Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNa daarstraks geruime tijd in een Opel showroom te hebben doorgebracht heb ik besloten dat:
Opel interieurs allemaal hetzelfde zijn.
Het materiaal op het dashboard vreselijk is.
De verstelknopjes van de temperatuur van het 'rakketakke' type zijn
Een Astra twintop best vet kan zijn
Maar bovenstaande nadelen heeft
Onderhoud is wel SPOTgoedkoop daar, 53 euro voor een kleine beurt, WTF?
en al de rest stoor ik mij niet echt aan
voor mij telt meer de buitenkant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten"rakketakke" omg
en al de rest stoor ik mij niet echt aan
voor mij telt meer de buitenkant
De buitenkant zie ik niet als ik in de auto zit, dan storen mij zulke dingen dus.
Nuja, qua exterieur heeft Opel wel enkele knapperds. De Astra.
En de Antara.
En de GT.
En zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenSerieus, die draaiknoppen klinken zo. Is zoals bij de nieuwe C.
De buitenkant zie ik niet als ik in de auto zit, dan storen mij zulke dingen dus.
En de Antara.
En de GT.
En zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenSerieus, die draaiknoppen klinken zo. Is zoals bij de nieuwe C.
En de Antara.
En de GT.
En zo.
Enzo vind je niet bij Opel
Comment
-
-
Na de DVD90 is nu ook het leder interieur gratis op ne Vectra.
De elektrische laadklep zit er niet meer in (in de configurator)
Met alle opties die ik heb aangekruist kwam ik net niet aan 28k.
Enkel de OPC velgen moeten er dan nog bij, die kan je ook niet configureren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenEnzo vind je niet bij Opel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
Vandaag nog in zo een gezeten, echt uniek en schitterend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenSignum = Vectra = lelijk
Vind ik eh
maar mijn kont van mijnen auto is toch anders zekers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenEcht knap, spijtig genoeg een vrij dure optie. Nog maar één keer eentje in het wild zien rijden met een panoramische voorruit.
Dat is inderdaad €1400... Zou dit veel genomen worden? Naarmate er meer stockmodellen staan wel zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenEnkel voor de OPC ?
Blijkbaar is er ook geel voor de niet-OPC's
1.4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenBlijkbaar is er ook geel voor de niet-OPC's
1.4
Comment
-
Doet me denken aan het welbekende Agila-geel (of was dat zo'n Suz)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDoet me denken aan het welbekende Agila-geel (of was dat zo'n Suz)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenDat is inderdaad €1400... Zou dit veel genomen worden? Naarmate er meer stockmodellen staan wel zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenToen ik een paar weekends geleden een opel-garage bezocht stond er een metallic-groene GTC met die panoramische voorruit. Het was misschien een actie, maar op het blad met gegevens bij die GTC stond die ruit aan 900€. 'k Zou hem echt niet willen zonder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenBlijkbaar is er ook geel voor de niet-OPC's
1.4
Nog nooit op een corsa irl gezien, ma tis wel knap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenToen ik een paar weekends geleden een opel-garage bezocht stond er een metallic-groene GTC met die panoramische voorruit. Het was misschien een actie, maar op het blad met gegevens bij die GTC stond die ruit aan 900€. 'k Zou hem echt niet willen zonder
Comment
Comment