Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zet het dan in je handtekening !!
dan mag je erbij [/quote]ik krijg et nie geplaatstik druk op 'handtekening opslaan' en dan komt dit op me scherm: Er zijn voor deze periode in deze map geen discussies waarop je geabonneerd bent.
hoe moet ik dit oplossen ?
Toch ferm bakje die GT. Toen ik paar weken terug mijn nieuwe Vectra Break ben gaan bestellen ook staan "geilen" op de testwagen die er stond. Spijtig genoeg kreeg ik hem niet even mee
Mag ik mij al nieuw lid ook reeds toevoegen tot het AW Opel front? Ben zelf al sinds ik 18 ben Opel rijder (in principe al langer sinds mijn vader ook Opel rijder is). Eind augustus zal mag ik mijn 5de Opel in ontvangst nemen
Toch ferm bakje die GT. Toen ik paar weken terug mijn nieuwe Vectra Break ben gaan bestellen ook staan "geilen" op de testwagen die er stond. Spijtig genoeg kreeg ik hem niet even mee
Mag ik mij al nieuw lid ook reeds toevoegen tot het AW Opel front? Ben zelf al sinds ik 18 ben Opel rijder (in principe al langer sinds mijn vader ook Opel rijder is). Eind augustus zal mag ik mijn 5de Opel in ontvangst nemen
Comment