Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
    Grotere foto van 'n focus vond je niet?
    Als dat echt moet wel ja. Is trouwens een foto van hier.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
      Als dat echt moet wel ja. Is trouwens een foto van hier.
      Kom op, jong.

foto van focus: 2mb
      foto van nexia: 1mb

Sorry, maar je hebt wel 'n voorbeeldfunctie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
        Met alle respect, maar plaats 't even in perspectief.

Astra G weegt 1160kg en trekt met die 75pk in 14,5 seconde op naar 100. Dat is inderdaad echt niet snel, maar het hangt ook van je verwachtingen af, hé.
        Ik plaats het in perspectief.

Zowel de Espace (88pk, 1408kg, luchtweerstand van een gemiddeld bushok, 13,3 nr 100 op papier, 14,4 gemeten) als de Astra F (82pk, 1165kg, 14,5 tot 100 op papier) waren merkbaar sneller.

Volgens mij als ik nu een G-tech meting tot 100 doe dat ik met die astra niet onder de 17 seconden duik.

Comment

• Ik ben in ieder geval heel tevreden van mijn Astra G. Neh
          En de mensen die er op de opel-meet 3jaar geleden mee gereden hebben vonden hem vinnig.
          Na 5,5jaar had hij z'n eerste zware kost, stuurdoos van de dieselpomp, gekende kwaal bij die motoren. Maar hij is weer 100% in vorm.

Geef maar veel te veel geld aan iets anders. Die Astra heeft als zot verkocht en inderdaad niet voor z'n looks. Degelijk zonder meer.
          De mijne gaat nog ni buiten iig!

Comment

• Ik vind zo een Astra G nog steeds een mooie wagen.
            De enige andere wagen uit dat lijstje die er nog goed uitziet vind ik de Citroën Xsara.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• De Astra G ziet er in mijn ogen ook nog altijd goed uit,

Onlangs nog meegereden met de 1.6i met een goede 105PK. Gaat goed vooruit! en ziet er degelijk uit.

Comment

• G is top!

en het is zeker omdat het zo'n slechte wagen is dat hij zo goed verkocht is geweest.

Comment

• Ik snap idd echt niet waarom dat ding zo goed verkocht.

Dat stuur is niet verstelbaar en staat onder een belachelijk rare hoek, die zetels missen alle vorm van steun en zijn ook maar matig te verstellen, plus ze zijn knoerhard.
                  Koppeling voelt raar aan (precies een metalen veer die erachter zit ipv een koppeling)

De versnellingsbak schakelt wel goed

Comment

• Moesten ze de G nog maken, er stond er eentje in mijn garage

En Carlito, als je steeds loopt te zeiken over Opel, waarom kom je hier dan in dit topic?
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Stuur is wel verstelbaar
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                        Stuur is wel verstelbaar
                        Waar zit die hendel dan?

Comment

Moesten ze de G nog maken, er stond er eentje in mijn garage

En Carlito, als je steeds loopt te zeiken over Opel, waarom kom je hier dan in dit topic?
                          Omdat ik moeilijk bij Citroen-lovers kan gaan klagen over Opel he.

Opels zijn maar goed voor 1 ding precies, en das keihard rijden tot ze kapot zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Omdat ik moeilijk bij Citroen-lovers kan gaan klagen over Opel he.

Opels zijn maar goed voor 1 ding precies, en das keihard rijden tot ze kapot zijn

daar sla je de bal mis, folter em maar eens door keihard te rijden, die dingen kunnen daar beregoed tegen.

Dat wil ik die espace nog eens zien doen
                            www.opelklassiek.be

Comment

Waar zit die hendel dan?

normaal gezien is dat een klepje onderaan, waar het contactslot zit
                              www.opelklassiek.be

Comment

daar sla je de bal mis, folter em maar eens door keihard te rijden, die dingen kunnen daar beregoed tegen.

Dat wil ik die espace nog eens zien doen
                                Onze vorige Opel astra begaf het na iets van een 20.000km onder mijn regime.
                                De Espace houdt het al 80.000km vol

Comment

• carlito en nuancering...

Comment

normaal gezien is dat een klepje onderaan, waar het contactslot zit
                                    Dat vond ik daarstraks dus niet op die van mijn zus.

Staat zo echt nog in de Bompa-positie.

Dacht dat dat standaard zo was

Comment

Onze vorige Opel astra begaf het na iets van een 20.000km onder mijn regime.
                                      De Espace houdt het al 80.000km vol
                                      Een echte autoliefhebber, breekt een merk niet af
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                        carlito en nuancering...
                                        Waarom moet ik nuanceren?

- ding rammelt even hard dan onze espace met 420.000km meer
                                        - Heb al genoeg kilometers met een golf IV gereden om te weten wat goede zetels en zitpositie zijn voor een vergelijkbaar model

Comment

Een echte autoliefhebber, breekt een merk niet af
                                          Een goed model kan niet afgebroken worden

Comment

Working...
                                          X