Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
    tzal ook wel aan de chauffeur gelegen hebben denk ik
    elke goede chauffeur weet dat je een atmo benzine hoog in toeren moet houden om snel te zijn .
    maar niettemin hij zal wel een toontje lager gezongen hebben .
    Hij ging hoog in toeren hoor, er hing zo'n megariool buis onder Kon alles goed horen.

Maar eer hij aan de 5000tpm zat, zat ik telkens een versnellinkje verder en net in men turbogebied
    www.opelklassiek.be

Comment

• weg met opc

GSI is da shit !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
        weg met opc

GSI is da shit !

Thats spoken !!!

Nothing compares to GSI !
        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
          Pffffff
          Nu moet ik al geen Opel meer hebben
          dat zal waarschijnlijk een tamelijk standaard gtc zijn met de opc line kit,
          een paars getint interieur ,zwarte lederen zetels met het rsca logo ingeborduurd en hier en daar een sticker met het rsca logo .

zo zou ik het toch doen

al wat ik weet is dat dit een wagen zal zijn die op en top zal gevandaliseerd worden .
          als je het mij vraagt ,een slechte zet van opel .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
            dat zal waarschijnlijk een tamelijk standaard gtc zijn met de opc line kit,
            een paars getint interieur ,zwarte lederen zetels met het rsca logo ingeborduurd en hier en daar een sticker met het rsca logo .

zo zou ik het toch doen

al wat ik weet is dat dit een wagen zal zijn die op en top zal gevandaliseerd worden .
            als je het mij vraagt ,een slechte zet van opel .

Idd! dacht ik ook direct, die kunde nie heel houden
            www.opelklassiek.be

Comment

• RSCA Edition enkel voor de GTC ?

Comment

• moest ik op dit moment een nieuwe wagen kopen... ik zou niet weten wat te kiezen

oftewel men huidige signum

oftwel deze

astra twintop 1.9CDTI 150pk ... full option

zitten allebei rond dezelfde prijs... alhoewel signum is ondertussen ferm gedaald van prijs... maja de mijne is toch verzekerd vor 34k

Mja het design van de signum is unieker en het interieur luxueuzer en beter uitgerust, maar ik vind deze twintop echt een pareltje... mss men vriendin is overtuigen om deze voor haar te kopen
                Last edited by ; 24/03/2008, 23:52.

Comment

• Moest ik momenteel bij opel gaan shoppen, ik zou eene GT kiezen.

En het interieur:

Alleen spijtig dat er geen ingebouwde gps mogelijk is.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Moest ik momenteel bij opel gaan shoppen, ik zou eene GT kiezen.

Alleen spijtig dat er geen ingebouwde gps mogelijk is.
                    is idd ook een pareltje, maar ik ben alleen niet zo voor tweezitters later als de kids (die nog moeten gemaakt worden) uit huis zijn mss wel

Comment

• en ik een Omega Karavan

Comment

• Juweeltje

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                          geen commentaar!
                          amen

Comment

• In Zwevegem staat een G'ke te koop, OPC
                            Zaligheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                              moest ik op dit moment een nieuwe wagen kopen... ik zou niet weten wat te kiezen

oftewel men huidige signum

oftwel deze

astra twintop 1.9CDTI 150pk ... full option

zitten allebei rond dezelfde prijs... alhoewel signum is ondertussen ferm gedaald van prijs... maja de mijne is toch verzekerd vor 34k

Mja het design van de signum is unieker en het interieur luxueuzer en beter uitgerust, maar ik vind deze twintop echt een pareltje... mss men vriendin is overtuigen om deze voor haar te kopen

Ik heb zo nog een gezien onlangs, ook met deze velgen, spoilertje, gewoonweg AF!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                Ik heb zo nog een gezien onlangs, ook met deze velgen, spoilertje, gewoonweg AF!
                                echt dan hé! en da groen ik heb 2 zomers in het fabriek van a'pen gewerkt en toen is de liefde begonnen daarom dat ik ook een groene cabrio had met een bruin ledere interieur

Comment

• knap interieur

Comment

knap interieur
                                    idd zeker met het bruin leder alleen zou ik het "brede" interieur van men signum missen

Comment

echt dan hé! en da groen ik heb 2 zomers in het fabriek van a'pen gewerkt en toen is de liefde begonnen daarom dat ik ook een groene cabrio had met een bruin ledere interieur

Ik heb wel tot nu toe nog niet gereden met de twintop maar lijkt mij schitterend

Comment

Ik heb wel tot nu toe nog niet gereden met de twintop maar lijkt mij schitterend
                                        heel mss, maar dan wel heel mss... bestel ik deze config voor men vriendin

Comment

idd zeker met het bruin leder alleen zou ik het "brede" interieur van men signum missen

Echt de moeite het bruine leder, ik zou dan ook wel kiezen voor volgende velgen of de bovenstaande denk ik

1.9CDTI 150PK http://www.kapaza.be/Autos/Opel/6750...k_12_2006.html

Comment

Working...
                                          X