Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• een 1.6 diesel cd wel, het was de eerste auto van mijn fantastich lief ex-lief
    ze haate hem, ikke nie

Comment

• Ik heb nog mijn rij-examen afgelegd met een Kadett 1.6D (van de rijschool) zonder servo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wazowski Bekijk Berichten
        Bij rijschool Dijle en Nete uit Duffel reden ze vroeger altijd met Corsa's.
        Hier zijn ze van moeten afstappen omdat de servo altijd uitviel tijdens het oefenen van de manoeuvres. Opel had hiervoor geen oplossing...
        Onlangs gezien dat ze het tegenwoordig met Swiftjes doen...
        Aha, 't is dus idd normaal dat het brol is?

Achja, eenmaal het examen achter de rug is zal ze dat toch wel niet meer aan de hand hebben denk ik.
        Haar zus wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          Aha, 't is dus idd normaal dat het brol is?

Achja, eenmaal het examen achter de rug is zal ze dat toch wel niet meer aan de hand hebben denk ik.
          Haar zus wel
          mijn eerlijke mening??

ik denk dat er wel een oplossing voor is maar dat het WELopgeleide personeel van opel deze niet weet .
          ik heb ook al zoiets voorgehad met mijn astra f gsi .
          soms starten en soms niet of moeilijk
          in de garage hebben ze bijna alles vervangen wat met ontsteking te maken heeft + de benzinepomp en het probleem bleef bestaan kostprijs van dit grapje 1500 euro
          tot ik zelf met de oplossing kwam :
          "kan het geen zekering zijn die slecht contact heeft of een relais die het begint te begeven??"
          en inderdaad de relais van de benzinepomp was kapot kostprijs van de relais 0.5 euro
          dit was de laatste keer dat ze mij daar hebben gezien en de factuur heeft hier bijna een jaar gelegen en raar maar waar ik heb geen aanmaning gekregen om te betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            ja, een 86'er Ascona heeft dat niet.

LOL !
            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              een 1.6 diesel cd wel, het was de eerste auto van mijn fantastich lief ex-lief
              ze haate hem, ikke nie
              Een ascona haten, het bestaat dus, er bestaan dus nog slechte mensen.
              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
                Idd .... Kan ik alleen maar toejuichen RESPECT
                Idd RESPECT!
                www.opelklassiek.be

Comment

• Nieuwe Astra

Weet er iemand wanneer de volgende Astra zou uitkomen? 2009?

Zijn er al tekeningen/foto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SachaBaron Bekijk Berichten
                    Weet er iemand wanneer de volgende Astra zou uitkomen? 2009?

Zijn er al tekeningen/foto's?
                    Astra I wordt tegen 2010 verwacht.
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Voor diegene die het wel eens zouden zien zitten om op het autosalon te werken.

Opel op zoek naar:

Consulenten (m/v) voor het Autosalon 2008

Functie:

Op het salon ben jij samen met je collega's het gezicht en de ambassadeur van het merk Opel. Met behulp van je commerciële feeling en dynamische ingesteldheid ga je op zoek naar de interesses van bezoekers en potentiële klanten. Je beantwoordt vragen van bezoekers en simuleert met de Opel-carconfigurator hun ideale Opel.
                        Profiel:
                        • Je bent vlot tweetalig Nederlands/Frans
                        • Je beschikt over de nodige commerciële feeling en teamspirit
                        • Je beschikt over een rijbewijs en hebt een gezonde interesse voor auto's
                        • Je bent beschikbaar van 7 tot 27 januari 2008 (volledige periode!)
                        Aanbod:
                        • Een boeiende uitdaging met leuke collega's
                        • Een grondige commerciële training
                        • Aantrekkelijke verloning
                        Interesse? Ga langs bij uw dichtsbijzijnde Adeccokantoor.
                        U kunt ook mailen naar gm.antwerpen@adecco.be of bellen met 03 540 46 65.

bron

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI

Comment

• Als ik niet naar school moest.....

Moet wel tof zijn om eens te doen denk ik.

Comment

• Ik blijf 'm geweldig vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten

moet dringend verlaagd worden
                              dan komen de wielen beter tot zijn recht

Comment

• Autoblog.nl test de Opel GT:

Artikel: http://www.autoblog.nl/archive/2007/...ijtest-opel-gt
                                Filmpje: http://www.autojunk.nl/clips/view/134033

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                  Een ascona haten, het bestaat dus, er bestaan dus nog slechte mensen.
                                  ik mis ze

Comment

• Echt de moeite

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                      *zoekt Opel driewieler
                                      .............................
                                      object not found*

Comment

Working...
                                      X