Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenmaar ik denk dat ze dan teveel in het vaarwater gaan spelen van de concurentie, en dan wordt het moeilijk. want mensen zien opel nog steeds als "opel".
- Kadett C
- Kadett D GSI (Lefty, hoe zit 't ermee? Ik wil 'n ritje, verdomme!)
- Manta i200 en i240
- Omega in samenwerking met Lotus
- Senator A2 met het vette dash:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenmaar ik denk dat ze dan teveel in het vaarwater gaan spelen van de concurentie, en dan wordt het moeilijk. want mensen zien opel nog steeds als "opel".
Met alles er op en er aan.
Ik ken persoonlijk paar mensen die een Omega's, Senator en Monza reden ...
die zijn allemaal naar de concurentie moeten gaan en dat vind ik zo een zonde van Opel
Pas op Opel is niet de enige hé .Last edited by TheStraffe; 23/11/2007, 16:18.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk BerichtenIs het nu zo moeilijk om 1 "ééntje maar" topmodel te maken
die zijn allemaal naar de concurentie moeten gaan en dat vind ik zo zonde van Opel
Pas op Opel is niet de enige hé .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenOpel van vroeger had echt vette modellen, maar veel mensen vergeten dat blijkbaar:
- Kadett C
- Manta i200 en i240
Kadett D was er nog geen GSI maar GTE
Tja de beroemde Omega Lotus. da was echt ne zotte wagen .
Troefde toen iedereen af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk BerichtenIdd de de lang vergeten glorie tijd van opel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk BerichtenIdd de de lang vergeten glorie tijd van opel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenOpel van vroeger had echt vette modellen, maar veel mensen vergeten dat blijkbaar:
- Kadett C
- Manta i200 en i240
Wel coole kilometriek
Comment
-
Kijk hier maar eens naar en niet vergeten het is jaar 1990 hé
+ YouTube Video Last edited by TheStraffe; 23/11/2007, 12:47.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk BerichtenIs het nu zo moeilijk om 1 "ééntje maar" topmodel te maken
die zijn allemaal naar de concurentie moeten gaan en dat vind ik zo zonde van Opel
Pas op Opel is niet de enige hé .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtencadillac cts ?Last edited by TheStraffe; 25/04/2008, 21:49.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SCaRa Bekijk BerichtenDoet mij aan Kitt denken, zo een ingewikkeld dashboard
Wel coole kilometriek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenHolden commodore SSV is 'n beest van 'n wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen 5.7 aan taxen hier verkopen ?
je gaat naar BMW voor een stel goei diesels en je smijt daar de 35d in als topdiesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk BerichtenJe kunt altijd aangepaste motoren inbouwen hé
je gaat naar BMW voor een stel goei diesels en je smijt daar de 35d in als topdiesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenJa, het scheelt dat die 35d ook zo goedkoop is kwa taks
maar er zijn ook andere motoren he bv 20d 25d 30dLast edited by TheStraffe; 23/11/2007, 14:16.
Comment
Comment