Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Dat vond ik daarstraks dus niet op die van mijn zus.

Staat zo echt nog in de Bompa-positie.

Dacht dat dat standaard zo was
    Zijde gij zo ene war het stuur tegen de vloermat aan moet hangen? en de rugleuning van uwe zetel bijna in de koffer steekt
    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
      Zijde gij zo ene war het stuur tegen de vloermat aan moet hangen? en de rugleuning van uwe zetel bijna in de koffer steekt
      Neen, dat is het probleem net, dat stuur hangt daar ergens tegen de vloermat, ik stoot daar altijd tegen met in- en uitstappen

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• Ik zie tegenwoordig vaak een witte driedeurs sport met de tienspaakvelg... écht een mooie auto. Je ziet ook dat hij in handen is van een liefhebbende eigenaar: altijd heel proper, ondanks dat hij waarschijnlijk ook al tien of negen jaar gaat worden.

Top!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Neen, dat is het probleem net, dat stuur hangt daar ergens tegen de vloermat, ik stoot daar altijd tegen met in- en uitstappen
            hij is gwn zijn bus gewoon

Comment

• Het is natuurlijk géén hymer
              www.opelklassiek.be

Comment

• Die zien we veel te weinig op onze wegen;

een mooie astra 4-deurs

www.opelklassiek.be

Comment

• De enige mooie vind ik de Coupé. Met 2.0 Turbo...
                  Die andere vind ik er zo banaal uitzien (klinkt negatief maar ik vind geen andere manier om het uit te drukken...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                    De enige mooie vind ik de Coupé. Met 2.0 Turbo...
                    Die andere vind ik er zo banaal uitzien (klinkt negatief maar ik vind geen andere manier om het uit te drukken...)
                    coupé
                    en btw, vond je ze bij de lancering al banaal?

Comment

• Toen ze werden voorgesteld in '98 op het salon van brussel man, wat trok die bekijks.

Vooral die rode Sport
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Goh da's lang geleden...
                        Ik vermoed van niet, dat was toen wel een fris design maar nu ben ik er echt op uitgekeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                          Goh da's lang geleden...
                          Ik vermoed van niet, dat was toen wel een fris design maar nu ben ik er echt op uitgekeken.
                          en is de oudere astra de enige? of draai jij je hoofd nog steeds voor een golf 4 en ford focus van die generatie?

Comment

• Ehm, dan moeten ze er al echt geweldig uitzien.
                            Voor een R32 uiteraard wel, Focus RS ook.

Comment

• ik draai m'n hoofd voor alles... echt.

Comment

• Vorig jaar ng proefgereden met een 2dehands G-tje van 2003.

Dat reed gewoon GOED, niet meer, niet minder.

Wat me bijbleef is de superbaanvastheid.
                                www.opelklassiek.be

Comment

• en nu de nieuwe Agila er is, vind ik de oude ook een zalig krelletje

liefst ook weer een basic wit... jaren-80 gevoel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                    ik draai m'n hoofd voor alles... echt.
                                    Ja, als het maar iet of wat uit de grijze band springt voor mij.

Comment

• Intrerieurs waren stevig en degelijk, en in mijn ogen gewoon gezellig
                                      www.opelklassiek.be

Comment

Vorig jaar ng proefgereden met een 2dehands G-tje van 2003.

Dat reed gewoon GOED, niet meer, niet minder.

Wat me bijbleef is de superbaanvastheid.
                                        en dat is iets denk ik waar opel goed in is! ik heb eens met een ibiza van de nieuwe generatie gereden mijn astra f cabrio plakte nog beter op de baan, bij wijze van spreken

Comment

Intrerieurs waren stevig en degelijk, en in mijn ogen gewoon gezellig
                                          De elegance-middenconsole vond ik maar niets... liever gewoon zwart dan. Of in alu

Comment

Working...
                                          X