Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een Kadett C of D wrak mag ook niet geplet worden Die moet je restaureren!
Daar ben ik het mee eens, maar er zijn er tussen die al te ver "afgetakeld" zijn om nog te restaureren!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
mijnen astra config, waarvan de signum uiteindelijk heeft gewonnen
zijn van duitse opelsite, ik zal wel eens mooiere foto's van belgische site zetten als die terug macheert.... btw in duitsland kunt ge chromé en zilveren spiegelkapkjes pakken voor de astra alsook alle andere chromé kan in het zilver genomen worden
owkey nu zie je dus men twee andere config onder elkaar... toevallig. ik had er drie... de signum, de zwarte corsa opc of de witte astra 5deurs opckit.
Ik denk dat ik vrijwel de beste keuze heb gemaakt, toekomstgericht gezien
owkey nu zie je dus men twee andere config onder elkaar... toevallig. ik had er drie... de signum, de zwarte corsa opc of de witte astra 5deurs opckit.
Toekomst gericht niet alleen, de Signum is een schitterende wagen en dat niet alleen qua comform maar zeker ook de looks
Onlangs nog een rode Corsa OPC gezien. Jammer dat Opel de remklauwen in dat felblauw doet, de combinatie met de rode lak was echt afschuwelijk
Kunt ge natuurlijk altijd aanpassen als ge dat niet mooi vind he!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment