Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
    Sommige mensen hebben toch een erg rare smaak

Dien eigenaar wil ik wel eens zien En wie koopt zoiets
    Das een auto voor foorkramers he
    Een kermisatractie op zich!
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Amai mijne frak, das bijna ne rijdende regenboog... alleen vloekt het interieur nogal met de carrosserie..spiegels zijn ronduit lelijk, en een stel mooie velgen of wieldoppen konden der ook ni vanaf precies!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door busje_33 Bekijk Berichten
        Amai mijne frak, das bijna ne rijdende regenboog... alleen vloekt het interieur nogal met de carrosserie..spiegels zijn ronduit lelijk, en een stel mooie velgen of wieldoppen konden der ook ni vanaf precies!!
        er zullen wel velgen opgestaan hebben maar
        hij zal de wagen verkopen zonder de velgen denk ik

Comment

Amai mijne frak, das bijna ne rijdende regenboog... alleen vloekt het interieur nogal met de carrosserie..spiegels zijn ronduit lelijk, en een stel mooie velgen of wieldoppen konden der ook ni vanaf precies!!
          tis gwn berelelijk, btw vanwaar in deurne bent gij? ikke vant sportpaleis

Comment

• We wonen niet ver van t Rivierenhof en den Bosuil
            grts

Comment

• Ik heb dinsdag met de Astra OPC gereden,.. Man wat een masjien!! Echt een beest, mooi vanbuiten, mooi van binnen!!! De prestaties zijn fantastisch!! Het geheel is zeer strak wat het nog des te leuker maakt om ermee te 'scheuren' geeft trouwens ook een groter veiligheidsgevoel imo.

Toch enkele bemerkingen misschien: het schermpje van de boordcomputer/gps is lelijk (veel te klein en de kleuren van de boordcomputer vloeken enorm met de rest), de versnellingspook is te dik naar mijn zin (maar dit valt natuurlijk gemakkelijk te vervangen) en het chroomlatje onder de ruiten vind ik echt niks..
              Ook is de motor wat aan de zware kant voor zo'n klein voorwiel aangedreven autootje.. een geluk dat er al die electronische assistentie op staat die de wagen tijdig corrigeren, anders had het echt een strijd op leven en dood geweest (dat was het ook al een beetje MET assistentie )

Comment

• Idd schone machines (Arden Blue!!)... Nu is er ook een beperkte oplage van Nurburgring OPC's, alleen niet verkrijgbaar in de BeNeLux... En amai, ze zijn zeker nie goedkoop....

grts

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Zalig!

Comment

Idd schone machines (Arden Blue!!)... Nu is er ook een beperkte oplage van Nurburgring OPC's, alleen niet verkrijgbaar in de BeNeLux... En amai, ze zijn zeker nie goedkoop....

grts

Inderdaad, schitterend!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                        ik wil die bvelgen, nog ffkes en ik weet of ik ze verniet heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                          ik wil die bvelgen, nog ffkes en ik weet of ik ze verniet heb
                          hoe doe je dat, dat wil ik ook wel eens weten
                          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                            hoe doe je dat, dat wil ik ook wel eens weten
                            awel mijn buurvrouw haar zus heeft die onder hare vectra preFL, maar ze vindt dat die velgen niet comfortabel zijn, dus zou ze graag een dikke band hebben, omdat het schippers zijn en die veel op moeilijke baantjes terechtkomen snap je... en volgende week zijn ze terug in belgie en dan ga ik mijn voorstel geven hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                              awel mijn buurvrouw haar zus heeft die onder hare vectra preFL, maar ze vindt dat die velgen niet comfortabel zijn, dus zou ze graag een dikke band hebben, omdat het schippers zijn en die veel op moeilijke baantjes terechtkomen snap je... en volgende week zijn ze terug in belgie en dan ga ik mijn voorstel geven hé
                              Je wil ze dus ruilen met de jouwe?
                              Zou een topdeal zijn!
                              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                                Je wil ze dus ruilen met de jouwe?
                                Zou een topdeal zijn!
                                echt dan hé ik geef hun comfort en zij geven mij chique velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                  Zetels zijn te hard imo
                                  Akkoord!

Natuurlijk heeft het wel z'n voordeel want nu, na 190.000 km op de teller, voelt m'n bestuurderszetel nog van geen kanten 'doorgezeten' aan. Zelfs de zijkant, die toch tamelijk afziet door alsmaar in- en uitstappen, voelt nog even hard aan als bij aankoop.
                                  BMW F30 316d Sportline - '13
                                  BMW Z3 1.8 -- '97
                                  --------------------------------------------------------------
                                  2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                                  2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk Berichten
                                    Akkoord!

Natuurlijk heeft het wel z'n voordeel want nu, na 190.000 km op de teller, voelt m'n bestuurderszetel nog van geen kanten 'doorgezeten' aan. Zelfs de zijkant, die toch tamelijk afziet door alsmaar in- en uitstappen, voelt nog even hard aan als bij aankoop.
                                    Maar jij hebt sportzetels he? Die zijn hard en goed. Maar de standaardzetels hard en slecht, ook bij recente Opels.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                      Maar jij hebt sportzetels he? Die zijn hard en goed. Maar de standaardzetels hard en slecht, ook bij recente Opels.
                                      Jups, ik heb de sportzetels. Heb er nog geen seconde spijt van gehad want daar heb je echt het gevoel van 'inzitten' en niet 'opzitten' zoals bij veel standaardzetels.
                                      BMW F30 316d Sportline - '13
                                      BMW Z3 1.8 -- '97
                                      --------------------------------------------------------------
                                      2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                                      2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Die opel sportzetels zijn echt de max.

Ik mag zo lang rijden als 'k wil: ik krijg niks last. Ze zitten ook niet te hard door 't stof in 't midden, schuiven niet, etc.

Comment

• De standaardzetels in de Zafira zuigen zwaar. Ik zit viel liever in de Astra.

Comment

Working...
                                          X