Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij rijschool Dijle en Nete uit Duffel reden ze vroeger altijd met Corsa's.
Hier zijn ze van moeten afstappen omdat de servo altijd uitviel tijdens het oefenen van de manoeuvres. Opel had hiervoor geen oplossing...
Onlangs gezien dat ze het tegenwoordig met Swiftjes doen...
Aha, 't is dus idd normaal dat het brol is?
Achja, eenmaal het examen achter de rug is zal ze dat toch wel niet meer aan de hand hebben denk ik.
Haar zus wel
Achja, eenmaal het examen achter de rug is zal ze dat toch wel niet meer aan de hand hebben denk ik.
Haar zus wel
mijn eerlijke mening??
ik denk dat er wel een oplossing voor is maar dat het WELopgeleide personeel van opel deze niet weet .
ik heb ook al zoiets voorgehad met mijn astra f gsi .
soms starten en soms niet of moeilijk
in de garage hebben ze bijna alles vervangen wat met ontsteking te maken heeft + de benzinepomp en het probleem bleef bestaan kostprijs van dit grapje 1500 euro
tot ik zelf met de oplossing kwam :
"kan het geen zekering zijn die slecht contact heeft of een relais die het begint te begeven??"
en inderdaad de relais van de benzinepomp was kapot kostprijs van de relais 0.5 euro
dit was de laatste keer dat ze mij daar hebben gezien en de factuur heeft hier bijna een jaar gelegen en raar maar waar ik heb geen aanmaning gekregen om te betalen
Voor diegene die het wel eens zouden zien zitten om op het autosalon te werken.
Opel op zoek naar:
Consulenten (m/v) voor het Autosalon 2008
Functie:
Op het salon ben jij samen met je collega's het gezicht en de ambassadeur van het merk Opel. Met behulp van je commerciële feeling en dynamische ingesteldheid ga je op zoek naar de interesses van bezoekers en potentiële klanten. Je beantwoordt vragen van bezoekers en simuleert met de Opel-carconfigurator hun ideale Opel. Profiel:
Je bent vlot tweetalig Nederlands/Frans
Je beschikt over de nodige commerciële feeling en teamspirit
Je beschikt over een rijbewijs en hebt een gezonde interesse voor auto's
Je bent beschikbaar van 7 tot 27 januari 2008 (volledige periode!)
Comment