Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten

Deze blijft ook
    dat waren venijnige beestjes

Comment

• mijnen astra config, waarvan de signum uiteindelijk heeft gewonnen

zijn van duitse opelsite, ik zal wel eens mooiere foto's van belgische site zetten als die terug macheert.... btw in duitsland kunt ge chromé en zilveren spiegelkapkjes pakken voor de astra alsook alle andere chromé kan in het zilver genomen worden

Comment

• ANTARA by irmscher.... lekker ruig en bruut

ge moet er wel voor zijn natuurlijk... kvin hem wel vet, het staat hem wel
        Last edited by ; 04/12/2007, 11:02.

Comment

• Irmscher valt altijd serieus mee.
          Hebben ze bij Steinmetz nog geen kitje ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
            Met wat ik daarjuist heb gevonden op de Nederlandse site van Opel, ben ik even geschokt en teleurgesteld in mijn merk

SCHANDALIG gewoon!

Fout 400 - Het verzoek kon door de server niet worden begrepen vanwege een ongeldige syntaxis

Hier roepen ze gewoon hun eigen autogeschiedenis op om te vernietigen.
            Dit getuigt weer van zeer weinig respect van het merk voor hun geschiedenis.
            Ik ga nu meteen een boze mail naar opel nl sturen.
            Fucking milieu, ik hou ook héél erg van de bomen en het groen, maar dit is pure waanzin.
            Met deze actie probeert Opel NL VW nog voorbij te steken in de verkoopcijfers volgens mij

Als ze alleen andere merken in hun reclame betrekken, krijgen ze daar commentaar op. Vandaar dat ze er ook een Kadett tussengestopt hebben. Met alleen Opels zouden ze wel weer weinig respect voor hun merk tonen. Daarbij zou je ook nog het effect krijgen zoals bij wasmiddelenreclames. Het nieuwe is altijd zoveel beter, dat het een wonder mag heten dat je met dat oude wasmiddel ooit je was hebt schoongekregen

Nu ben ik nooit echt zo gecharmeerd van de reclames van Opel, maar zo ernstig als jij het schetst vind ik het niet hoor, Opelfreak

Comment

• Hoe je het ook draait of keert een nieuwe wagen is normaal gezien wel milieuvriendelijker dan die oude bakjes, dus hun imago als "groene jongens" heeft er allersinds baat bij.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Een nieuwe auto fabriceren is volgens mij veel milieuonvriendelijker dan een oud bakkie oprijden. Maar aangezien groen verkoopt tegenwoordig, zal het strategisch gezien wel de juiste keuze zijn.

Comment

• Voor hun portemonee is het een geslaagde zet, dat betwist ik niet, maar het is pure oldtimermoord

Edith zegt: elke auto van 15 jaar en ouder die door deze actie vernietigd wordt is er één te veel!
                  Last edited by opelfreak; 04/12/2007, 13:50.
                  www.opelklassiek.be

Comment

Voor hun portemonee is het een geslaagde zet, dat betwist ik niet, maar het is pure oldtimermoord

Edith zegt: elke auto van 15 jaar en ouder die door deze actie vernietigd wordt is er één te veel!
                    Ik zie dat toch een beetje anders, een oude wagen die heel goed onderhouden is en in goede staat verkeert, die moet natuurlijk blijven rijden!!!
                    Maar de oude krellen die bijna volledig doorgeroest zijn en waarvan de motoren amper fatsoenlijk blijven draaien, die met andere woorden niet echt veilig meer zijn om op de baan te komen; voor deze wagens is dat een goede en voor de klanten intressante regeling.
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                      En de looks van zo een OPC ....

OPC's zijn

En bij het bekijken van de advertentie ook efkes een wtf moment

Hoe geschift zijn die zetels wel niet
                      Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Inderdaad. De bijzondere en goed onderhouden oude modellen zijn ondertussen toch wel in handen gekomen van verzamelaars of liefhebbers.

Daarnaast betwijfel ik trouwens of er door deze actie veel auto's vernietigd zullen worden. Nieuwe auto's zijn in Nederland ontzettend duur. Mocht je je een nieuwe auto kunnen veroorloven, denk ik dat de auto die je inruilt toch minimaal een waarde heeft van 5000 Euro. Die zal de dealer liever doorverkopen dan verschroten

Comment

• Manta GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                            komaan oldie opel lovers (ool) doe een bod van 2.500 euro... zo'n schoon machien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                              komaan oldie opel lovers (ool) doe een bod van 2.500 euro... zo'n schoon machien
                              Sorry, ben net gister voor het eerst sinds jaren naar de kapper geweest

Comment

• Net een mailtje terug gekregen van Opel Nederland, en ik moet zeggen, de mail is echt vriendelijk opgesteld en je ziet dat die mensen wel luisteren naar wat je hebt te zeggen:

Geachte heer Allard,

Wij danken u voor uw e-mail.

In reactie op uw schrijven delen wij u mee dat de milieu campagne van General Motors Nederland zeker niet bedoeld is om goed onderhouden, goed functionerende oude klassiekers van de weg te halen. Wij hopen juist met onze recyclebonus een substantiële bijdrage te leveren aan een schonere toekomst voor iedereen!

General Motors Nederland B.V. doelt juist op die automobielen die als enig alternatief alleen nog maar gesloopt kunnen worden en die als gevolg van slecht onderhoud e.d. het milieu overmatig bevuilen. U zult het met ons eens zijn dat de Nederlandse wegen juist deze wagens eerder kwijt dan rijk zal zijn.

Wij waarderen echter uw opmerkingen en zullen deze, samen met andere binnengekomen op- en aanmerkingen, in algemene termen bespreken met als doel een algehele verbetering van onze producten en diensten te bewerkstelligen.

Wij danken u voor het kenbaar maken van uw bevindingen en wensen u nog vele plezierige Opel kilometers toe.

Met vriendelijke groet,
                                GENERAL MOTORS NEDERLAND B.V.

Ik ben toch zéér aangenaam verrast om een reactie terug te krijgen, en dan zo'n positieve vriendelijke reactie, chapeau Opel Nederland.
                                www.opelklassiek.be

Comment

Twijfelgeval, hij staat al meer dan 3 jaar op internet te koop en is véél te duur want:

-Bekleding met gaten van boxen
                                  -meegespoten klinken

Dit is natuurlijk een doorn in het oog van de echte liefhebber, persoonlijk vind ik 2200 het absolute maximum.
                                  www.opelklassiek.be

Comment

• Deze verkies ik eerder
                                    www.opelklassiek.be

Comment

Net een mailtje terug gekregen van Opel Nederland, en ik moet zeggen, de mail is echt vriendelijk opgesteld en je ziet dat die mensen wel luisteren naar wat je hebt te zeggen:

Geachte heer Allard,

Wij danken u voor uw e-mail.

In reactie op uw schrijven delen wij u mee dat de milieu campagne van General Motors Nederland zeker niet bedoeld is om goed onderhouden, goed functionerende oude klassiekers van de weg te halen. Wij hopen juist met onze recyclebonus een substantiële bijdrage te leveren aan een schonere toekomst voor iedereen!

General Motors Nederland B.V. doelt juist op die automobielen die als enig alternatief alleen nog maar gesloopt kunnen worden en die als gevolg van slecht onderhoud e.d. het milieu overmatig bevuilen. U zult het met ons eens zijn dat de Nederlandse wegen juist deze wagens eerder kwijt dan rijk zal zijn.

Wij waarderen echter uw opmerkingen en zullen deze, samen met andere binnengekomen op- en aanmerkingen, in algemene termen bespreken met als doel een algehele verbetering van onze producten en diensten te bewerkstelligen.

Wij danken u voor het kenbaar maken van uw bevindingen en wensen u nog vele plezierige Opel kilometers toe.

Met vriendelijke groet,
                                      GENERAL MOTORS NEDERLAND B.V.

Ik ben toch zéér aangenaam verrast om een reactie terug te krijgen, en dan zo'n positieve vriendelijke reactie, chapeau Opel Nederland.
                                      Eigenlijk zoals ik dus ook al zei, om de wrakken uit het verkeer te halen!

Comment

zelfde motortje als mijn kaddetje heeft gehad

Comment

zelfde motortje als mijn kaddetje heeft gehad
                                          Geweldige blokjes waren dat, niet kapot te krijgen.
                                          Je had de 1.2N en het 1.2S blokje, respectievelijk 55 en 60PK

De N staat voor normaal wat betekende dat er 'normale' benzine in moest.
                                          De S staat voor super, er moest Superbenzine in.
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X