Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
    Waarom is de achterzijde van de achteruitkijkspiegel niet volledig gelijk? Nu is de linker- en rechterhelft verschillend.
    Misschien een sensor van het een of het ander?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
      Misschien een sensor van het een of het ander?
      De vorige Astra had dat ook al, daar zat geen sensor in. Lelijk is het in ieder geval.

Comment

• Quasi alle Opels hebben zo'n vreemde achteruitkijkspiegel. Geen idee waarom.
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Daar steekt toch een mechaniek in die de spiegel donkerder maakt als er een auto achter u rijdt.
          Zo word je niet verblind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
            Daar steekt toch een mechaniek in die de spiegel donkerder maakt als er een auto achter u rijdt.
            Zo word je niet verblind.
            Zelfdimmende binnenspiegel bedoel je. Maar dat zit helemaal niet op alle Opels he.
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Elektrochromatische spiegels heet dat officieel

Comment

• die van mij dimt maar is mooi gellijk ze, alleen int midden van onder zit zo'n gaatje precies... denk dat da op die foto meer iets voor het alarm ofzo is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                  die van mij dimt maar is mooi gellijk ze, alleen int midden van onder zit zo'n gaatje precies... denk dat da op die foto meer iets voor het alarm ofzo is
                  Da gaatje onder in je spiegel, daar gaat 's avonds een lampje in branden (zachte verlichting van heel het dashbord) als uw lichten ontstoken zijn (werkt ook met een sensor in de spiegel want als je overdag uw lichten aansteekt brandt dat in uwe spiegel niet).
                  2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

• De salonprijzen zijn er weer
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Blijft mooi

Comment

• Comment

• de speedster was way knapper... en van lotus

Comment

• Ik ben bij de gelukkigen, vandaag aangenaam verrast,

Ik heb mogen rijden met de nieuwe GT !

De 2.0 Turbo heeft zeker voldoende kracht,ziet er schitterend uit, maakt goed geluid,... kortom dé wagen voor mij

Het is ongeloofelijk hoeveel bekijks je ermee hebt overal , er zijn mensen die mij speciaal doorlieten aan kruispunten, claxoneerden om hun goedkeurende duim op te steken , gewoon ongeloofelijk
                            Last edited by ; 15/12/2007, 17:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                              Blijft mooi
                              en was vooral een steengoeie kar

Comment

de speedster was way knapper... en van lotus
                                Vind ik ook, maar de gt is dan weer makkelijker voor dagelijks gebruik denk ik.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Vind ik ook, maar de gt is dan weer makkelijker voor dagelijks gebruik denk ik.
                                  Idd want de zetels zitten beter dan dat plankje dat je in de Speedster onder je achterwerk hebt.
                                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• ok GT is beter voor dagelijks gebruik, maar die speedster... ik heb er eens met mogen rijden... en je krijgt van dat ding echt een kick... zo laag bij de grond, scherp in de bochten en dan nog genoeg paarden onder de kap... comfort boeide me op dat moment echt niet

Comment

• twas den deze maar dan in het knaloranje

TUUUURBOOOOO

Comment

• Dat is nen turbo
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

ok GT is beter voor dagelijks gebruik, maar die speedster... ik heb er eens met mogen rijden... en je krijgt van dat ding echt een kick... zo laag bij de grond, scherp in de bochten en dan nog genoeg paarden onder de kap... comfort boeide me op dat moment echt niet

De GT is inderdaad ook dagelijks bruikbaar , heb gereden in stadsverkeer en viel heel goed mee

Comment

Working...
                                          X