Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
    Lang geleden dat we nog iets van Robin hebben gehoord ?
    Iemand enig idee ?

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=9172
    Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
    Waar is Miss Astra ???

Ja, WJ hoor je niet meer Ook Robin ng zéér weinig.
    Ik leef nog hoor maar 'k ben gewoon véél minder actief op 't forum dan vroeger...

Voor de rest alles OK en met de Astra ook. Ie gaat richting de 189.000 km op teller.
    BMW F30 316d Sportline - '13
    BMW Z3 1.8 -- '97
    --------------------------------------------------------------
    2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
    2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk Berichten
      Ik was terstraks aan het praten met een pool, uit polen trouwens . (heeft een Opel omega 3.0 V6, dikke bak) en die zei dat er in België en Duitsland een paar Omega's verdeeld zijn met een V8 moter van 5700cc. Is dat waar? Iemand misschien ooit gezien?
      Ze zijn weldegelijk verkocht, maar zéér mondjesmaat
      Last edited by opelfreak; 13/02/2008, 18:19.
      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
        Er zijn Omega's met een Corvette motor van 444pk.
        Dan wel opgepept want de standaard Northstar V8 in de Omega leverde 310PK
        Hij stak oa. in de Corvette en ook vele Cadillacs.

Hier een foto: Een prachtige, gedistingeerde auto!

www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
          bron : www.vtm.be

Een basic Opel Gewoon het beste nieuws vant jaar
          Laat het maar lekker zo'n hoekig Dacia-achtige geval worden!
          Dan ga'k het nog moeilijk krijgen hoor
          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk Berichten
            Ik leef nog hoor maar 'k ben gewoon véél minder actief op 't forum dan vroeger...

Voor de rest alles OK en met de Astra ook. Ie gaat richting de 189.000 km op teller.

die van mij heeft ook onlangs de 185 000 overschreden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk Berichten
              Ik was terstraks aan het praten met een pool, uit polen trouwens . (heeft een Opel omega 3.0 V6, dikke bak) en die zei dat er in België en Duitsland een paar Omega's verdeeld zijn met een V8 moter van 5700cc. Is dat waar? Iemand misschien ooit gezien?
              Ik kwam vorige keer tijdens 't naar huis rijden ook zowaar 'n omega 3.0 v6 tegen. Ik kom daar elke dag langs en blijkbaar staat die daar altijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                Ik kwam vorige keer tijdens 't naar huis rijden ook zowaar 'n omega 3.0 v6 tegen. Ik kom daar elke dag langs en blijkbaar staat die daar altijd.
                fotoke nemen de volgende keer hé man!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                  fotoke nemen de volgende keer hé man!
                  Dat is 'n kruispunt waar je goed moet opletten, want voor je 't weet is 't weer rood en sta je er 5 minuten te koekeloeren. Dus als ik er sta, dan haal ik de gsm nog wel even boven.

Daar kunt ge ook zalig met de kont van de wagen smijten en dan beginnen de mensen vies te kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                    die van mij heeft ook onlangs de 185 000 overschreden
                    Ik heb er net weer 2 dagen opzitten met de Astra 1.4 was van bompa, na zijn dood is mijn grootmoeder hem blijven houden als vervangwagen voor ons.

Rijdt toch nog héél goed voor zen bijna 15 lentes Wel maar 86100 km op de teller
                    www.opelklassiek.be

Comment

• De Astra van mijn zoon een 1800 GT 3 deurs van 1991 heeft er nu 475000 klm opzitten zonder ook maar een enkele panne ,de eerste vijf jaar kwam hij wel elke week van boven Keulen naar huis en heeft dus altijd lange afstanden gedaan

Comment

• De Saturn versie van de Vectra.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten

De Saturn versie van de Vectra.
                          die chromé bieskes zouden bij onze vectra ook erop moeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                            De Astra van mijn zoon een 1800 GT 3 deurs van 1991 heeft er nu 475000 klm opzitten zonder ook maar een enkele panne ,de eerste vijf jaar kwam hij wel elke week van boven Keulen naar huis en heeft dus altijd lange afstanden gedaan
                            Amaai Wie durft er nog zeggen dat opel slecht is En da voor een naft
                            www.opelklassiek.be

Comment

die chromé bieskes zouden bij onze vectra ook erop moeten

Achterlicht van de Saturn Aura
                              BRON FOTO

Comment

• Achteraan verschilt deze fel tov de Vectra's hier.
                                BRON foto

Comment

• Toch wat een overdaad aan chroom zo te zien.

Voor de rest ziet de Saturn er eigenlijk wel flitsender uit dan zijn europese broer.

Comment

• kijk eens aan!!! voor de eerste keer dat ik de GT vet vindt

Comment

kijk eens aan!!! voor de eerste keer dat ik de GT vet vindt

Enige mottige aan de GT zijn de melkkleurige achterlichten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                        Enige mottige aan de GT zijn de melkkleurige achterlichten.
                                        En het interieur. De Speedster leek me, ondanks misschien nog minder praktisch, zoveel puurder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                                          En het interieur. De Speedster leek me, ondanks misschien nog minder praktisch, zoveel puurder.
                                          Het interieur van de GT ziet er stukken beter uit dan dat van de speedster.

GT:

Comment

Working...
                                          X