Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zou er toch niet te lang mee wachten .
    de speedsters turbo gaan stijgen in prijs denk ik, wegens exclusief .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
      Dacht dat biv van de 2.2 minder ging zijn omdat hij minder pk heeft?
      Whoops, typo ... (aangepast nu )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JelleM Bekijk Berichten
        Whoops, typo ... (aangepast nu )
        jelle, verkoop de uwe en koop u een speedster. Voor die weinige kilometertjes die je nu toch doet kan je evengoed zoiets zaligs in huis halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
          jelle, verkoop de uwe en koop u een speedster. Voor die weinige kilometertjes die je nu toch doet kan je evengoed zoiets zaligs in huis halen
          Awel, ik heb vorige week (zonder zever) mijnen auto te koop gezet, gewoon om te zien of ik iets van reacties krijg (tot hiertoe quasi niets) en ben eigenlijk al een tijdje daarnaar aan het uitkijken (speedster 2.2)
          Maar ik denk dat mijne wederhelft het niet zo zal zien zitten om op deze moment zo'n bedrag te gaan uitgeven aan nen auto ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JelleM Bekijk Berichten
            Awel, ik heb vorige week (zonder zever) mijnen auto te koop gezet, gewoon om te zien of ik iets van reacties krijg (tot hiertoe quasi niets) en ben eigenlijk al een tijdje daarnaar aan het uitkijken (speedster 2.2)
            Maar ik denk dat mijne wederhelft het niet zo zal zien zitten om op deze moment zo'n bedrag te gaan uitgeven aan nen auto ..
            FAK!

Dat zou echt mega zot zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uw wederhelft, uw wederhelft....zijde gij nen man of niet?

Comment

• een speedster is ook nog een droom voor mij, misschien als het wa meezit koop ik dat volgend jaar... maar dan kan ik geen twintop kopen, die zie ik ook enorm zitten

Comment

• Ja, zo'n speedster zou ik ook nog wel zien zitten, maar dan wel als tweede wagen.
                Ik vrees alleen dan het met mijne rug niet zo een goed idee zou zijn om er een ooit een te kopen.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Ja, zo'n speedster zou ik ook nog wel zien zitten, maar dan wel als tweede wagen.
                  Ik vrees alleen dan het met mijne rug niet zo een goed idee zou zijn om er een ooit een te kopen.
                  weekendwagen hé... ik zou het ook zou doen... moet fun zijn om met zo'n bom te kunnen rondcruisen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                    weekendwagen hé... ik zou het ook zou doen... moet fun zijn om met zo'n bom te kunnen rondcruisen

Tja, bij ons zou het sowieso als tweede wagen zijn. En idd, het is een bom, en dan nog een vrij goedkope. Voor mij niet de mooiste in mijn lijstje, maar wel de snelste en goedkoopste. Niet alleen in aankoop, ook qua biv, tax,..... Had alleen eens graag een test gezien van de 2.2. Van de 2.0T genoeg, maar van de 2.2....

Comment

• Droom
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Op 't werk staat er een donkergroene Astra break, maar ik vind die kleur niet in de configurator. Is dat een kleur die niet meer beschikbaar is, of is het een foutje op de site?

Ik wil namelijk een donkergroene.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                          Op 't werk staat er een donkergroene Astra break, maar ik vind die kleur niet in de configurator. Is dat een kleur die niet meer beschikbaar is, of is het een foutje op de site?

de twintop is nog beschikbaar in dat doonkergroen... de astra/gtc volgens mij dus ook...

Comment

• Comment

• Ik denk dat je op peacock doelt en die kleur is inderdaad niet meer verkrijgbaar.

Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                              Op 't werk staat er een donkergroene Astra break, maar ik vind die kleur niet in de configurator. Is dat een kleur die niet meer beschikbaar is, of is het een foutje op de site?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                                Ik denk dat je op peacock doelt en die kleur is inderdaad niet meer verkrijgbaar.
                                Merci, maar wel spijtig. Het kleurenaanbod op de configurator valt tegen vind ik.

Comment

• Een paar blz terug staat er blijkbaar een foto van die kleur. Maar wat ik bedoel is denk ik dit (niet de ultra blue, die ernaast):

Dat is toch niet hetzelfde als die foto van a123etcb?

Comment

• Enige groene tint die ik bij de astra weet is peacock, maar ik zal het volgende week is opzoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                                      Enige groene tint die ik bij de astra weet is peacock, maar ik zal het volgende week is opzoeken.

Digital green

Enkel nog te krijgen op de Astra Twintop, niet meer op de gewone Astra's.
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten

www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                          Digital green

Enkel nog te krijgen op de Astra Twintop, niet meer op de gewone Astra's.
                                          idd, nu je het zegt, dat was er ook nog

Comment

Working...
                                          X