Oorspronkelijk geplaatst door whispy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenEn het interieur. De Speedster leek me, ondanks misschien nog minder praktisch, zoveel puurder.Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenHet interieur van de GT ziet er stukken beter uit dan dat van de speedster.
GT:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtentoch liever de speedster dan de GT hoor, die speedster is echt zo puur... een echte racer
Last edited by McClane; 18/02/2008, 13:49.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenHet interieur van de GT ziet er stukken beter uit dan dat van de speedster.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenSpeedster!
Liever GT Bij ne speedster heb ik na een week nen dubbele hernia vant in en uitstappen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenLiever GT Bij ne speedster heb ik na een week nen dubbele hernia vant in en uitstappen
Ze hebben eigenlijk beiden iets, het zijn gewoon twee totaal verschillende auto's.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Interieur van de GT vind ik z'n slechte kant
Zo gewoontjes en cheap allemaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenInterieur van de GT vind ik z'n slechte kant
De GT hier is aan't opschieten trouwens
Zaterdag eens zien of we de motor aan de praat krijgen... originele 1.9 carburator met de injectie van een 2.0 er op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenOpel is supersnel. Mijn vader bestelde vorige maand (tijdens het autosalon) zijn nieuwe Zafira en hij mag deze komende zaterdag gaan afhalen. Zal dus één van de eerste FL-modellen zijn, ik ben er nog maar eentje tegengekomen.
Dus ja, da's een beetje geluk hebben.BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenInterieur van de GT vind ik z'n slechte kant
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
Comment
-
OMG marginale foorbak
Idd, zou véél erger zijn moest er weer een detteke of asci zijn verneukt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtendie reed tot voor kort nog hier in de buurt rond. Verkocht en blijkbaar wil de huidige eigenaar hem niet meer. Ik kom regelmatig nog een volledig getunede grijze zafira tegen. Kotslelijk, maar die zafira OPC van de eerste generatie die ik dagelijks zie maakt alles goed. Wat een understatement kar. Er rijdt dan nog een moeder met klein kindjes mee rond. Zaligheid
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
Comment