Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
weet er iemand waarom een astra 1.7 CDTI in 2004 80PK had, en in 2005 100PK
wat is er verschillend?
In 2004 had je ook al 'n astra 1.7cdti met 100pk. Opel heeft lange tijd 2 1.7cdti's (80 en 100pk) en 2 1.9cdti's (120 en 150pk) aangeboden in het astra-gamma. Maar van die 1.7's weet 'k eigenlijk ook niet meer.
In 2004 had je ook al 'n astra 1.7cdti met 100pk. Opel heeft lange tijd 2 1.7cdti's (80 en 100pk) en 2 1.9cdti's (120 en 150pk) aangeboden in het astra-gamma. Maar van die 1.7's weet 'k eigenlijk ook niet meer.
beide 1.7 cdti's waren isuzu blokken
de 80 pk had een lage druk turbo.
de 100 pk was inwendig versterkt en had een variabele hoge druk turbo.
en uiteraard softwarematig was er verandering
beide 1.7 cdti's waren isuzu blokken
de 80 pk had een lage druk turbo.
de 100 pk was inwendig versterkt en had een variabele hoge druk turbo.
en uiteraard softwarematig was er verandering
Werden deze fin carriere van de Astra G ook niet ingebouwd?
Hangt van je rijstijl af. Ik rem veel op de motor af.
Ik ook meestal, omdat je zo meer je remballans naar voor krijgt. Zo kun je tamelijk sportief rijden met een FWD. Khad graag eens goed in de ankers gegaan om te zien wat het ding werkelijk kon tijdens het remmen, maar de verkoper zat naast me. Die hield ook de snelheid nauwgezet in het oog .
Comment