Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op VTM nieuws : iemand kreeg maar liefst 12 000 euro korting (werknemer Opel) op een Vectra GTS en daarbovenop nog eens 9000 euro voor een Astra break voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
      Op VTM nieuws : iemand kreeg maar liefst 12 000 euro korting (werknemer Opel) op een Vectra GTS en daarbovenop nog eens 9000 euro voor een Astra break voor de dochter
      Kheb et ook gezien!!!!!!!!!!!!!!!! super gewoon
      www.opelklassiek.be

Comment

Op VTM nieuws : iemand kreeg maar liefst 12 000 euro korting (werknemer Opel) op een Vectra GTS en daarbovenop nog eens 9000 euro voor een Astra break voor de dochter

Nu is het mijn beurt om graaf te doen... Mijn Signum kost normaal 34.000 euro, maar omdat mijn vader op opel belgium heeft gewerkt(heeft gouden handdruk genomen) betaal ik hem maar, en let nu goed op 18.000 euro . Komt neer op 450 euro per maand met volledige omnium inbegrepen. check forum -> mijn auto -> 2007 Opel Signum Cosmo 1.9cdti

Comment

• ey ffkes iets anders, kent der iemand een opelclub waardak kik met mijne signum welkom ben? Ik zoek zo'n gezelig clubke da af en toe is gaat rijden of meetings houdt

Comment

• gij zijt gij hier ook altijd welkom op haast alle meetings zene

opel of vw of mercedes of whatever
            natuurlijk heb je dan niet alleen gelijkgestemden, maar tis wel gezellig

Comment

• het probleem is dak nen opelfreak ben, niets ga bij mij boven opel buiten bmw, mercedes en audi(onbetaalbare wagens buiten beschouwing gelaten).

Comment

• volgende week is't audimeeting in kallo
                er gaat u niemand scheef bekijken en dat kun je blijkbaar ook pruimen

Comment

Heb het ook gezien, maar ik had nu persoonlijk wel een ander modelleke gekozen voor mijn dochter

Comment

• ik hoop vooral dat die dochter, en later uw dochter zelf mag kiezen eigelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      ik hoop vooral dat die dochter, en later uw dochter zelf mag kiezen eigelijk
                      ik wil mijn dochter binnen 18 jaar met mijne tigra zien rijden

Comment

• dat zou idd wel knap zijn
                        zo'n ferm kippetje in een oldie-tigra, wouw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          dat zou idd wel knap zijn
                          zo'n ferm kippetje in een oldie-tigra, wouw

Comment

• op uw 52ste moogt ge al eens loeren he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                              ey ffkes iets anders, kent der iemand een opelclub waardak kik met mijne signum welkom ben? Ik zoek zo'n gezelig clubke da af en toe is gaat rijden of meetings houdt
                              Op Alle AW meetings ben je welkom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                aandrijfstangen horen in het opel-topic thuis

Comment

ey ffkes iets anders, kent der iemand een opelclub waardak kik met mijne signum welkom ben? Ik zoek zo'n gezelig clubke da af en toe is gaat rijden of meetings houdt
                                  Er bestaat een apart opel forum, er is ook een astrafriends forum, er is een Vectra C forum...
                                  Klemtoon ligt overal wel een beetje op tuning, ook voor meetings enzo...

Comment

• tuning is momenteel nog ni aan de orde voor menne signum
                                    Alhoewel dak wel intresse heb in de oxigen chrystal chromé (19" of 20") velgen.
                                    En vanaf dat ze op ouderdom komt krijgt ze ne volledige kit van irmscher, maar wel nen voorbumper van opc
                                    Last edited by ; 20/11/2007, 11:59.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                      Er bestaat een apart opel forum, er is ook een astrafriends forum, er is een Vectra C forum...
                                      Klemtoon ligt overal wel een beetje op tuning, ook voor meetings enzo...
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                      tuning is momenteel nog ni aan de orde voor menne signum
                                      Alhoewel dak wel intresse heb in de oxigen chrystal chromé (19" of 20") velgen.
                                      En vanaf dat ze op ouderdom komt krijgt ze ne volledige kit van irmscher, maar wel nen voorbumper van opc
                                      Opel Vectra C/GTS & Signum Benelux
                                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                        thx m8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                          is er soms geen Zafiraforum ik heb al eens internet afgedweild en kan niets vinden

Comment

Working...
                                          X