Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Men Kadettje van '79 daarentegen, das pure liefde, mag niks aankomen, neem zelden volk mee enz, mag echt NIKS aankomen, ben soms bang ermee buiten te komen uit schrik voor steenslag enz.
das zeker da
Omdat ik weet dat gij evenveel respect en passie voor oldtimers hebt!
in mijn straat hiere is er ook ene met oude C'tjes. hij heeft er zelfs ene in rallyornaat. da beest maakt veel lawaai als da voorbij komt;... niet te doen
Chevrolet komt met een zustermodel van de volgende generatie Opel Zafira. De kans is groot dat de auto ook naar Europa komt.
Dat meldt Klaus Franz, voorzitter van de raad van bestuur van Opel, in een interview met het Duitse Automobilwoche. Het uiterlijk van de auto zal in grote mate overeenkomen met dat van de nieuwe generatie Opel Zafira, meldt Franz. Ook het Amerikaanse Saturn staat op de nominatie om een Zafira-kloon in het programma te krijgen.
De Opel, Chevrolet en Saturn staan op het Global-Delta-MPV7 platform. De Chevrolet zal vanaf 2009 uit de fabriek in Detroit rollen. Opel produceert de Zafira naar alle waarschijnlijkheid alleen in Europa.
Momenteel rolt onze Opel Astra als Saturn Astra van de band in Antwerpen. In Zuid-Korea lopen de Opel Antara en Chevrolet Captiva gebroederlijk naast elkaar van de band.
hoe gaat opel zich nu omhoog kunnen werken als ze hun modellen delen met chevrolet... die dan ook nog eens goedkoper zijn... ik heb het er toch ni zo voor ze
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
idd maar er zal wrs nooit een opelafgeleide van cadilac hoor, dat is die amerikanen hun trots. maar hun beste merk maken ze geen werk meer van, ze kannibaliseren het zelfs
idd maar er zal wrs nooit een opelafgeleide van cadilac hoor, dat is die amerikanen hun trots. maar hun beste merk maken ze geen werk meer, ze kannibaliseren het zelfs
Omgekeerde is waar de Opel Omega werd in Canada USA als Cadilac verkocht ,
Ik heb daar ergens nog ne Foto van liggen, sins toen reed ik ook met ne Cadilac.
En in Australie heb ik meegereden met die Holdens ne 5 of 6 L kweet het nimeer juist, Man zoveel Pk's en dan maar cruisen tegen 80 km/p
Omgekeerde is waar de Opel Omega werd in Canada USA als Cadilac verkocht ,
Ik heb daar ergens nog ne Foto van liggen, sins toen reed ik ook met ne Cadilac.
En in Australie heb ik meegereden met die Holdens, Man zoveel Pk's ne dan maar cruisen tegen 80 km/p
hehe, maar het bewijst toch maar de degelijkeid van opel hé
hehe, maar het bewijst toch maar de degelijkeid van opel hé
Ik zeg het nog eens de Opels zijn onderwaardeerde wagens .
De Omega die ik had, was een zeer onderwaardeerd model. Die kon zeker de concurrentie aan tegen BMW, Audi en Mercedes.
Ik zeg het nog eens de Opels zijn onderwaardeerde wagens .
De Omega die ik had, was een zeer onderwaardeerd model. Die kon zeker de concurrentie aan tegen BMW, Audi en Mercedes.
Ik heb ooit geschreven naar Opel over de Signum,
Ik vond dat, de Signum de opvolger van de Omega had moeten zijn ,
Dan bedoel ik ook, iets bredere, langer EN een RWD
en dan had ik waarschijnlijk nu zo ene gehad ;-).
Ps nooit antwoord gehad ook niet de vraag wanneer de nieuwe Omega komt...
De garage Soers waar ik klant was zei, waarschijnlijk nooit.
Ik heb ooit geschreven naar Opel over de Signum,
Ik vond dat, de Signum de opvolger van de Omega had moeten zijn ,
Dan bedoel ik iets breder langer EN een RWD en dan had ik waarschijnlijk
nu zo ene gehad ;-)
breed en lang is die genoeg... geloof me maar. en ja rwd je kunt niet alles van opel verwachten hé
Comment