Op VTM nieuws : iemand kreeg maar liefst 12 000 euro korting (werknemer Opel) op een Vectra GTS en daarbovenop nog eens 9000 euro voor een Astra break voor de dochter
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenOp VTM nieuws : iemand kreeg maar liefst 12 000 euro korting (werknemer Opel) op een Vectra GTS en daarbovenop nog eens 9000 euro voor een Astra break voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenOp VTM nieuws : iemand kreeg maar liefst 12 000 euro korting (werknemer Opel) op een Vectra GTS en daarbovenop nog eens 9000 euro voor een Astra break voor de dochter
Nu is het mijn beurt om graaf te doen... Mijn Signum kost normaal 34.000 euro, maar omdat mijn vader op opel belgium heeft gewerkt(heeft gouden handdruk genomen) betaal ik hem maar, en let nu goed op 18.000 euro . Komt neer op 450 euro per maand met volledige omnium inbegrepen. check forum -> mijn auto -> 2007 Opel Signum Cosmo 1.9cdti
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik hoop vooral dat die dochter, en later uw dochter zelf mag kiezen eigelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat zou idd wel knap zijn
zo'n ferm kippetje in een oldie-tigra, wouw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichteney ffkes iets anders, kent der iemand een opelclub waardak kik met mijne signum welkom ben? Ik zoek zo'n gezelig clubke da af en toe is gaat rijden of meetings houdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichteney ffkes iets anders, kent der iemand een opelclub waardak kik met mijne signum welkom ben? Ik zoek zo'n gezelig clubke da af en toe is gaat rijden of meetings houdt
Klemtoon ligt overal wel een beetje op tuning, ook voor meetings enzo...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichteney ffkes iets anders, kent der iemand een opelclub waardak kik met mijne signum welkom ben? Ik zoek zo'n gezelig clubke da af en toe is gaat rijden of meetings houdtOorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenEr bestaat een apart opel forum, er is ook een astrafriends forum, er is een Vectra C forum...
Klemtoon ligt overal wel een beetje op tuning, ook voor meetings enzo...Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtentuning is momenteel nog ni aan de orde voor menne signum
Alhoewel dak wel intresse heb in de oxigen chrystal chromé (19" of 20") velgen.
En vanaf dat ze op ouderdom komt krijgt ze ne volledige kit van irmscher, maar wel nen voorbumper van opc1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
Comment
Comment