Mijn vader heeft de lederen sportzetels in zijn nieuwe Zafira. Zitten echt goed in tegenstelling tot de keiharde stoelen in de signum.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenDe standaardzetels in de Zafira zuigen zwaar. Ik zit viel liever in de Astra.Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenMijn vader heeft de lederen sportzetels in zijn nieuwe Zafira. Zitten echt goed in tegenstelling tot de keiharde stoelen in de signum.BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenSeat Comfort Pack 1 (met de volledig regelbare zetel met lendensteun) is een grote hulp voor de Zafira. Daarmee werd die optie ook gratis gegeven in het advantage pack.
In de Astra G van mijn moeder zijn de zetels helemaal een ramp, voor de rest is er niks op aan te merken.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBalen is opelland
want zo is het geen zicht .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten2 Opels...
daar rijden mss 3 auto's rond.
2 opels en Boonen zijn S4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWeet jij hoe klein balen is?
daar rijden mss 3 auto's rond.
2 opels en Boonen zijn S4
het was ook een zwarte ipv donkerblauw, maar het was donker dus je zag het niet goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichteneergisteren was er een gek in een opel Astra break die met piepende banden voor mij de straat kwam ingevlogen en zijn rijstijl werd er niet beter op. dien ik die voor mij zag dacht ik direct: FOK das carlo . maar toen besefte ik dat de slopel weg is
het was ook een zwarte ipv donkerblauw, maar het was donker dus je zag het niet goed
Piepende banden zeggen niets, dat had ik al bij 30kmh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenik hoop dat die coupe op zijn wintersloefen staat ,
want zo is het geen zicht .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenSeat Comfort Pack 1 (met de volledig regelbare zetel met lendensteun) is een grote hulp voor de Zafira. Daarmee werd die optie ook gratis gegeven in het advantage pack.
Ik heb die ook maar ik voel geen verschil.
Dus ofwel is die bij mij stuk, ofwel weet ik niet waar mijn lenden zitten
(onderkant van de zijkant van je rug toch hé )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenidd maar die kit vind ik wel goe gelukt, al is het n iet mijn goesting, maar die heeft veel weg nu van den... euhmz(hoe noemt die raceversie van de coupe nu weer?)
..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDTM
..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtennoemde die dtm? ik d8 dat die nen aparte naam had meegekrgen... allee da rood beest met die vleugeldeuren hé...
Maar DTM klinkt wat minder topradio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenOpel Extreme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenOPC X-treme
Maar DTM klinkt wat minder topradio
Comment
Comment