Oorspronkelijk geplaatst door whispy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenAls dat echt moet wel ja. Is trouwens een foto van hier.
foto van focus: 2mb
foto van nexia: 1mb
Sorry, maar je hebt wel 'n voorbeeldfunctie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenMet alle respect, maar plaats 't even in perspectief.
Astra G weegt 1160kg en trekt met die 75pk in 14,5 seconde op naar 100. Dat is inderdaad echt niet snel, maar het hangt ook van je verwachtingen af, hé.
Zowel de Espace (88pk, 1408kg, luchtweerstand van een gemiddeld bushok, 13,3 nr 100 op papier, 14,4 gemeten) als de Astra F (82pk, 1165kg, 14,5 tot 100 op papier) waren merkbaar sneller.
Volgens mij als ik nu een G-tech meting tot 100 doe dat ik met die astra niet onder de 17 seconden duik.
Comment
-
Ik ben in ieder geval heel tevreden van mijn Astra G. Neh
En de mensen die er op de opel-meet 3jaar geleden mee gereden hebben vonden hem vinnig.
Na 5,5jaar had hij z'n eerste zware kost, stuurdoos van de dieselpomp, gekende kwaal bij die motoren. Maar hij is weer 100% in vorm.
Geef maar veel te veel geld aan iets anders. Die Astra heeft als zot verkocht en inderdaad niet voor z'n looks. Degelijk zonder meer.
De mijne gaat nog ni buiten iig!
Comment
-
Ik vind zo een Astra G nog steeds een mooie wagen.
De enige andere wagen uit dat lijstje die er nog goed uitziet vind ik de Citroën Xsara.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik snap idd echt niet waarom dat ding zo goed verkocht.
Dat stuur is niet verstelbaar en staat onder een belachelijk rare hoek, die zetels missen alle vorm van steun en zijn ook maar matig te verstellen, plus ze zijn knoerhard.
Koppeling voelt raar aan (precies een metalen veer die erachter zit ipv een koppeling)
De versnellingsbak schakelt wel goed
Comment
-
Moesten ze de G nog maken, er stond er eentje in mijn garage
En Carlito, als je steeds loopt te zeiken over Opel, waarom kom je hier dan in dit topic?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenStuur is wel verstelbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenMoesten ze de G nog maken, er stond er eentje in mijn garage
En Carlito, als je steeds loopt te zeiken over Opel, waarom kom je hier dan in dit topic?
Opels zijn maar goed voor 1 ding precies, en das keihard rijden tot ze kapot zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOmdat ik moeilijk bij Citroen-lovers kan gaan klagen over Opel he.
Opels zijn maar goed voor 1 ding precies, en das keihard rijden tot ze kapot zijn
daar sla je de bal mis, folter em maar eens door keihard te rijden, die dingen kunnen daar beregoed tegen.
Dat wil ik die espace nog eens zien doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWaar zit die hendel dan?
normaal gezien is dat een klepje onderaan, waar het contactslot zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtendaar sla je de bal mis, folter em maar eens door keihard te rijden, die dingen kunnen daar beregoed tegen.
Dat wil ik die espace nog eens zien doen
De Espace houdt het al 80.000km vol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtennormaal gezien is dat een klepje onderaan, waar het contactslot zit
Staat zo echt nog in de Bompa-positie.
Dacht dat dat standaard zo was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOnze vorige Opel astra begaf het na iets van een 20.000km onder mijn regime.
De Espace houdt het al 80.000km vol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtencarlito en nuancering...
- ding rammelt even hard dan onze espace met 420.000km meer
- Heb al genoeg kilometers met een golf IV gereden om te weten wat goede zetels en zitpositie zijn voor een vergelijkbaar model
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenEen echte autoliefhebber, breekt een merk niet af
Comment
Comment