Oorspronkelijk geplaatst door McClane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ze bestaan nog !!!!!!!!!
D caravan Damn, had ik maar plaats
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
Ze bestaan nog !!!!!!!!!
D caravan Damn, had ik maar plaats
http://www.2dehands.be/te-koop-aange...k=42&qq=kadett
Dat is een echte shooting break met lange zijruiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenBah... Zo'n 2.2 vind ik pesoonlijk al vlot genoeg maar een Turbo is idd wel "the upper level"...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenMja, naar 't schijnt is de sensatie veel minder, vooral dan bij het accelereren?
Maar persoonlijk vind ik de meerprijs van een Turbo tov een 2.2 toch wat te groot... Al weet ik niet hoe het nu zit op de tweedehandsmarkt.
Nieuw scheelde dat meer dan €15 000 dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenJa, die Turbo doet goed z'n werk
Maar persoonlijk vind ik de meerprijs van een Turbo tov een 2.2 toch wat te groot... Al weet ik niet hoe het nu zit op de tweedehandsmarkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenWaarom zijn er zo weinig 2dehands Speedster Turbo's?
2.2's gegoeg, heb er zelf geen ervaring mee, maar naar 't schijnt zijn die een pak minder spectaculair dan de Turbo's? Iemand ervaring hiermee?
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenBah... Zo'n 2.2 vind ik pesoonlijk al vlot genoeg maar een Turbo is idd wel "the upper level"...
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenMja, naar 't schijnt is de sensatie veel minder, vooral dan bij het accelereren?
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenJa, die Turbo doet goed z'n werk
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenEuhm, volgens deze website is dat verschil 6000€. Maar ik weet niet hoe correct die is. Wat de tweedehandsmarkt betreft, er zijn praktisch geen turbo's te vinden. Heb gisteren eens gekeken op internet en er eigelijk geen gevonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenWaarom zijn er zo weinig 2dehands Speedster Turbo's?
2.2's gegoeg, heb er zelf geen ervaring mee, maar naar 't schijnt zijn die een pak minder spectaculair dan de Turbo's? Iemand ervaring hiermee?
prijzen varieren rond de 20000 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
Ik zou zeker wachten en de tijd nemen om een goede turbo te vinden, het is het zeker waard imo
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenik zou voor de 2.2 gaan en daar een turbokitje laten op monteren
die zijn zeker te krijgen .
en voor minder dan 6000 euro .
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenin duitsland kun je er makkelijk aan geraken
prijzen varieren rond de 20000 euro
Idd, heb ik ook al gezien, veel meer te vinden dan hier. Maar het gedoe van importeren zou me tegenhouden. Wanneer er echt actief wordt gezocht naar een 'speelgoedje' gaan we da op ons gemak doen. Er zal zeker geen haast bij zijn, en wachten we dus tot we echt volledig onze zin hebben gevonden. Mss een Speedster, mss iets anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenik zou voor de 2.2 gaan en daar een turbokitje laten op monteren
die zijn zeker te krijgen .
en voor minder dan 6000 euro .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtende 2dehands prijs van een 2.2 en een 2.0T liggen dichter tegen elkaar dan die 6000€. Ik zou liever een turbo kopen dan heel dat kit + uw wagen een tijdje kwijt zijn. Als er dan nog iets aan mis is zit je er nog mee, want uw lokale opel dealer zal dat niet zo leuk vinden
Op mobile.de bv. vind je een 2.0T maar vanaf 25.000€, terwijl een 2.2 al vanaf een 15.000€ te vinden is.
You do the math ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JelleM Bekijk BerichtenEuhm ...
Op mobile.de bv. vind je een 2.0T maar vanaf 25.000€, terwijl een 2.2 al vanaf een 15.000€ te vinden is.
You do the math ...
Oei ik dacht echt niet dat daar zo'n groot verschil tussen was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenoch echt?
Oei ik dacht echt niet dat daar zo'n groot verschil tussen was
En in België vind je een turbo zo goed als NIET (ik weet er niet direct 1 op een website ofzo te koop staan).
Een 2.2 zou voor mij al genoeg zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JelleM Bekijk BerichtenJa, het verschil is echt groot.
En in België vind je een turbo zo goed als NIET (ik weet er niet direct 1 op een website ofzo te koop staan).
Een 2.2 zou voor mij al genoeg zijn
Mja, maar dan zit ik weer niet met het topmodel é. Daarom wou ik uitkijken naar die Turbo. Maar idd, zo goed als onvinbaar in België. Plus de taxen van een 2.0 zijn minder, de verzekering is dan weer meer wrs, en de biv mss ook?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenMja, maar dan zit ik weer niet met het topmodel é. Daarom wou ik uitkijken naar die Turbo. Maar idd, zo goed als onvinbaar in België. Plus de taxen van een 2.0 zijn minder, de verzekering is dan weer meer wrs, en de biv mss ook?
2.0T: 1486,80
2.2: 520,20
Verzekering is verwaarloosbaar (kwam op 50€ verschil ongeveer met de gegevens die ik ingaf) ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JelleM Bekijk BerichtenBIV-verschil (auto van 4-5 jaar):
2.2: 1486,80
2.0: 520,20
Verzekering is verwaarloosbaar (kwam op 50€ verschil ongeveer met de gegevens die ik ingaf) ...
Comment
Comment