Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
    Ik denk frequent met een opel rijden of er ééntje bezitten
    idd en ook pro-opel zijn of course

Comment

Ik denk frequent met een opel rijden of er ééntje bezitten
      ik rij er elke dag mee, en we bezitten er zelfs 2 .
      Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
      Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
      VW Caddy 2008 1.9TDI
      _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_

Comment

• demijne OPC
        Zéér knappe auto!

Comment

• gewoon opelman zijn, en het zinnetje kopiëren in je onderschrift
          www.opelklassiek.be

Comment

• Voila se is ook weer gebeurd, heb mezelf aan de lijst toegevoegd

altijd handig om te weten... wie is er nu al allemaal

_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_:

* TCT
            * Tigra
            * Opelfreak
            * McClane
            * a123456789b
            * krizie
            * George
            * moasje_style
            * Bart_6
            * TTN
            * Talldega
            Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
            Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
            VW Caddy 2008 1.9TDI
            _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_

Comment

• altijd handig om te weten... wie is er nu al allemaal

• TCT
              • Tigra
              • Opelfreak
              • McClane
              • a123456789b
              • krizie
              • George
              • moasje_style
              • Bart_6
              • TTN
              • Talldega

Comment

• Ik denk dat ik men eigen hier ook wel bij mag rekenen?

• TCT
                • Tigra
                • Opelfreak
                • McClane
                • a123456789b
                • krizie
                • George
                • moasje_style
                • Bart_6
                • TTN
                • Talldega
                • CDTI'ke
                My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Ik heb een tijdje met een opel vactra gereden, maar dat is ondertussen ook al enkele jaartjes geleden. Wie weet komt er in de toekomst nog eens een opel
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_:
                    • TCT
                    • Tigra
                    • Opelfreak
                    • McClane
                    • a123456789b
                    • krizie
                    • George
                    • moasje_style
                    • Bart_6
                    • TTN
                    • Talldega
                    • CDTI'ke
                    • fabke13
                    [/quote]
                    Tijd brengt raad........
                    6,1 l/100km

Comment

• misschien eens de bedoeling uitleggen van het trouwe opel AW front

zie je ergens op het forum een post waarin opel word afgekraakt .
                      dan is het de bedoeling om iedereen in het lijstje hierboven te waarschuwen via pm
                      zodat we samen schriftelijk ten aanval trekken .
                      de reden waarom dit front tot stand is gekomen is omdat opel hier op het forum ,laat ons zeggen nogal vernederend word bekeken .
                      en samen staan we sterker tegen respectloze en onzinnige opmerkingen van eender wie hier op het forum.

(allee ,dat is wat ik er van denk hé)

Comment

• TNT has spoken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                          TNT has spoken...
                          ... en krizie heeft het is goe gezegd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                            ... en krizie heeft het is goe gezegd!
                            ik wil niet met alle eer gaan lopen .
                            maar het was tct zijn idee .
                            respect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                              misschien eens de bedoeling uitleggen van het trouwe opel AW front

zie je ergens op het forum een post waarin opel word afgekraakt .
                              dan is het de bedoeling om iedereen in het lijstje hierboven te waarschuwen via pm
                              zodat we samen schriftelijk ten aanval trekken .
                              de reden waarom dit front tot stand is gekomen is omdat opel hier op het forum ,laat ons zeggen nogal vernederend word bekeken .
                              en samen staan we sterker tegen respectloze en onzinnige opmerkingen van eender wie hier op het forum.

(allee ,dat is wat ik er van denk hé)
                              een beetje radicaal vind ik dit. Daar doe ik echter niet aan mee, dus ga ik me uit het lijstje halen. Er zijn ook minder goede zaken aan een opel, zoals bij elk merk.

Comment

een beetje radicaal vind ik dit. Daar doe ik echter niet aan mee, dus ga ik me uit het lijstje halen. Er zijn ook minder goede zaken aan een opel, zoals bij elk merk.
                                Daar gaat het hier niet om... wij geven onze mindere kanten zeker toe. Want een Opelliefhebber heeft dikwijls helemaal niet de oogkleppen die een ander merkaanhanger wel heeft.

Er lopen hier op het forum zeker enkele personen rond die er een sport van maken om elke Opel - hoe klein in detail ook - volledig af te breken.

Respect moet van twee kanten komen... en dat is hier als het over Opel gaat/ging dikwijls NIET het geval geweest... en dat MOET stoppen!

Dan krijg je dergelijke clanvorming die al minstens één keer z'n nut bewezen heeft

Niks mis mee dus.

Comment

Ik denk niet dat het de bedoeling is om "ten aanval" te trekken bij ieder slecht woord over Opel. Wel om te reageren bij onterechte kritiek en onzin die duidelijk enkel gepost worden om het merk in het belachelijke te trekken.

voorbeeldje: als er één merk is wat mij echt stoort op de weg, zal het opel zijn. wat een buchtwagens met vaak ook buchtchauffeurs.. ofwel zijn het bompa'kes ofwel van die domme dellen waarvan ik nie snap hoe die ooit hun rijbewijs gehaald hebben..

Comment

radicale acties krijgen een radicale reactie .

nee, het gaat erom dat opel hier bij het kleinste detail word afgeschreven alszijnde brol .
                                    het is gewoon de bedoeling dat er dan met een paar opel lovers word gereageerd ,niet om sommige waarheden tegen te spreken ,maar om de uitspraken van sommigge onwetenden hier te ondermijnen omdat ze soms te ver gegrepen zijn .
                                    dat is de bedoeling van de hele opzet .
                                    bv als iemand zegt dat opel een zelf geen dieselmotoren maakt ga ik dat niet gaan tegenspreken ,want het is zo .
                                    enz...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                      ik wil niet met alle eer gaan lopen .
                                      maar het was tct zijn idee .
                                      respect.
                                      gij bent toch wel den beste.... vowa denkte da ge van mij den bijnaam TNT krijgt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                        gij bent toch wel den beste.... vowa denkte da ge van mij den bijnaam TNT krijgt
                                        omdat TTN al bezet is?

Comment

omdat TTN al bezet is?

Comment

Working...
                                          X