Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenZijde gij zo ene war het stuur tegen de vloermat aan moet hangen? en de rugleuning van uwe zetel bijna in de koffer steekt
Comment
-
-
Ik zie tegenwoordig vaak een witte driedeurs sport met de tienspaakvelg... écht een mooie auto. Je ziet ook dat hij in handen is van een liefhebbende eigenaar: altijd heel proper, ondanks dat hij waarschijnlijk ook al tien of negen jaar gaat worden.
Top!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, dat is het probleem net, dat stuur hangt daar ergens tegen de vloermat, ik stoot daar altijd tegen met in- en uitstappen
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDe enige mooie vind ik de Coupé. Met 2.0 Turbo...
Die andere vind ik er zo banaal uitzien (klinkt negatief maar ik vind geen andere manier om het uit te drukken...)
en btw, vond je ze bij de lancering al banaal?
Comment
-
Toen ze werden voorgesteld in '98 op het salon van brussel man, wat trok die bekijks.
Vooral die rode Sport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenGoh da's lang geleden...
Ik vermoed van niet, dat was toen wel een fris design maar nu ben ik er echt op uitgekeken.
Comment
-
Vorig jaar ng proefgereden met een 2dehands G-tje van 2003.
Dat reed gewoon GOED, niet meer, niet minder.
Wat me bijbleef is de superbaanvastheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenik draai m'n hoofd voor alles... echt.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenVorig jaar ng proefgereden met een 2dehands G-tje van 2003.
Dat reed gewoon GOED, niet meer, niet minder.
Wat me bijbleef is de superbaanvastheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIntrerieurs waren stevig en degelijk, en in mijn ogen gewoon gezellig
Comment
Comment