.door de brute kracht van die johnny's, die mannen trekken da klepke direct kapot aan de pomp
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten.door de brute kracht van die johnny's, die mannen trekken da klepke direct kapot aan de pomp
rag-kadett
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten.door de brute kracht van die johnny's, die mannen trekken da klepke direct kapot aan de pomp
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenTis ng éne met die sjieke assebakskes achteraan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenuwen duits had dat ook
rag-kadett
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtengeef link is... als die niet te duur is koop ik da en ga ik er met een matzwarte verfborstel over -RATDETT-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenwaarom zijn die rag-kadetts altijd hun benzine-klepje kwijt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenneenee niet panikeren ik zou er wel degelijk een hobbywagentje van maken u kleur zie ik wel zitten al zouden bij mij echt wel die bumpers eraf vliegen en men blingwielen eronder komen te staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtendie auto's zijn zo vet zonder bumpers hé... alleen moet je dan wel die gaten dichtplamuren... en dat is niet mijne latijn....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtendeze is zelfs helemaal gecleand, normaal is dat niet zo vlak onder de achterlichten
Comment
-
-
Na daarstraks geruime tijd in een Opel showroom te hebben doorgebracht heb ik besloten dat:
Opel interieurs allemaal hetzelfde zijn.
Het materiaal op het dashboard vreselijk is.
De verstelknopjes van de temperatuur van het 'rakketakke' type zijn
Een Astra twintop best vet kan zijn
Maar bovenstaande nadelen heeft
Onderhoud is wel SPOTgoedkoop daar, 53 euro voor een kleine beurt, WTF?
Comment
Comment