Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenVandaag rij ik exact één jaar met de auto!!!
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Ik vind Opel niet goed bezig
Ik ben nog altijd wel een zekere opelfan, maar ik heb moeten vaststellen dat het bijna allemaal "oude" modellen of classics zijn! Moest ik morgen één van m'n auto's de vernieling inrijden en een opvolger moet gezocht, ik zou niet weten welke Opel dat zou worden In het huidige gamma vind ik alleen nog een Astra GTC of een Vectra GTS écht leuk.
Een overzichtje (heden en toekomst)
Corsa A-B-C
Corsa D
Ik heb gisteren nog eens zo'n D gezien... brrr, dat klopt toch langs geen kanten.
Kadett A tot en met Astra G tot voor de C
Astra H... alle ja het gaat nog bij deze.
Vectra's A & B hebben me altijd weinig aangesproken, de huidige is dus wel een verbeterering.
Tigra A
Tigra TT -> dik en dom.
Speedster
GT... twijfel
Agila, Meriva, Zafira... brrrr!
Waarom is er geen Omega meer?
Waar zijn de Ascona's, de Manta's, de Calibra's, Admirals en andere Commodores... ?
Monza & Senator
Ik heb dit nu wel meer bij huidige wagens, mtt mijn goesting niet vinden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Wel knap, maar totaal niet aangepast voor lange mensen (zoals ik). Daar geraak ik dus nooit in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elseehaa Bekijk BerichtenIs dit het interieur van de GT?
Wel knap, maar totaal niet aangepast voor lange mensen (zoals ik). Daar geraak ik dus nooit in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk vind Opel niet goed bezig
Ik ben nog altijd wel een zekere opelfan, maar ik heb moeten vaststellen dat het bijna allemaal "oude" modellen of classics zijn! Moest ik morgen één van m'n auto's de vernieling inrijden en een opvolger moet gezocht, ik zou niet weten welke Opel dat zou worden In het huidige gamma vind ik alleen nog een Astra GTC of een Vectra GTS écht leuk.
Corsa A-B-C
Corsa D
Ik heb gisteren nog eens zo'n D gezien... brrr, dat klopt toch langs geen kanten.
Vectra's A & B hebben me altijd weinig aangesproken, de huidige is dus wel een verbeterering.
Tigra A
Tigra TT -> dik en dom.
Speedster
GT... twijfel
Waar zijn de Ascona's, de Manta's, de Calibra's, Admirals en andere Commodores... ?
Monza & Senator
Ik heb dit nu wel meer bij huidige wagens, mtt mijn goesting niet vinden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk vind Opel niet goed bezig
Corsa A-B-C
Corsa D
Tigra A
Tigra TT -> dik en dom.
Speedster
GT... twijfel
Monza & Senator
Ik heb dit nu wel meer bij huidige wagens, mtt mijn goesting niet vinden...Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
Comment
Comment