Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenOp Tigra A ook... en ik denk zelfs ook al gezien te hebben op Vectra A-B
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk zou het toch niet willen.
Weet je wat een flashy kleur was, ik weet niet of je die kende?
Manderin
soort oranje... verkrijgbaar op Corsa B.
Comment
-
Magma Red En elk jaar 6 keer simoniseren of ge hebt na 2 jaar ne roze
En nog steeds verkrijgbaar hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenNe blauwfreak ben ik niet echt.
Of het moet lichtblauw zijn. Donkerblauw moet ik nooit of te nooit nog hebben
Comment
-
mijn vorige astra had ik getuned... het was ne groene (schoon kleur btw) en khad er dan een bruin leder interieur ingezet. en dan had ik er zilliom chromé velgen onder gezet, 3cm verlaagd en een boomkist in de koffer. En dan bij het minste zonnetje kap open en show verkopen.... man man man, ik was toch een johnny... maarja schoolgaand en nog populair, wat wil je dan hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenmijn vorige astra had ik getuned... het was ne groene (schoon kleur btw) en khad er dan een bruin leder interieur ingezet. en dan had ik er zilliom chromé velgen onder gezet, 3cm verlaagd en een boomkist in de koffer. En dan bij het minste zonnetje kap open en show verkopen.... man man man, ik was toch een johnny... maarja schoolgaand en nog populair, wat wil je dan hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenmijn vorige astra had ik getuned... het was ne groene (schoon kleur btw) en khad er dan een bruin leder interieur ingezet. en dan had ik er zilliom chromé velgen onder gezet, 3cm verlaagd en een boomkist in de koffer. En dan bij het minste zonnetje kap open en show verkopen.... man man man, ik was toch een johnny... maarja schoolgaand en nog populair, wat wil je dan hé
Wnn krijgen we eens foto's te zien van die bolides? Kadett en Astra
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenWnn krijgen we eens foto's te zien van die bolides? Kadett en Astra
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenOpel van vroeger had echt vette modellen, maar veel mensen vergeten dat blijkbaar:
- Kadett C
- Kadett D GSI (Lefty, hoe zit 't ermee? Ik wil 'n ritje, verdomme!)
- Manta i200 en i240
- Omega in samenwerking met Lotus
- Senator A2 met het vette dash:
shame on you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenis het geen kaddett E gsi ??
shame on you
Comment
Comment