Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Eigenlijk zoals ik dus ook al zei, om de wrakken uit het verkeer te halen!
    Een Kadett C of D wrak mag ook niet geplet worden Die moet je restaureren!
    www.opelklassiek.be

Comment

• heb jij nog teruggereageerd ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
        Een Kadett C of D wrak mag ook niet geplet worden Die moet je restaureren!
        Daar ben ik het mee eens, maar er zijn er tussen die al te ver "afgetakeld" zijn om nog te restaureren!
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
          OPC's zijn

En bij het bekijken van de advertentie ook efkes een wtf moment

Hoe geschift zijn die zetels wel niet
          Hier me vergeleken is mijn wagentje bijna niets
          Zalige wagen!
          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
            mijnen astra config, waarvan de signum uiteindelijk heeft gewonnen

zijn van duitse opelsite, ik zal wel eens mooiere foto's van belgische site zetten als die terug macheert.... btw in duitsland kunt ge chromé en zilveren spiegelkapkjes pakken voor de astra alsook alle andere chromé kan in het zilver genomen worden
            Ziet er ook schitterend uit... maar uw Signum

Comment

• owkey nu zie je dus men twee andere config onder elkaar... toevallig. ik had er drie... de signum, de zwarte corsa opc of de witte astra 5deurs opckit.
              Ik denk dat ik vrijwel de beste keuze heb gemaakt, toekomstgericht gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                heb jij nog teruggereageerd ?
                nee
                www.opelklassiek.be

Comment

owkey nu zie je dus men twee andere config onder elkaar... toevallig. ik had er drie... de signum, de zwarte corsa opc of de witte astra 5deurs opckit.
                  Ik vind ze alledrie knap!
                  www.opelklassiek.be

Comment

owkey nu zie je dus men twee andere config onder elkaar... toevallig. ik had er drie... de signum, de zwarte corsa opc of de witte astra 5deurs opckit.

Toekomst gericht niet alleen, de Signum is een schitterende wagen en dat niet alleen qua comform maar zeker ook de looks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                      Toekomst gericht niet alleen, de Signum is een schitterende wagen en dat niet alleen qua comform maar zeker ook de looks
                      kweetet
                      anders zou ik hem ni genomen hebben hé

Comment

kweetet
                        anders zou ik hem ni genomen hebben hé

Logisch

Comment

• Denk dat een Signum ook beter zijn waarde behoudt om eventueel later te verkopen vergeleken met een Astra en zeker met Corsa OPC.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                            Denk dat een Signum ook beter zijn waarde behoudt om eventueel later te verkopen vergeleken met een Astra en zeker met Corsa OPC.
                            Restwaarde van Opel zakt te snel jammer genoeg, of het nu een Astra of een Signum is...

Comment

• Onlangs nog een rode Corsa OPC gezien. Jammer dat Opel de remklauwen in dat felblauw doet, de combinatie met de rode lak was echt afschuwelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                Onlangs nog een rode Corsa OPC gezien. Jammer dat Opel de remklauwen in dat felblauw doet, de combinatie met de rode lak was echt afschuwelijk
                                Kunt ge natuurlijk altijd aanpassen als ge dat niet mooi vind he!
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Corsa C OPC Concept:

Die antraciet dakhemel zou ik ook wel willen in onze Corsa

En de zetels natuurlijk
                                    Maar dat blauw vloekt bij lichtgroene lak
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• die corsa opc'kes zijn echte beestjes niet normaal... zo schoon en tegelijk agresief snel

Comment

• ik vind het schreeuwerig
                                        maar bmw ook

Comment

• Waarom is de achterzijde van de achteruitkijkspiegel niet volledig gelijk? Nu is de linker- en rechterhelft verschillend.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten

Comment

Working...
                                          X