Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
    Het interieur van de GT ziet er stukken beter uit dan dat van de speedster.

GT:

toch liever de speedster dan de GT hoor, die speedster is echt zo puur... een echte racer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
      En het interieur. De Speedster leek me, ondanks misschien nog minder praktisch, zoveel puurder.
      Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten

GT:

Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
      toch liever de speedster dan de GT hoor, die speedster is echt zo puur... een echte racer
      Smaken verschillen maar voor mij ook dat van de GT. De zetels zitten echt héél goed.

Last edited by McClane; 18/02/2008, 13:49.
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
        De GT is cruiser, de Speedster is een circuitbeestje.

Comment

• Speedster!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            Speedster!

Liever GT Bij ne speedster heb ik na een week nen dubbele hernia vant in en uitstappen
            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
              Liever GT Bij ne speedster heb ik na een week nen dubbele hernia vant in en uitstappen
              Zou goed kunnen, de speedster is niet echt eenen auto om dagelijks mee te rijden vind ik.
              Ze hebben eigenlijk beiden iets, het zijn gewoon twee totaal verschillende auto's.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Opel is supersnel. Mijn vader bestelde vorige maand (tijdens het autosalon) zijn nieuwe Zafira en hij mag deze komende zaterdag gaan afhalen. Zal dus één van de eerste FL-modellen zijn, ik ben er nog maar eentje tegengekomen.

Comment

• Interieur van de GT vind ik z'n slechte kant

Zo gewoontjes en cheap allemaal
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    Interieur van de GT vind ik z'n slechte kant

't blijft een Opel eh

De GT hier is aan't opschieten trouwens
                    Zaterdag eens zien of we de motor aan de praat krijgen... originele 1.9 carburator met de injectie van een 2.0 er op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                      Opel is supersnel. Mijn vader bestelde vorige maand (tijdens het autosalon) zijn nieuwe Zafira en hij mag deze komende zaterdag gaan afhalen. Zal dus één van de eerste FL-modellen zijn, ik ben er nog maar eentje tegengekomen.
                      Da wil zeggen dat er net precies zo eentje op stock stond bij de importeur. 'k Heb het ook voorgehad met een FL. Contract ondertekend op 20 januari, op 9 februari werd het ding al "verstuurd". Andere wagens zie je dan weer het volledige proces doorlopen.

Dus ja, da's een beetje geluk hebben.
                      BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                        Interieur van de GT vind ik z'n slechte kant

ja maar z'n GT alsook de speedster hebben helemaal geen luxe-interieur nodig. dat zijn vooral karretjes voor in het weekend, meer niet... en je kunt bv niet beweren dat het interieur van de vectra/signum er cheap uitziet, gewoontjes/saai mag je van mij wel zeggen... al speelt opel het daar vooral op veilig

Comment

• http://www.kapaza.be/Autos/Opel/8294..._bwj_2002.html
                          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Is toch niet erg?

't was veel erger moest het een oldie of classic zijn die ze zo verneukt hadden.

Comment

• Soms versta ik toch niet wat ze er mooi aan vinden. Het zal wel aan mij liggen zeker...

Comment

• OMG marginale foorbak

Idd, zou véél erger zijn moest er weer een detteke of asci zijn verneukt
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Speedster is hardcore, GT is ne echt cruiser

En die Zafira, tja
                                  mottig kleur, mottige voorkant, mottige folie, ....

Comment

• die reed tot voor kort nog hier in de buurt rond. Verkocht en blijkbaar wil de huidige eigenaar hem niet meer. Ik kom regelmatig nog een volledig getunede grijze zafira tegen. Kotslelijk, maar die zafira OPC van de eerste generatie die ik dagelijks zie maakt alles goed. Wat een understatement kar. Er rijdt dan nog een moeder met klein kindjes mee rond. Zaligheid

Comment

• Mijn vader heeft deze morgen zijn Zafira afgehaald. Ritje mee gedaan deze namiddag. Rijdt zeer aangenaam in combinatie met de snel reagerende automaat. Enkel de zithouding kan mijn niet bekoren, maar dat is persoonlijke smaak.

Comment

• Dat is doodnormaal in Tienen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                          die reed tot voor kort nog hier in de buurt rond. Verkocht en blijkbaar wil de huidige eigenaar hem niet meer. Ik kom regelmatig nog een volledig getunede grijze zafira tegen. Kotslelijk, maar die zafira OPC van de eerste generatie die ik dagelijks zie maakt alles goed. Wat een understatement kar. Er rijdt dan nog een moeder met klein kindjes mee rond. Zaligheid
                                          Ik heb eigenlijk al spijt dat ik de mijne in den tijd heb verkocht. Beter bijgehouden ipv van de Corsa te kopen.

Comment

Working...
                                          X