Moet geweldig zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenMoet geweldig zijnBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenDenk ik ook wel. Vooral op een zonnige dag als vandaag.. of bij onweer!
Een vraagje, zo'n 1.7 diesel met 100pk; hoeveel koppel hebben die?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenDenk ik ook wel. Vooral op een zonnige dag als vandaag.. of bij onweer!1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenIk heb er nog maar ééntje zien rijden met zo'n panoramische voorruit.
Een vraagje, zo'n 1.7 diesel met 100pk; hoeveel koppel hebben die?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenVandaag nog een Vectra gezien in Misty Morning... en gij waard het niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDe Leuvense politie heeft 2 anonieme Vectra's in misty morning, vierdeursen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenStaat ook al snel bij een Ford dealer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDe Leuvense politie heeft 2 anonieme Vectra's in misty morning, vierdeursen.
Gaan we eens voor flik spelen, Kristof?
we huren twee flikkenkostuums, en gij pakt uwen Vectra mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenola!
Gaan we eens voor flik spelen, Kristof?
we huren twee flikkenkostuums, en gij pakt uwen Vectra mee1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
de Corsa van mijn grootmoeder.
Ze rijd er het laatste jaar niet meer mee, de wagen staat gedurende die tijd al bij mijn pa thuis.
De auto is zo'n 11-12jaar oud denk ik, maar weet het niet zeker..
29 266 km heeft hij nu, niet echt een veelrijder dus, en nu word hij soms een gekeerd op den hof, mijn pa rijd er soms eens mee naar den bakker, maar aangezien hij net als mij bijna 2.meter is, past zo'n corsa niet echt.
Hij doet nu dus ook niet echt veel km's
Comment
-
Anderhalve week geleden is mijn Astra terug op groot onderhoud geweest en als kadootje heb ik 1 jaar ofwel 30.000 km gratis pechverhelping gekregen... .
Cool hé...
De volgende keer dat ie een groot onderhoud zal krijgen, zal het eerste cijfertje op m'n kilometerteller veranderd zijn . Nog 18.900 km en de 200.000 km is bereikt .--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk BerichtenAnderhalve week geleden is mijn Astra terug op groot onderhoud geweest en als kadootje heb ik 1 jaar ofwel 30.000 km gratis pechverhelping gekregen... .
Cool hé...
De volgende keer dat ie een groot onderhoud zal krijgen, zal het eerste cijfertje op m'n kilometerteller veranderd zijn . Nog 18.900 km en de 200.000 km is bereikt .
Bij mij gaat dat eerste cijfertje ook verspringen binnenkort, zit nu aan een 182 XXX KM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtende Corsa van mijn grootmoeder.
Ze rijd er het laatste jaar niet meer mee, de wagen staat gedurende die tijd al bij mijn pa thuis.
De auto is zo'n 11-12jaar oud denk ik, maar weet het niet zeker..
29 266 km heeft hij nu, niet echt een veelrijder dus, en nu word hij soms een gekeerd op den hof, mijn pa rijd er soms eens mee naar den bakker, maar aangezien hij net als mij bijna 2.meter is, past zo'n corsa niet echt.
Hij doet nu dus ook niet echt veel km's1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
Comment