Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenKlant bij Soers? Das in de regio hier Goei garage.
De eigenaar Pierro is ondertussen ne vriend geworden.
Zelfs toen ik ne Bmw kocht steunde hij me. Moest em zelf komen laten zien.
Wie zou dat doen ?
Btw . ik woon maar 5 km van je ... Oplinter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk BerichtenVolgens mij de beste Opelgarage in het land, zeer goeie service.
Wie zou dat doen ?
Comment
-
In mijn baas zijne Astra staat op het dashbord naast het knopje van de zetelverwarming voor de zetel van de bestuurder een knopje met 'dds' ofzoiets erop. Iemand enig idee voor wat dat dient?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenIn mijn baas zijne Astra staat op het dashbord naast het knopje van de zetelverwarming voor de zetel van de bestuurder een knopje met 'dds' ofzoiets erop. Iemand enig idee voor wat dat dient?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk BerichtenVolgens mij de beste Opelgarage in het land, zeer goeie service.
Wie zou dat doen ?
Soers heeft nog een prachtige Kadett A en GT 1900 staan in de oude toonzaal in Landen Ben ik al dikwijls aan de ruit gaan kwijlen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenIn Landen...
Tis daar dat we de Zaf zijn moeten gaan halen...
kep die karren ook zien staan, ik geloof dat het zelfs de zijne zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenOpel van vroeger had echt vette modellen, maar veel mensen vergeten dat blijkbaar:
- Kadett C
- Kadett D GSI (Lefty, hoe zit 't ermee? Ik wil 'n ritje, verdomme!)
- Manta i200 en i240
- Omega in samenwerking met Lotus
- Senator A2 met het vette dash:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenOpel van vroeger had echt vette modellen, maar veel mensen vergeten dat blijkbaar:
- Kadett C
- Manta i200 en i240
Ja
Comment
-
- Kadett C
- Manta i200 en i240
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenSoers heeft nog een prachtige Kadett A en GT 1900 staan in de oude toonzaal in Landen Ben ik al dikwijls aan de ruit gaan kwijlen.
een er van was/is een Lotus Omega verkocht denk ik
Ne gele GT en nog een stel mooie wagens
Ik dacht zelfs dat ie trabants had,
maar het is ook weer zolang geleden dat ik in Neerwinden was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk BerichtenKijk hier maar eens naar en niet vergeten het is jaar 1990 hé
+ YouTube Video + YouTube Video 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenonze manta gaat algauw binnen voor te zandstralen
dan kan het echte werk beginnen
Comment
-
Comment
-
en maar goed ookOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Die kleur zie je nochtans vrij regelmatig, en idd, vooral op corsa's B
Ik vind ze geweldig! Curry light
Comment
Comment