Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Want een 'Comfort' beschikte volgens mij niet standaard over een verstelbaar stuur in de hoogte en de diepte. Op de 'Elegance' en 'Sport' was dit wel standaard.
En wat je schrijft over de weinige steun van de zetels. Deels geef ik je wel gelijk hoor. In 2001 heb ik proefgereden met een 1.7 DTI 'Comfort' en daarvan vond ik ook dat je 'op' de zetel zat ipv 'in' de zetel. Met de C-klasse van m'n pa heb ik idem dito, die zetels bieden naar mijn normen ook veel te weinig steun. Da's dan ook de reden waarom ik de 'Sport' versie heb gekozen want daar zit je echt 'in' de zetel en heb je meer dan voldoende steun.
Ik kijk dan ook niet naar de nieuwprijs OF tweedehandsprijs in nl.. maar in BE he..
Ne lotus kostte nieuw in 2002 +/- 40.000 a 45.000 euro
zo iets denk ik
Ne Speedster 2.2 ergend rond de 35.000?
voor ne speedster van 2002 met +/- 30.000 K zijt ge ong 17.000 euro kwijt...
Voor een Lotus van het zelfde jaar, met zelfde km.. makkelijk 25.000 euro...
dus is voor mij een elise toch waardevaster hoor
Edit: Dit is btw de eerste keer in men leven dat ik in de 2ehandsprijzen van een opel gegrasduind heb
Edit: Dit is btw de eerste keer in men leven dat ik in de 2ehandsprijzen van een opel gegrasduind heb
Je geeft dus toe dat je daarvoor aan 't zeveren was en dus geen prijzen gecheckt had?
En niet naar Opel gaan kijken is 'n beetje onterecht, hoor. Kadett C was in zijn tijd 'n steengoede wagen, de Lotus Omega is ook 'n icoon, net als de kadett E GSI.
de eerste keer sind ik postte in deze topic.. ik had de prijzen dus al gechecked...
kadet c ligt ni in men interesse gebied, ne lotus omega , is zoals je zegt een Lotus , en geen spek voor men bek...
Je geeft dus toe dat je daarvoor aan 't zeveren was en dus geen prijzen gecheckt had?
En niet naar Opel gaan kijken is 'n beetje onterecht, hoor. Kadett C was in zijn tijd 'n steengoede wagen, de Lotus Omega is ook 'n icoon, net als de kadett E GSI.
calibra en astra F GSI, zijn momenteel nog in de sjonniefase... maar zijn ook icoontjes hoor
de eerste keer sind ik postte in deze topic.. ik had de prijzen dus al gechecked...
kadet c ligt ni in men interesse gebied, ne lotus omega , is zoals je zegt een Lotus , en geen spek voor men bek...
Ja, officieel is een Lotus Omega geen Opel. Een Speedster wel, maar die is eigenlijk ook een Lotus he
de eerste keer sind ik postte in deze topic.. ik had de prijzen dus al gechecked...
kadet c ligt ni in men interesse gebied, ne lotus omega , is zoals je zegt een Lotus , en geen spek voor men bek...
De Lotus Omega is aan de basis nog altijd 'n Opel, hoor. Jij zou 'n RS2 ook al 'n porsche noemen? Want daar heeft Audi hetzelfde gedaan.
Opel leverde de carosserie van die Lotus Carlton... en het blok was, als ik me niet vergis wel afkomst van opel rekken... maar wel niet van opel makelij...
das dan ook alles
Opel leverde de carosserie van die Lotus Carlton... en het blok was, als ik me niet vergis wel afkomst van opel rekken... maar wel niet van opel makelij...
das dan ook alles
dan kunnen we hetzelfde gaan doen met andere wagens ook é
bv een skoda is ook maar een carrosserie voor een vw .
alsook seat
neemt niet weg dat de carlton in zijn tijd één van de snelste autos was in zijn klasse.
als ik klein was stond er een lotus omega bij ons in de plaatselijke garage
met serienr 350.(ik wist nog niet eens wat een lotus was )
want ik vroeg nog wat de serienummer wilde zeggen waarop de garagist grapte
dat is zijn max snelheid ..........................in zijn vierde
*fierheidmodus aan*
ik denk dat ik hier de enige ben die kan zeggen dat ik in een lotus omega gezeten heb denk ik
*fierheidsmodus uit*
Ik vind niet dat ge het geval VW group met opel kan vergelijken...
VW group heeft nu eenmaal die bepaalde merken GEKOCHT.. opel speelt wel overal leentje buur, maar bezit die andere fabrikanten niet he...
De huidige agila is ook eig een suzuki
Het voorwoord van de huidige autowereld btw slaat nagels met koppen
Ik vind niet dat ge het geval VW group met opel kan vergelijken...
VW group heeft nu eenmaal die bepaalde merken GEKOCHT.. opel speelt wel overal leentje buur, maar bezit die andere fabrikanten niet he...
De huidige agila is ook eig een suzuki
Het voorwoord van de huidige autowereld btw slaat nagels met koppen
alain devos is een trut! en over die diesels... opel komt binnenkort met zijn eigen bio(hybride) diesel op de proppen... enja opel moet wel lenen want het is geen alleenstaand merk hé, het is eigendom van de grote GM en daar wil men vooral winst maken, en dan word leentjebuur de logische oplossing hé schat
Ik vind niet dat ge het geval VW group met opel kan vergelijken...
VW group heeft nu eenmaal die bepaalde merken GEKOCHT.. opel speelt wel overal leentje buur, maar bezit die andere fabrikanten niet he...
De huidige agila is ook eig een suzuki
Het voorwoord van de huidige autowereld btw slaat nagels met koppen
juist
dat komt omdat opel een onderdeel is van GM
en GM en de vw group kun je eigenlijk vergelijken
en dan kun je gaan vergelijken met de onderliggende merken
zoals de V10 van lamborghini die in de audi (S4?) ligt enz....
wat op zichzelf niet slecht is é .begrijp mij niet verkeerd .
maar iedere grote concern moet nu eenmaal onderdelen uitwisselen onder de onderliggende merken en moest je eens weten wat er allemaal uitgewisseld word zou je versteld staan .
bv een saab heeft dezelfde onderhuidse electronica als een vectra en staat zelf op hetzelfde platform ,maar is saab daarom een slechte wagen ,nee integendeel
en zo kun je nog uren doorgaan met deze discussie , het gebeurt nu eenmaal en de klanten kunnen er maar goed mee zijn
BMW
MERCEDES
VAG
euhmz een paar jappen
euhmz een paar americains
bwa er zijn zelfs merken die de motoren kopen bij een onafhankelijke motorbouwer .
met een exclusievieteitscontract dan ,en dan naar buiten komen met de grote woorden dat de motor een eigen ontwerp is ,ik bedoel maar we weten nog geen 10 procent wat er gebeurt in de autoindustrie .
Comment