Oorspronkelijk geplaatst door TCT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenMijn ouders hebben deze week getekend voor een Zafira
Een 1.7 110pk (face-lift)
Cosmo uitvoering
Kleur Metro
Vorige week geleverd.
Mijn ouders hebben ondertussen een aantal nieuwe dingen ontdekt zoals rijplezier, rijcomfort, snelheid, acceleratie, Newtonmeters, koppelcurves, etc...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenVorige week geleverd.
Mijn ouders hebben ondertussen een aantal nieuwe dingen ontdekt zoals rijplezier, rijcomfort, snelheid, acceleratie, Newtonmeters, koppelcurves, etc...
Toch raar hé. Het is altijd hetzelfde liedje: Wij rijden toch niet hard, wij moeten niet véél pk's hebben...
Uiteindelijk hebben ze een vlotte wagen en dan ist van: Ja dat is toch wel aangenaam
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenIemand foto's van een Opel Astra H Cosmo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenWelke versie? GTC? 5-deurs? Break?MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenHoe valt die 1.7 110Pk trouwens mee in de Zaf ?
Eerste verzet is veel geweldiger dan in mijn 1.9 100pk.
En die Cosmo zeteltjes zijn zalig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moasje_style Bekijk Berichtenbeste opel liefhebbers! haha!
vraagje: weet er iemand of je zonneschermen( achterruit en achterste zijruiten) voor een corsa C driedeurs nog kan krijgen bij dealers? hoeveel zou dit kosten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtennatuurlijk kan je die krijgen. Op bestelling weliswaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moasje_style Bekijk Berichtenzouden zo'n dingen veel geld kosten, kheb daar eigenlijk geen gedacht van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenals ge eens langs den dealer gaat, doe dan eens navraag... of check www.2dehands.be , www.kapaza.be , www.ebay.be
voor een nieuwe corsa is het 65euro voor achterruit en 50euro voor de zijruiten!
Comment
-
Zo hoort een astra te zijn:
-sedan en wieldoppen en dan leveren ze da nie in België!
Comment
-
Invoeren die handel1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Zo'n Astra H sedan vind ik toch niet zo mooi.
De F en G sedan daarentegen waren wel mooie Astra'sOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment