Mijn broer heeft ne Kangoo, het gelijkaardige Renault model.

Comment

• Opel heeft nu ook een onlineshop voor verschillende gadgets
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                        Opel heeft nu ook een onlineshop voor verschillende gadgets
                        hahaha check de antara collectie, je kunt er zowaar een hangmat krijgen

Comment

• Een classic collection Eindelijk is dit ook in Belgie te krijgen, in Duitsland al lang

Ik weet al waar men dit jaar kerstcadeaus vr mij moet halen
                          Kan ik naar de meetings in vol 'opel classic' tenue
                          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                            Een classic collection Eindelijk is dit ook in Belgie te krijgen, in Duitsland al lang

Ik weet al waar men dit jaar kerstcadeaus vr mij moet halen
                            Kan ik naar de meetings in vol 'opel classic' tenue
                            bent gij dan zo classic? ik heb nog een kadettje gehad van '82 maar kheb da meegegeven met stort want ik had heel het chaplement naar de wrat gereden... en kvond geen geintresseerden. twas nen babyblauwe zonder roest en blutsen met een open dakske... van binnen was alles nog proper, op de achterbank is zelfs nooit gezeten geweest volgens mij. twas nen 1.2sport 5 deurs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                              bent gij dan zo classic? ik heb nog een kadettje gehad van '82 maar kheb da meegegeven met stort want ik had heel het chaplement naar de wrat gereden... en kvond geen geintresseerden. twas nen babyblauwe zonder roest en blutsen met een open dakske... van binnen was alles nog proper, op de achterbank is zelfs nooit gezeten geweest volgens mij. twas nen 1.2sport 5 deurs

Meegegeven met het stort Sebiet slaap ik nimeer.

Ik ben 100% classic, kom hier maar is zien, mijne vectra is 1,5 jaar oud, de miserie groeit erop, zo vuil is em, dient enkel om te rijden, meer niet...

Ik overdrijf natuurlijk wat, hij word best goed verzorgd, maar tis een echte gebruiksauto, ik let niet meer op veldbaantjes enz, ik vlam er gewoon door!

Men Kadettje van '79 daarentegen, das pure liefde, mag niks aankomen, neem zelden volk mee enz, mag echt NIKS aankomen, ben soms bang ermee buiten te komen uit schrik voor steenslag enz.
                              Last edited by opelfreak; 21/11/2007, 22:34.
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Nog een voorbeeldje: Ik reed met een opel ascona van 1986, 172000km op de teller en hier en daar wat kleine kosten aan.
                                Kreeg bij aankoop van men nieuwe vectra 1500euro ecobonus om hem te laten pletten.

Heb ik niet gedaan, omdat ik weet dat ik dan géén nacht meer slaap om wat ik gedaan heb.
                                www.opelklassiek.be

Comment

• ik wou echt dak u vroeger gekend had, ge had hem zo van mij gekrege... om u liefde te botvieren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                    ik wou echt dak u vroeger gekend had, ge had hem zo van mij gekrege... om u liefde te botvieren

Dejuu diene had ik direct gewild Dat was dan een D'ke.
                                    www.opelklassiek.be

Comment

Dejuu diene had ik direct gewild Dat was dan een D'ke.
                                      yepz als je wilt ik zal eens naar foto'kes zoeken en ze pm'en. t'had ook zo van die verstralers op den bumper. was men eerste auto'ke

Comment

Nog een voorbeeldje: Ik reed met een opel ascona van 1986, 172000km op de teller en hier en daar wat kleine kosten aan.
                                        Kreeg bij aankoop van men nieuwe vectra 1500euro ecobonus om hem te laten pletten.

Heb ik niet gedaan, omdat ik weet dat ik dan géén nacht meer slaap om wat ik gedaan heb.
                                        Noem jij jouw kadett ook Oliver?

Comment

hier zitten ook mensen met een zafira

www.astrafriends.be

Comment

Working...
                                          X