Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenEn dat uit de mond van een opel coupé eigenaar.
de opel extreme was één van de eerste showmodellen van de OPC lijn. een serieus monster qua looks en motor.
nadien heeft lumma de looks nagemaakt met hun dtm versie (zoals de blauwe)
en heeft irmscher ook ééntje uitgebracht.
dat de Xtreme bestaat dat weet ik maar al te goed .
maar op de eerste foto zie je hem rijden en er zit geen chauffeur in
dat is wat ik bedoelde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenik had het wel over de eerste foto
dat de Xtreme bestaat dat weet ik maar al te goed .
maar op de eerste foto zie je hem rijden en er zit geen chauffeur in
dat is wat ik bedoelde
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenkijk beter je ziet hem zitten maar in die auto zit je serieus naar achteren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtentis nog waar ook
Comment
-
Comment
-
bron: www.hln.be
Duitse politie haalt 14 passagiers uit Opel Vectra
Duitse agenten in de deelstaat Beieren wisten even niet waar ze het hadden toen ze donderdag een langzaam rijdende Opel Vectra van de weg haalden. In de personenauto troffen de dienders een Roemeense familie van veertien personen aan, berichtte de Duitse krant Bild.
40 per uur
De auto, oorspronkelijk bestemd voor vijf personen, reed met ongeveer 40 kilometer per uur over de snelweg A6. Eenmaal aan de kant ontdekten de agenten twee mannen op de voorstoelen en op de achterbank een kind plus twee vrouwen met elk een kind op schoot.
Alsof dat nog niet genoeg was, bleken in het kofferruim nog eens vijf kinderen te liggen. De Roemeense familie was op weg van Frankrijk naar Roemenië. (anp/mvl)Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
Opel Signum
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
Blijft toch een heel mooie wagen
Wat een machine
Comment
-
Weet er iemand ergens een Sintra op de sloop staan?
Onze binnenste koffergreep is afgebroken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenWeet er iemand ergens een Sintra op de sloop staan?
Onze binnenste koffergreep is afgebroken
Comment
Comment