Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Specs..

Comment

• Ik hou niet zo van het interieur van de Zafira A...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
        Ik hou niet zo van het interieur van de Zafira A...
        Interieur was idd niet mooi maar de wagen op zich zeer praktisch
        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
          Dat is doodnormaal in Tienen.

Of aarschot Kheb in beide steden naar school gegaan en waren even erg De marginaalste in Tienen blijft toch een groene fiat bravo die ondertussen al ne keer of 7 van eigenbaar is veranderd
          www.opelklassiek.be

Comment

• ZALIGHEID
            Wat een droom, vooral dat interieur

en vooral géén geld 2200euro, das verniet

Tis trouwens een zeldzame verschijning, zeker met groen interieur en er zit een 5-bak in!!!
            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
              ZALIGHEID

Tis trouwens een zeldzame verschijning, zeker met groen interieur en er zit een 5-bak in!!!
              ik zou hoofdpijn krijgen in die wagen van groen gesproeken, damn!!!

Comment

ZALIGHEID

das toch een monza é ?
                knap ding

Comment

ZALIGHEID

Ziet er wel goed uit, deed Opel vroeger wel meer geloof ik, interieur en exterieur in dezelfde kleur?
                  Mijne bompa heeft ooit zo eene Kadett c (2-deurs) gehad volledig in't rood.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ons Dett heeft ook dezelfde in
                    -en exterieurkleur
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                      das toch een monza é ?
                      knap ding
                      idd monza A1
                      www.opelklassiek.be

Comment

• dat is pas groen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                          dat is pas groen
                          droomwagen van 'de groen'
                          www.opelklassiek.be

Comment

droomwagen van 'de groen'
                            ik denk het niet: grote naftzuipende voiture... de pres in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                              ik denk het niet: grote naftzuipende voiture... de pres in
                              zo is het
                              moet ik het ooit zien gebeuren voor mijn ogen, die gast vil ik levend
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Op de achtergrond staat er nog een mooie.

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                  Ik heb eigenlijk al spijt dat ik de mijne in den tijd heb verkocht. Beter bijgehouden ipv van de Corsa te kopen.
                                  Tuner!

Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                  Specs..
                                  1.6 dacht ik

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                  Interieur was idd niet mooi maar de wagen op zich zeer praktisch
                                  Enorm handige auto, iets minder leuk om te rijden vind ik persoonlijk. Zetels zijn te hard imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                    Op de achtergrond staat er nog een mooie.
                                    Een senator A1 broer van de monza
                                    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                      Tuner!

1.6 dacht ik

Enorm handige auto, iets minder leuk om te rijden vind ik persoonlijk. Zetels zijn te hard imo
                                      De laatste generatie heeft daar veel last van vind ik, harde zetels Eén van mijn zeer weinige kritiekpunten op Opel
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Sommige mensen hebben toch een erg rare smaak

Dien eigenaar wil ik wel eens zien En wie koopt zoiets
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                          Specs..
                                          Opel Zafira A Sport
                                          1.6 74kw
                                          bwj 05/2002

Comment

Working...
                                          X