Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Was dat op Racewars?
    Yep. Ik vond hem zeer knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      lelijk!
      bah nee... is remake van de opc xtreme, enkel dan op een vectra... ik zou dit kit en zéker die velgen zo op men signum willen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
        Yep. Ik vond hem zeer knap.
        heb je een foto van de voorkant???

Comment

• brrrrr ... nee.

GTS is zeeeeer knap... maar zo moet / wil ik em toch niet.

Comment

• heb je een foto van de voorkant???
            Nop..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              brrrrr ... nee.

GTS is zeeeeer knap... maar zo moet / wil ik em toch niet.
              Idem. Wat mensen toch allemaal kunnen doen om mooie autos in gedrochten te veranderen.

Comment

• Als ge dat al een gedrocht vind...ge moest eens zien wat een misbaksels er waren op race wars

Comment

• nuja... ik zou het zo op men signum doen, echt waar ik vin het knap, zeker die velgen icm die wielkassen

Comment

• Doen TCT !

Comment

Doen TCT !
                      ²²²²²²²²²²²²²

randy

Comment

• Kan ik ook ergens een lijst terugvinden met de prijzen van enkele jaren geleden van nieuwe auto's (van toen)?

Comment

BMW velgen?

edit: Zoals deze.

Comment

• precies wel... damn die velgen zijn dus wrs selfmade... spijtig, kzou ze ook willen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                              Kan ik ook ergens een lijst terugvinden met de prijzen van enkele jaren geleden van nieuwe auto's (van toen)?
                              autoweek.nl, zijn wel hollandse prijzen dus wat duurder dan bij ons?

! Oja, voor ik t vergeet.... wij zijn ook Opel-fans!!

Grts

Comment

• Zijn er nog ergens persfoto's te vinden van de Astra Cabrio?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                  Kan ik ook ergens een lijst terugvinden met de prijzen van enkele jaren geleden van nieuwe auto's (van toen)?
                                  wat moet je weten?

ik heb oude prijslijsten liggen

Comment

• misschien hier eens gaan piepen en je mening geven .
                                    ze zijn weer begonnen !!!

Comment

• ik begin iedere dag een beetje meer gek te raken van de vectra gts!

wat is dat een knappe wagen als hij mooi aangekleed is!

Comment

• _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_:
                                        • TCT
                                        • Tigra
                                        • Opelfreak
                                        • McClane
                                        • a123456789b
                                        • krizie
                                        • George
                                        • moasje_style
                                        • Bart_6
                                        • TTN
                                        • Talldega
                                        • CDTI'ke
                                        • fabke13
                                        • lele
                                        • caligra
                                        • Denthrax
                                        • fa820373

ben ik nu nog iemand vergeten? ik denk dak iedereen heb nu

Comment

• General Motors wil fors investeren in Opel

Carl-Peter Forster, hoofd van de GM-afdeling in Europa.

Ondanks de besparingsplannen in de VS wil de Amerikaanse autobouwer General Motors (GM) stevig investeren in zijn dochterbedrijf Opel. De besparingen in Noord-Amerika zouden geen gevolgen hebben voor de geplande investeringen van negen miljard euro in Opel de volgende vijf jaar. Dat heeft het hoofd van de GM-afdeling in Europa, Carl-Peter Forster, in een interview met het Duitse onlinemagazine Autogazette.de laten weten.

2,5 miljard euro
                                          "We zullen fors investeren in Opel", stelt Forster. Zoals bekend zal 2,5 miljard euro naar Standorte Rüsselsheim, Kaiserslautern, Bochum en Eisenach vloeien. Tegen 2012 wil Opel zeventien nieuwe automodellen en drie nieuwe modellen voor bedrijfswagens ontwikkelen.

Export
                                          Forster kondigde ook de export van andere Europese modellen naar de VS aan. "In Europa ontwikkelen we twee soorten wagens: compacte auto's en middenklassewagens. Op basis daarvan zullen ook wagens op de Amerikaanse markt gebracht worden." Tot nu toe wordt de Opel Astra onder de naam Saturn daar verdeeld. Door de hoge brandstofprijzen stijgt de Amerikaanse vraag naar zuinige en kleinere wagens. Volgens Forster is de bouw van dat soort auto's precies een Europese specialiteit.

Verkoop
                                          Geruchten over de verkoop van de merken Cadillac en Chevrolet wees Forster overigens van de hand als speculatie. "Het enige wat we gezegd hebben, is dat we het merk Hummer herbekijken." Over het merk Saab kon hij enkel kwijt dat Saab goed bij GM past en GM het merk verder wil ontwikkelen. Vanaf volgend jaar zijn er twee nieuwe Saab-modellen op de markt.

Vauxhall
                                          Op de daling met 1,7 procent van de Opelverkoop en van het Europese zustermerk Vauxhall in het eerste halfjaar reageerde Forster gelaten. "Volume en de winstgevendheid moeten beide bekeken worden", aldus Forster. (belga/lpb)
                                          10/07/08 16u58

Het Laatste Nieuws
                                          www.hln.be BRON!

Comment

Working...
                                          X