Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
    Eentje van voor '96. Als dat ooit verkocht wordt weet dan eens te zeggen hoeveel.
    Zal ik doen,

Wat kan je voor zoiets nog vragen eigenlijk? Puur uit nieuwschierigheid, want hij zal nog wel even hier blijven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
      Zal ik doen,

Wat kan je voor zoiets nog vragen eigenlijk? Puur uit nieuwschierigheid, want hij zal nog wel even hier blijven...
      De garage zal U €1.000 à €1.500 aan recyclagepremie geven. Wat is de opzet van heel dat gedoe. Oude vervuilende wagens uit het verkeer halen en er proberen voor te zorgen dat mensen met tweedehandswagens zullen rondrijden die een pak jonger zijn dan nu. Een autootje voor €500 à €750 is tegenwoordig moeilijk te vinden.
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
        De Leuvense politie heeft 2 anonieme Vectra's in misty morning, vierdeursen.
        Idd, daarom dat ik al vaak heb mogen horen:

'Werkte gij bij de polies in leuven???'

Ze hebben trouwens ook nog sedans in: Ultra blue, magma red, en wit met blauwe lijntjes

En vroeger hadden ze een préfacelift GTS 3.2 V6 met 211PK die ik ooit tegen 130 heb voorbijgevlogen in een zone '90 met men ascona
        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          ola!

Gaan we eens voor flik spelen, Kristof?

we huren twee flikkenkostuums, en gij pakt uwen Vectra mee
          Sgoeie

dan gaan we wa patrouilleren in heverlee waar rik daems woont, tussen al de chique villa's

'Ha meneer, is die Cayenne wel reglementair in orde???' Zullen we toch eens moeten testen hé '
          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
            De garage zal U €1.000 à €1.500 aan recyclagepremie geven. Wat is de opzet van heel dat gedoe. Oude vervuilende wagens uit het verkeer halen en er proberen voor te zorgen dat mensen met tweedehandswagens zullen rondrijden die een pak jonger zijn dan nu. Een autootje voor €500 à €750 is tegenwoordig moeilijk te vinden.
            en verschrikkelijk dat er dan een wagentje met amper 30.000 km vernietigd word hé
            Zo'n karretje hoort in een museum!
            www.opelklassiek.be

Comment

• Opel Astra was Europa’s meest verkochte auto in september

Opel Astra was Europa’s meest verkochte auto in september, met 49.268 ingeschreven auto’s.

Samen met de nieuwe Corsa en de segmentleiders Meriva en Zafira, zorgden de bestsellers van Opel voor een sterke verkoopstijging van 12%.

De Corsa was op zijn beurt ook erg succesvol. Dit jaar werden 347.800 exemplaren verkocht. Dit komt neer op een stijging van 52%.

Meest opmerkelijk was dat Opel zijn verkoop bijna verdrievoudigde in Rusland (+281%).

bron
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Wat was dan eigenlijk de reden om de productie in Antwerpen stop te zetten?

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                Opel Astra was Europa’s meest verkochte auto in september

Opel Astra was Europa’s meest verkochte auto in september, met 49.268 ingeschreven auto’s.

Samen met de nieuwe Corsa en de segmentleiders Meriva en Zafira, zorgden de bestsellers van Opel voor een sterke verkoopstijging van 12%.

De Corsa was op zijn beurt ook erg succesvol. Dit jaar werden 347.800 exemplaren verkocht. Dit komt neer op een stijging van 52%.

Meest opmerkelijk was dat Opel zijn verkoop bijna verdrievoudigde in Rusland (+281%).

bron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk Berichten
                  Wat was dan eigenlijk de reden om de productie in Antwerpen stop te zetten?
                  Omwille van dingen die ons nog niet geweten zijn zeker.

Comment

• opel

beste forumleden

ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat opel van veel mensen hier niet het favoriete merk is .
                    en dat word zelf talloze keren aangehaald in verschillende posts.(ik heb zelf gelezen dat ze alle opelrijders moeten opsluiten)
                    ikzelf ben een opelrijder en heb met bepaalde merken ook problemen ,maar heb ik heb wel het fatsoen om mij daar niet openlijk over uit te spreken laat staan kritiek te uiten.
                    mensen die zich daar wel mee bezig houden tonen in mijn ogen weinig respect voor andermans mening en smaak .
                    ik ga hier nu niet zitten preken dat iedereen zijn mond moet houden want iedereen is vrij om te zeggen wat hij wilt .
                    al wat ik zou willen vragen is een beetje fatsoen in jullie posts en misschien 2x nadenken voor je iets typt
                    en een beetje respect voor iemand anders zijn opinie .

kris

Comment

• respect voor iedereens opinie, je hebt niet meer dan dat

Comment

• prachtig topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          respect voor iedereens opinie, je hebt niet meer dan dat
                          Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                          prachtig topic.
                          Inderdaad

Comment

• Beste Krizie,
                            ik ga je topic samenvoegen met dat van Opel -Lovers.

Comment

• Een kar voor antigpsdude:

Gelukkig voor de rest van de weggebruikers: er worden er slechts 100 gemaakt. Geïnteresseerde koeriers moeten er dus snel bij zijn. Nog even de specificaties: de Opel Vivaro VPC wordt aangedreven door een 2,5-liter CDTi-motor van 146 pk gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak.

Het model wat op de Bedrijfsautorai staat is een concept en deze heeft dezelfde “Arden Blue” blauwe lak als de Opel OPC modellen. De Vivaro VPC waarmee uw lokale koerier straks nieuwe records gaat zetten, zal zilver of zwart zijn, want OPC blauw wordt niet leverbaar. Wel krijgt de Vivaro VPC een bodykit, dikkere wielen en een speciaal interieur.
                              bron: http://www.autoblog.nl/archive/2007/...rier-met-haast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten

Het OPC blauw , gaat dat eruit bij de Astra ed.?

Comment

• 146pk?
                                  lijkt me toch weinig voor al die opsmuk.
                                  Ik had rond de 200 verwacht.

Comment

• Echt hé, 200-250pk naft, maar neen, een diesel met ocharme 150pk.

Comment

• idd. een 2.5diesel met 145pk.
                                      maar wel met al den tuningbrol erbij. Met zo'n opsmuk en zetels verwacht je toch wel iets meer poeier onder uw gat. 't Mag gerust een diesel zijn maar haal er aub meer pk's uit.
                                      Dan rij je daar met je race-busje, komt er doodleuk een gewone vivaro met 5man werkvolk, en kruiwagen vanachter op, naast je hangen.

Want dezelfde motor is standaard verkrijgbaar.

Comment

• Geen mens die gaat weten dat het echt om een originele uitgave gaat van Opel. Diegene die ermee rond gaat rijden, zal scheef bekeken worden als tjoener vrees ik.
                                        Ik vind het eigenlijk wel een coole kar... maar inderdaad waarom niet een beetje meer power?

Comment

• Kutslopels

Er scheelt deftig iets met de stuurbekrachtiging van de Corsa van mijn vriendin
                                          Ik ging haar leren parkeren en na 2 poging wordt het stuur plots LOODZWAAR...
                                          I mean, zelfs zonder servo is een stuur nog zo erg niet
                                          "ja dat gebeurt vaker, is dat normaal? "
                                          Dacht het niet nee
                                          Enfin, even rondgereden en het leek even te beteren, maar de laatste slag wordt 'ie telkens heel zwaar. Terugdraaien en al is perfect normaal. Zodra je begint met parkeren is het gewoon 1 en al loodzwaar.
                                          Toen ik er opnieuw mee wou vertrekken zwierde ik lollig aan het stuur en hopla, verschot tussen mijn schouders

Nog iemand dit voorgehad met die Corsa dingen?
                                          Te verhelpen door gewoon de servo olie ofzo bij te kappen/weetikveel?

Comment

Working...
                                          X